DEEL JE FANTASIE ..met WENDY en TIFFANY. Ma 26-6
-
- Contacteer:
DEEL JE FANTASIE ..met WENDY en TIFFANY. Ma 26-6
DEEL JE FANTASIE. ....... LAAT JE WENS UITKOMEM.
GEWOON VRAGEN. ........... maandag 26 juni. Vanaf 12.00.
PS. Er komt ook een leuke bi ................. verrassing.
GEWOON VRAGEN. ........... maandag 26 juni. Vanaf 12.00.
PS. Er komt ook een leuke bi ................. verrassing.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: DEEL JE FANTASIE ..met WENDY en TIFFANY. Ma 26-6
Hallo wendy en tiff ik zou graag dat jullie alle bij aan me pik zuigen, en dat ik lekker over jullie grote borsten heen spuit of lekker door slikken dat lijk me geil gr dree
-
- Contacteer:
Hihi. Nou volgens mij ben jij nog nooit geweest.
Dat gebeurd regelmatig bij ons. En we vinden het super om te doen. Xxxxxx
Dat gebeurd regelmatig bij ons. En we vinden het super om te doen. Xxxxxx
lassie1968 schreef:Hallo wendy en tiff ik zou graag dat jullie alle bij aan me pik zuigen, en dat ik lekker over jullie grote borsten heen spuit of lekker door slikken dat lijk me geil gr dree
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi ik ben nog nooit bij jullie geweest .
Hebben jullie een foto van Tiffany ?
Ben benieuwd .
X Mike
Hebben jullie een foto van Tiffany ?
Ben benieuwd .
X Mike
-
- Geaardheid: bi
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Wendy's vorige gangbang (waarbij ze de heren op riep om er een spetterende bi happening van te maken) kon ik helaas niet bij wonen, maar met een knipoog naar haar eerdere verzoek om wat meer bi actie heb ik de gangbang van 26 juni uitverkoren om weer eens een dagje heerlijk te komen sletten als TV sletje Uschi. Voor de liefhebber een uitgelezen kans om het gebruikelijke spel met de dames te verrijken met wat "extra opties" onder het motto "alles kan, niets moet".
Ik stel mij als altijd terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil. Hoe vaak ik in actie kan/mag komen hangt dus volledig van de vraag/durf van de andere deelnemers af. Ik van mijn kant sta overal voor open, van een over en weer verdwaalde hand of mond en het op verzoek van een heer (of bemiddelende dame) verrichten van manuele of orale diensten (al dan niet in duet met voornoemde dame) t/m het gelijkwaardig mee draaien met de dames...... kortom u vraagt wij draaien.
Mijn insteek is om te midden van de actie op z'n minst visueel van het spel tussen de heren en de dames te genieten waarbij het een fijne optie is dat er mogelijk ook wat van die heerlijkheden mijn kant op komen (lees piemels/sperma). Mocht het bij gebrek aan tegenspelers bij kijken alleen blijven dan is dat ook prima. Mochten er overigens heren zijn die liever een bi-heer dan een tv dame hadden zien aanschuiven, op verzoek ben ik zo om te katten van TV dame naar bi-heer en vice versa (in beide gedaantes ben ik te herkenbaar aan mijn sletten collar waar "slut" danwel "cumslut" op staat).
Ik kom in eerste instantie voor het gangbang gebeuren maar na afloop (en gedurende de pauze van de dames) bestaat eventueel de mogelijkheid tot 1:1 en/of groepsspel met/voor diegenen die niet aan de gangbang zelf deel nemen of een en ander liever uit het zicht van anderen en/of buiten de gangbang om doen (in alle gevallen geldt dat ik groepsex, gangbang en blowbang verkies boven 1:1 en dat ik uitsluitend open sta voor fris gewassen piemels). Mijn laatste soa check was op 12 juni jl.
DO'S AND DONT'S :
* Ik ben dol op pijpen maar niet op geurtjes dus na het plassen even wassen
* Niet over me heen te spuiten
* Klaar komen in de mond (of over en bloot lichaam) wordt zeer gewaardeerd (lik en slik graag sperma)
* Anaal is soms wel, soms niet mogelijk (niet te hard/diep stoten en uitsluitend met condoom)
SPECIALE WENSEN :
Ik lik graag ondergespoten dames (en heren) schoon dus mocht je daar voor open staan staan grijp dan niet direct naar tissues maar roep als het even kan mij er even bij (ik verwacht eerlijk gezegd niet al te veel "ga je gang, leef je uit" uitnodigingen op dat gebied maar Wendy vroeg ons eventuele wensen kenbaar te maken en niet geschoten is altijd mis nietwaar).
