Undercover wie gaat er ook ?
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Undercover wie gaat er ook ?
Bukkakesletje......al "vaste" plannen om morgen te komen.......naar de undercover dag ?
-
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Puppy play
Nou dat beloofd wel een geil feestje te worden morgen in Arnhem ben erg benieuwd wat voor geile gasten daar gaan komen. ik ben van de partij voor dit geile feestje en gaan er een zeker iets geils van maken op deze dag.
pffff het was me wel het middagje hoor verheugde me al de hele week op deze dag. Eenmaal binnen bij de balie te hebben afgerekend kreeg ik dus zo'n bivakmuts terwijl ik naar boven liep meteen opgedaan zodat niemand me gezicht kon zien dat gevoel dat ik undercover was maakte me best stiekem al best wel geil terwijl ik toen naar de kluisjes liep zag ik al mannen lopen met de bivakmuts op en eerlijk het bezorgde me meteen een stijve in me broek zag er gewoon te geil uit heb dit nog niet eerder mee gemaakt heb heerlijk genoten op een gegeven moment werd het wel erg warm maar was al aan me trekken gekomen en ben er toen vandoor gegaan terwijl ik er uit liep om 19:40 kwamen er 2 koppeltjes de trap op helaas voor mij te laat maar voor de mannen die nog willen gaan. ik gun jullie deze koppeltjes zo ben ik dan ook wel weer 
hoop dat deze thema snel nog eens herhaald wordt.
Lucianooo

hoop dat deze thema snel nog eens herhaald wordt.
Lucianooo
- Eroticcinema Arnhem
- Contacteer:
Wat een dag gister!
wij kunnen zeggen dat het een geslaagde dag was gisteren in de cinema het nieuwe thema Undercover werd goed ontvangen door de bezoekers.
Wij merkte dat de meeste bezoekers echt gericht op dit thema af kwamen om deel te nemen aan deze dag.
De reacties waren goed en kregen meteen de vraag wanneer de volgende undercover was
De sfeer was in ieder geval goed want er gebeurde genoeg terwijl wij van EC onze ronde liepen om te kijken of iedereen zich wel aan het thema hield.
het was wel een bijzonder gezicht hoor al die bezoekers met bivakmutsen op.
Eroticcinema Arnhem
wij kunnen zeggen dat het een geslaagde dag was gisteren in de cinema het nieuwe thema Undercover werd goed ontvangen door de bezoekers.
Wij merkte dat de meeste bezoekers echt gericht op dit thema af kwamen om deel te nemen aan deze dag.
De reacties waren goed en kregen meteen de vraag wanneer de volgende undercover was

De sfeer was in ieder geval goed want er gebeurde genoeg terwijl wij van EC onze ronde liepen om te kijken of iedereen zich wel aan het thema hield.
het was wel een bijzonder gezicht hoor al die bezoekers met bivakmutsen op.
Eroticcinema Arnhem
Hoi Hoi is er al bekend wanneer de volgende undercover is in arnhem?
zie wel dat er in de andere filialen ook undercover wordt gehouden maar das me net allemaal te ver.
heb ook al een mailtje gestuurd maar nog geen reactie erop daarom via hier nu even.
zie wel dat er in de andere filialen ook undercover wordt gehouden maar das me net allemaal te ver.
heb ook al een mailtje gestuurd maar nog geen reactie erop daarom via hier nu even.
Ik lees nu dat het aanstaande dinsdag weer een Undercover dag is.
Ik ben natuurlijk weer van de partij van mij mag dit thema wel wekelijks terug keren het zal wel weer bloed geil worden en warm. (Tip aan de EC zet de airco maar vast aan
De laatste editie van undercover heb er nog steeds flashbacks van.
Wie gaan er nog meer ik zal er rond 14:00 uur zijn.
Tot 3 Oktober.
Lucianoo
Ik ben natuurlijk weer van de partij van mij mag dit thema wel wekelijks terug keren het zal wel weer bloed geil worden en warm. (Tip aan de EC zet de airco maar vast aan

De laatste editie van undercover heb er nog steeds flashbacks van.
Wie gaan er nog meer ik zal er rond 14:00 uur zijn.
Tot 3 Oktober.
Lucianoo
jammer dat er bijna geen reactie's zijn of zal het stilte voor de storm zijn.
zie jullie morgen
zie jullie morgen
-
- Geaardheid: homo
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Ik kom in ieder geval om je morgen de 3e heerlijk klaar te zuigen....
Heb er zin in..... Tot morgen....
Heb er zin in..... Tot morgen....
Lucianoo schreef:wie o wie komt me geil zuigen met bivakmuts op deze dag alleen stoeren gasten/mannen graag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten