9 febr herkansing geil stel op naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
heny
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 9 febr herkansing geil stel op naaktdag

Bericht door heny »

Benno schreef:Het is lang geleden dat ik stel Rerui in de EC trof. Op deze naaktdag komen R en S eindelijk weer eens.

S is een van de weinige vrouwen die nog echt schaamhaar hebben, een bijzonderheid in deze tijd van kale poezen. En hoewel ik niets heb tegen een kaal spleetje, ben ik zeker een liefhebber van puur natuur. S heeft daarbij een prachtig lichaam, slank met grote borsten, en een heel mooi koppie. Om kwart voor 5 komen ze binnen. Het is dan al beredruk, want behalve hun aankondiging heeft er nog een ander stel (Heny) aangekondigd te zullen komen. Die zijn al in de darkroom bezig. H heeft T vastgezet aan het wandrek en ze wordt gretig betast door de vele aanwezige mannen.

Ik begroet S en R en kijk toe hoe zij zich uitkleedt en haar mooie vormen onthult. Ze gaan naar de heterocinema en nemen plaats op de voorste rij. Al gauw gaat haar slipje uit en kunnen we allemaal zien hoe R het behaarde kutje van S betast. Dan gaat hij op zijn knieën tussen haar benen zitten om haar te likken. Verschillende mannen eromheen strelen haar borsten of bieden hun pik aan. Ik besluit even van een klein afstandje te blijven kijken.
Als R pijnlijke knieën krijgt van de harde grond, gaat hij weer naast S zitten en neem ik zijn plaats in. Ik heb een opgevouwen handdoek bij me wat een stuk zachter zit. Wat een heerlijk likbaar kutje heeft S! Haar zachte haartjes kriebelen mijn neus.
Ik steek eerst 1 en dan 2 vingers in haar al natte kutje en geef haar een zeer uitgebreide likbeurt. Om mij heen verdringen de mannen zich om zich aan haar lichaam te vergapen of haar te betasten. Ze heeft aangegeven dat ze komt om ondergespoten te worden en er zijn genoeg kandidaten die haar daarmee van dienst willen zijn.

Maar ik wil niets liever dan haar nu neuken. Ik doe snel een condoom om en terwijl zij op de bioscoopstoel blijft zitten penetreer ik haar. Het is niet de meest comfortabele houding om te neuken, maar ik ben zo opgewonden en S maakt geen aanstalten om bijvoorbeeld op het bed te gaan liggen. Dus neuk ik haar daar, terwijl de eerste mannen al haar forse borsten beginnen onder te spuiten. Als ik voel dat ik ga klaarkomen, haal ik mijn pik (enigszins met tegenzin) uit haar heerlijke poesje om mijn zaad vervolgens in haar haartjes te spuiten. Ik weet dat ze dat geil vindt en ik vind het zelf ook heel geil. Het is zo druk, dat zodra ik een stap terug doe, de menigte zich al snel sluit om de mooie S. Ze mag zelf vertellen wat er verder gebeurde.

Terug van centrale ruimte zie ik dat H en T op het grote bed bezig zijn met een kleiner clubje mannen. Ik merk dat er nog wat geilheid in me zit, want ik word al weer hard. Toevallig is er een man net klaar met T en er is geen andere kandidaat om haar te neuken. Ik doe een condoom om en neem plaats tussen haar benen. Ik neem er de tijd voor en neuk haar afwisselend hard en zacht.

Daarna is het al weer tijd om te gaan. H en T, het was een korte kennismaking.
R en S, fijn jullie weer eens getroffen te hebben. Was veel te lang geleden. Hopelijk tot gauw.
Benno leuk jou verslag te lezen T heeft er ook van genoten en vind het leuk hier iets terug te lezen
wij hopen binnen kort weer langs te komen
en dan meer te lezen hier
Hetedonder21
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 9 febr herkansing geil stel op naaktdag

Bericht door Hetedonder21 »

Hmmmm dat klinkt goed