Ik wens een ieder ongeremd veel (bi) plezier toe en mocht je je ondanks mijn streven om het voor iedereen leuk te maken (en te houden) toch ergens aan storen spreek me gerust even aan, ik bijt niet (als je dat niet wilt).
XXX Uschi
Ik stel mij als altijd terughoudend op richting de heren maar ben beschikbaar voor wie dat wil. Hoe vaak ik in actie kan/mag komen hangt dus volledig van de vraag/durf van de andere deelnemers af. Ik van mijn kant sta overal voor open, van een over en weer verdwaalde hand of mond en het op verzoek van een heer (of bemiddelende dame) verrichten van manuele of orale diensten (al dan niet in duet met voornoemde dame) t/m het gelijkwaardig mee draaien met de dames...... kortom u vraagt wij draaien.
Mijn insteek is om te midden van de actie op z'n minst visueel van het spel tussen de heren en de dames te genieten waarbij het een fijne optie is dat er mogelijk ook wat van die heerlijkheden mijn kant op komen (lees piemels/sperma). Mocht het bij gebrek aan tegenspelers bij kijken alleen blijven dan is dat ook prima. Mochten er overigens heren zijn die liever een bi-heer dan een tv dame hadden zien aanschuiven, op verzoek ben ik zo om te katten van TV dame naar bi-heer en vice versa (in beide gedaantes ben ik te herkenbaar aan mijn sletten collar waar "slut" danwel "cumslut" op staat).
Ik kom in eerste instantie voor het gangbang gebeuren maar na afloop (en gedurende de pauze van de dames) bestaat eventueel de mogelijkheid tot 1:1 en/of groepsspel met/voor diegenen die niet aan de gangbang zelf deel nemen of een en ander liever uit het zicht van anderen en/of buiten de gangbang om doen (in alle gevallen geldt dat ik groepsex, gangbang en blowbang verkies boven 1:1 en dat ik uitsluitend open sta voor fris gewassen piemels). Mijn laatste soa check was op 12 juni jl.
DO'S AND DONT'S :
* Ik ben dol op pijpen maar niet op geurtjes dus na het plassen even wassen
* Niet over me heen te spuiten
* Klaar komen in de mond (of over en bloot lichaam) wordt zeer gewaardeerd (lik en slik graag sperma)
* Anaal is soms wel, soms niet mogelijk (niet te hard/diep stoten en uitsluitend met condoom)
SPECIALE WENSEN :
Ik lik graag ondergespoten dames (en heren) schoon dus mocht je daar voor open staan staan grijp dan niet direct naar tissues maar roep als het even kan mij er even bij (ik verwacht eerlijk gezegd niet al te veel "ga je gang, leef je uit" uitnodigingen op dat gebied maar Wendy vroeg ons eventuele wensen kenbaar te maken en niet geschoten is altijd mis nietwaar).
Ik wens een ieder ongeremd veel (bi) plezier toe en mocht je je ondanks mijn streven om het voor iedereen leuk te maken (en te houden) toch ergens aan storen spreek me gerust even aan, ik bijt niet (als je dat niet wilt).
XXX Uschi
Laatst gewijzigd door Uschi op 26 jun 2017 16:15, 17 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Contacteer:
Merci... had ik overigens al verteld dat ik bi versa benbartjewilgraag schreef:We gaan jou niet overslaan Ushi....lekkere paal schatje

Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Hallo wendy,
ik zou het wel lekker geil vinden als jullie samen over mijn stijve pik heen plassen in die lekkere ruime douche....en als samantha er ook is...
....ik word er zo heerlijk geil van als ik van die mooie vrouwen over me heen zie plassen, dan wil ik daarna mijn zaad graag aan jullie doneren...waar je maar wil...ik kan niet wachten
ik zou het wel lekker geil vinden als jullie samen over mijn stijve pik heen plassen in die lekkere ruime douche....en als samantha er ook is...

-
- Contacteer:
NOU HET WAS EEN SUPER MIDDAG ........ ALLEMAAL BEDANKT.
GEIL. LEKKER. EN SUPER GEZELLIG.
XXXXXXJES
MAANDAG 3 juli ben ik in ARNHEM. Kom je dan ook. Xxxx
GEIL. LEKKER. EN SUPER GEZELLIG.
XXXXXXJES
MAANDAG 3 juli ben ik in ARNHEM. Kom je dan ook. Xxxx
Laatst gewijzigd door WENDY SOMER op 27 jun 2017 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Was inderdaad weer top, zie ook het verslag van lekkerenaltijdzin over deze middag.
viewtopic.php?f=9&t=32481
viewtopic.php?f=9&t=32481
.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten