goede of geile vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Filmbisetje
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

goede of geile vrijdag

Bericht door Filmbisetje »

We zoeken (bi)mannen tussen de 20 en 50, schoon gewassen. Zijn er rond 13.30 voor pikken en sperma. Straatkleding niet gewenst want dat draagt zij ook niet. (Un)dressed to the occasion heet zoiets. Wel je eigen condooms meenemen als je haar wilt neuken. Niet zoenen of in haar mond klaarkomen...Klinkt streng, is echter bedoeld als duidelijkheid. We blijven er niet urenlang..
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: goede of geile vrijdag

Bericht door carrera996 »

Goedemorgen,

Klinkt als een prima plan. Even voor de zekerheid; gaat dit plan voor vandaag 1300 uur nog door? Groetjes en wellicht tot straks! :D
Filmbisetje
Contacteer:

Jazeker! We zijn er ong vanaf 13.15/13.30u
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
carrera996
Leeftijd: 51
Contacteer:

Bericht door carrera996 »

Ik heb er van genoten. Wauw, wat een heerlijk lijf en wat ontzettend geil is de dame! De vloer was kletsnat van haar geil! En wauw wat kan ze pijpen zeg, fantastisch! Heel erg bedankt voor deze heerlijke ervaring!
Alexxx
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Alexxx »

Het was een heerlijk middag.
Erg genoten.
Filmbisetje
Contacteer:

De opdracht voor mij was alleen naar binnen gaan deze keer. Dat is best wel spannend voor een vrouw in een seksbios. Maar aan opdrachten moet je je houden dus toog ik precies om 13.30u vol geile zin naar binnen. Het gereserveerde sleuteltje opgehaald in de winkel en met mijn hart in m'n keel naar boven gelopen.
Ik opende de deur en daar zag ik al een stuk of 7 mannen in de gang staan. Het leek of ze ergens op wachten ;-)
Op de bank zat een mooie man die me met een intense blik aankeek en de geile kriebels werden heviger. Mijn tas in de locker en snel op het toilet omgekleed. Een mooie catsuit met open kruis was de outfit voor vandaag. Verrassing voor m'n lief.
De andere kleding in de locker gelegd en toen zag ik EddieEagle, het is altijd lekker en actief als hij er bij is. Snel liep ik naar de heterozaal en ging daar op de voorste rij zitten. Als snel vroeg een man of hij naast me mocht zitten. Uiteraard mocht dat en dat leek het startsein voor alle mannen om om me heen te komen staan en me overal aangenaam te betasten. Zoals in de oproep vermeld was ik gekomen voor activiteit dus de eerste pik verdween in mijn mond en een hand van mij werd om een andere pik heen gebogen. Al snel had ik het eerste zaad op mijn bovenlijf. Ondertussen werd ik heerlijk gevingerd door een man, volgens mij was het Alexxx en de vloer werd nat. Ik werd op mijn knieen op de stoel gezet en voelde de eerste pik in me verdwijnen. Wat heerlijk was dat Eddie. Ondertussen zag ik dat m'n vriend er ook bij was, hij keek toe terwijl ik genoot van de mannen. Alexxx vroeg of ik van de stoel af wilde gaan en zette 1 voet van mij op de stoel en vingerde me zo intens klaar dat we bijna moesten dweilen haha. Jeetje wat een nattigheid.
Vervolgens ben ik even de volgorde vergeten maar ik heb me echt heerlijk vermaakt met de mannen. Ben lekker actief geneukt op het matras in de cruising ruimte, in de hetero zaal en op het liggende kruis en werd ik heerlijk ondergespoten.Tussendoor een aantal keer een kort intiem moment voor mijn vriend en mij in de glory holes waar alle mannen ons heel fijn de ruimte en rust gaven om even samen te genieten, dank daarvoor.

Ik heb erg genoten van jullie mannen! Het smaakt naar meer.
Xxx M
EddieEagle
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Het was inderdaad een zowel goede als geile vrijdag. Ik was erg geïnteresseerd in de oproep van Filmbisetje en ik had gelukkig nog een gaatje in mijn agenda. Wat een verrassing toen de vrouwelijke helft van Filmbisetje binnenkwam: deze vrouw kende ik namelijk :o Spannend!

M. kleedde zich om in een mooie zwarte catsuit en nam plaats in de heterozaal. Alle mannen volgden natuurlijk. De stoel naast haar bleef onbezet, maar ik wachtte nog even. Misschien wilde haar vriend daar wel plaatsnemen. Maar nadat er een poosje niks gebeurde, vroeg ik of ik naast haar mocht zitten, wat geen probleem was. Toen had ik al snel een Trump-momentje en ik pakte haar bij haar lekkere poesje, dat al heel nat geworden was. Ik zat nog geen 5 seconden aan haar of alle mannen in de heterozaal snelden ook toe. De actie begon nu echt.

Ik liet de menigte even zijn gang gaan, want in het begin kijk ik graag even naar de actie om lekker op te warmen. Er werd diep gepijpt door M. en ze werd stevig gevingerd. Na een poosje werd ze op haar knieën op de stoel gezet en werd ze doggy genomen. Ik was als tweede aan de beurt. Terwijl ik M. aan het neuken was, stak ze haar armen achteruit. Ik greep ze stevig vast en trok haar naar me toe, zodat ik haar extra diep kon penetreren met harde stoten. Heerlijk! Daarna werd ze op het kleine bed gelegd en door anderen geneukt, terwijl ik mijn lul diep in haar mondje duwde. Erg geil hoe ze af en toe flink over mijn lul heen spuugde. I love it dirty! M. werd door iemand tot hevig squirten gebracht en enkele mannen spoten hun zaad over haar lichaam.
Even netjes opgeruimd en er werd verhuisd naar de speelruimte, waar M. haar pijpkunsten verder tentoonstelde en waar ze goed doorgeneukt werd. Enkele keren trokken M. en haar vriend zich even terug in een hokje, wat ons mannen mooi de gelegenheid gaf om weer bij krachten te komen. Aan het einde hebben we M. nog even richting de rand van het bed getrokken. Met haar benen over mijn schouders heb ik haar toen lang en hard genomen terwijl we elkaar in de ogen keken. Een heerlijke middag kwam ten einde.

Bedankt voor jullie aanwezigheid!

Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Filmbisetje
Contacteer:

EddieEagle schreef:Toen had ik al snel een Trump-momentje en ik pakte haar bij haar lekkere poesje, dat al heel nat geworden was.
Ik heb van het Trump moment genoten Eddie en ook heel erg van de rest, mmmmm. Bedankt voor je verslag, heerlijk om te lezen!
Morgen gaan we kijken of het weer een goed geile vrijdag kan worden, dusssss je bent meer dan welkom

xx M
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten