Wij bezoeken morgen 8 juni voor de vierde keer de naaktdag in Amersfoort. inmiddels weten de bezoekers wel wie wij zijn. Wij zoeken gezonde schone mannen van 25-60 jaar mits je er aantrekkelijke genoeg uitziet. Wij zijn beiden bi en hebben de voorkeur aan geschoren pikken met veel sperma. Morgen wordt er alleen gepijpt en met uitzondering geneukt....Zij wil jullie sperma graag over haar heen hebben!
Reacties hier op het forum worden erg op prijs gesteld. Verslagen na afloop is een aanbeveling!
Wij zijn er rond 12:30...tot morgen
Laatst gewijzigd door Thekinkyguy op 08 jun 2017 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
Net van de cinema thuis gekomen.
Het paar zag er prachtig uit, Zij een slanke dame en hij een gespierde man.
De dame houd van lekkere pikken en diverse mannen zijn heerlijk op haar borsten klaar gekomen.
In de donkere kamer viel een van de mannen flauw, vermoedelijk op het moment dat hij klaar kwam.
Daarna was het feestje afgelopen.
Al bij al een hele fijne middag.
Groetjes van Ratels
Jammer dat het zo gegaan is. Ik ben zelf eerder weggegaan, omdat ik het veel te druk vond. Dat lag niet aan het geile stel. De locatie (tussen gay-cinema en hetero-cinema) is te klein voor dit soort acties. Misschien dat het flauwvallen te maken had met te weinig zuurstof. Zie het niet als kritiek, maar meer als een tip voor de volgende keer.