FSS heeft weer heerlijk genoten!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

FSS heeft weer heerlijk genoten!!!

Bericht door FemSubSletje »

Heren bedankt.

Voor het eerst sinds maanden eindelijk weer eens een spontaan bezoekje kunnen brengen.

Ik was er om 16.00 uur en oeps.......helemaal niet aan gedacht dat de belgische Laura er ook zou zijn. Normaal zou ik dan zeker niet zijn gegaan. Maar ik zag het pas toen ik binnenkwam. En dacht; nou ja, ik ben er nu toch :-)

Eenmaal binnen merkte ik gelukkig dat het niet zo heel erg druk was. Dus even jas opgehangen. Kopje koffie gepakt en even rondje lopen en kijken wat er gaande was.
Laura was al lekker in de heterobios bezig met een aantal heren. Ik heb even staan kijken en toen weer terug naar de lounge even genieten van de rust en mijn bakkie en het gezelschap. Lekker gebabbelt.

Tijdens de pauze van Laura ben ik de darkroom in gegaan en heb ik mezelf lekker in de sling gegooid. Ik wilde eigenlijk de gyno-stoel wel eens proberen, maar die stond zo belachelijk hoog. Dan moesten de meeste heren hun paal boven hun navel hebben om mij te kunnen benaderen.
In de sling kan je toch net ff wat meer dan met handen, mond en kut/kont en dat vind ik toch wel erg lekker.
En de heren maakte er ook gretig gebruik van gelukkig. Ik ben weer heerlijk verwend aan alle kanten en voelde de ene na de andere pik voorbij komen. Ben heerlijk 2x klaargekomen. Vooral omdat ik ook weer zalig verwend werd door een heer met zijn tong..........hmmmmmm.
En ik moet ook even zeggen, de heren waren ook weer echt heren. Geen gedring, geduw, of onvertogen woord. Ik merkte en voelde dat er netjes plaats gemaakt werd voor elkaar. En zo zie ik het graag.
Na een half uurtje ofzo ( denk ik ) Ik raak altijd mijn gevoel voor tijd kwijt als ik bezig ben hahaha. Maar ik merkte na die tijd dat het vol begon te stromen en steeds drukker werd en meer geluid. En ja ineens een vrouwelijke stem die mij overstemde. Niet dat dat moeilijk is, maar het was luid. Ik begreep dat Laura in de stoel naast mij had plaats genomen. voor mij tijd om even weer een bakkie te doen. Druk en geluid vind ik niet erg, maar ook ik heb mijn grenzen :lol:

De planning was daarna nog wel een rondje of 2 te maken. Maar voor het eerst tijdens mijn bezoekjes in de bios heb ik meer zitten lullen dan dat de lullen in mij zaten. Maar het was er zeker niet minder gezellig om.

Heb een hele gezellige middag/avond gehad en uiteindelijk om kwart over 7 ofzo weer eens huiswaards gegaan.

Heren bedankt voor de lekkere en gezellige uurtjes en het goede begin van mijn weekend.

En voor de taxichauffeur uit Amsterdam ( zal je naam ff niet noemen zonder toestemming ) Heb erg gelachen ook met je. Was erg leuk. En volgende keer met je vriend misschien er bij nog meer lol.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
chinaman
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: FSS heeft weer heerlijk genoten!!!

Bericht door chinaman »

;) de heer met de tong heeft ook heerlijk genoten van een hollands hapje :D weer 'ns wat anders dan een avondje nr. 132 bij de chinees :lol:
Graag ben ik weer van de partij bij de volgende ronde in het vierkante kamertje.

Ciau
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

of nr 65; Babi pangang :lol: :lol: :lol: In vlees of chips uitvoering ?

Als ik weer een rondje ga maken en ik weet het van te voren dan laat ik het je absoluut even weten. Dan gaan we linksom ipv rechtsom hahaha.

Groetjes en thx.
FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
chinaman
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door chinaman »

Jaaa lekkel ! :lol:

Gloetjes...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten