Meer stellen/vrouwen dan mannen!!!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Meer stellen/vrouwen dan mannen!!!

Bericht door Benno2 »

Een tijdje geleden kwam er een mooie jonge vrouw de EC binnen, die een rondleiding kreeg. Ik wist niet wie ze was, maar heb er dit verslagje over geschreven:
Benno schreef:Ik kan het niet laten om me even aan te sluiten bij NiceBoy28. Ik was er ook afgelopen dinsdagavond en het was stil in de EC. Helemaal niets te doen.
NiceBoy was even naar buien gelopen en ik overwoog om ook even een ommetje te gaan maken, toen de nieuwe medewerker van EC (ben even zijn naam kwijt) met de jonge bezoekster naar binnen kwam om haar een rondleiding te geven.
"Dit is de heterozaal en dit is de algemene ruimte met de kluisjes...", hoorde ik hem zeggen. Maar tegelijkertijd kon ik mijn ogen niet van dat lekkere ding afhouden.
Kon me ook bijna niet voorstellen dat zo'n leuke, jonge meid alleen naar de EC zou komen, maar dat was kennelijk toch het geval.
"Dit is de koffieautomaat, waar hij voor staat". Snel stapte ik opzij, zodat de mooie bezoekster een blik kon werpen op de fantastische koffieautomaat.
"Ja, precies, dit is onze koffieautomaat", zei ik, "maar verder laat ik het aan hem over. Het is zijn rondleiding".
Waarop de medewerker zei: "Jij kent het hier beter dan ik, Benno". "Inderdaad", zei ik.
En verder gingen ze richting darkroom, die ze ook graag wilde bekijken. Toen ze terugkwamen, hoorde ik dat de bezoekster werd uitgelegd dat het van belang is dat ze als vrouw alleen duidelijk haar grenzen aangeeft.
"En die respecteren wij ook", voegde ik toe.
De bezoekster lachte en zei: "Jij bent zeker die Benno die die verslagen op het forum schrijft?".
"Ja dat klopt", zei ik, "Je hebt zeker al de nodige research gedaan?'. Ze knikte.
NiceBoy en ik hadden elkaar al diverse keren aangestoten en toegefluisterd: "Wat een mooie meid! Hopen dat ze even blijft".
Maar helaas, na afloop van de rondleiding, gaf ze aan dat ze nu niet ging blijven. Een andere keer misschien.
Nu maar hopen dat ze een profiel aanmaakt op het forum en vooral dat ze terugkomt voor een nadere kennismaking.
Daarna niets meer gehoord, maar afgelopen week las ik in een verhaal van Jeroen666 over Lekkerenaltijdzin (viewtopic.php?f=9&t=32443).
De naam kwam me niet bekend voor, maar het zou haar wel eens kunnen zijn. Aangezien we voor zaterdag weer eens een feestje hadden gepland met het vaste "theekransje", leek het me wel leuk om Lekkerenaltijdzin uit te nodigen.
"Heb je zin om te komen?", vroeg ik via PB, ("Altijd zin, toch?").
Ze zei dat ze op zaterdag verhinderd was. Anders had ze wel willen komen.
"Jammer", zei ik, "Lijkt me leuk om jou te ontmoeten".
Daarop antwoordde ze: "We hebben elkaar al ontmoet".
"Oh?" , vroeg ik. Ze legde uit dat zei het was van de rondleiding.

Zaterdag kom ik om kwart over 1 de EC binnen. CBR Motorstel is er al en zit te praten met een man op de bank. Verder een paar verdwaalde mannen hier en daar. We gaan gezellig wat zitten te praten en kleden ons uit. M trekt een wit setje aan (witte kousen, witte top die de borsten vrijlaat). Al snel komt er een ander, onbekend stel binnen. Daar zien we verder niet veel van, maar op een gegeven moment hoor ik geluiden uit de darkroom. Ik ga even kijken en zie dat de dame van dat stel heftig gevingerd wordt. Ze blijven niet lang en zijn kort daarna al weer vertrokken.

Er komt ook een man binnen die me niet bekend voorkomt, maar die erg vriendelijk lijkt. Hij heet Eddie en hij kleedt zich ook uit, klaar voor actie.
Om kwart voor 2 komt Stelbuitenseks binnen. Ze zijn wat later want ze moesten eerst even twee kilozakken met groentjes kopen bij de snoepwinkel om de hoek. C en H gaan eerst samen met M en H roken. M komt als eerste terug. "Ik heb mierentietjes" , rilt ze. Buiten is het vandaag niet zo warm als het de rest van de week geweest is. Dus ik kom meteen bij haar checken of ze mierentietjes heeft, maar moet toch constateren dat het echt vrouwentietjes zijn. Ik neem de gelegenheid te baat om M meteen maar effe te beffen. "Zul je zien dat het eerste is wat ze zeggen als ze binnenkomen: konden jullie niet wachten", zegt M. Dan komt C terug uit het rookhok. "Konden jullie niet wachten?" , vraagt ze.

M gaat nu eerst een kopje koffie drinken en zegt "Pak C eerst maar". Dat is een goed idee. Ik pak C lekker beet en leg haar op het bed. Eerst ga ik haar likken, maar al snel houd ik het niet langer. Ik moet haar neuken. De nieuwe man, Eddie kijkt geïnteresseerd toe. Ik zie dat hij best mee zou willen doen. Op een gegeven moment komt M met haar stimulator erbij om C wat extra stimulatie te geven. Niet lang daarna komt C heftig schoppend klaar.
Er komt nog een ander stel binnen. Het is Geldersstel en ze houden zich een beetje onwennig afzijdig en spelen alleen met elkaar. Geen probleem natuurlijk. Er zijn best weinig mannen en het aantal vrouwen loopt steeds verder op.

Na een pauze gaat C naast het bed voorover staan om M te likken. Eddie komt erbij en vraagt of hij mee mag doen. Terwijl ik C achter haar staand begin te neuken, gaat Eddie zich in toenemende mate met M bezig houden. M trekt hem, terwijl hij haar heftig vingert. Nadat C weer is klaargekomen en we weer wat zijn afgekoeld, neuk ik M. Het is niet meer zo warm weer, maar met alle activiteit raak ik toch al weer oververhit en moet even pauzeren.

In die pauze komt opeens Lekkerenaltijdzin binnen.
"Ik ben uitgenodigd", zegt L.
"Ja, dat klopt", zeg ik, "door mij".

Op dat moment komt ook GooiseMinnaar binnen. Hij gaat zich meteen met M bezig houden.
L kleedt zich uit tot haar lingeriesetje en samen met Eddie gaan we naar de heterozaal. L geeft aan dat ze niet pijpt en niet gebeft wil worden. Aanraken mag en misschien meer... Dat klinkt veelbelovend.

In de heterozaal beginnen Eddie en ik L te strelen. Al gauw gaan eerst haar bh en daarna haar slipje uit. Ze geeft aan dat ze het niet erg vindt dat anderen kijken, maar dat ze twee mannen genoeg vindt om mee te spelen. Toch voelt ze zich enigszins opgelaten met alle kijkers. Ik stel voor om naar de darkroom te gaan, maar daar aangekomen, blijkt Gooise M in de sling aan het nemen te zijn. Dus gaan we terug naar de heterozaal, waar het inmiddels weer leeg is. We gaan naar het bed en L pakt ons allebei stevig bij de pik en trekt ons lekker. Wij vingeren haar om de beurt. Eddie is de eerste die zegt: "" ik zou je willen neuken". Dat mag van haar, mits met condoom. Eddie mag eerst. Ze gaat op de rand van het bed liggen en hij steekt zijn pik in haar wachtende kutje. Ik streel intussen haar bovenlijf. Ik merk dat Eddie moeite heeft om zich in te houden. Geen wonder, want L is echt een lekker ding. Als hij het bijna niet meer kan houden, stel ik voor om even af te wisselen. Ik neem zijn plaats in en steek mijn pik in L's lekkere kutje. Het voelt heerlijk. Ik begin haar stevig te neuken en merk dat ze ervan geniet. Ze heeft een heel mooi, lief gezicht en ziet er verrukkelijk uit als ze ligt te genieten. Als ze na een tijdje zegt dat ze klaar gaat komen, hou ik het ook niet meer en kom samen met haar klaar. Daarna gaat Eddie verder tot ook hij in L's kutje is klaargekomen.

Na afloop praten we nog wat na op de bank in de centrale ruimte. Daarna ga ik douchen en moet er vandoor. Het is inmiddels half 4. Er is nog een stel binnengekomen. Het vijfde stel van vandaag. Met L erbij zijn dat 6 dames op 1 dag. Wat een overdaad.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Meer stellen/vrouwen dan mannen!!!

Bericht door Benno2 »

Ik dacht 5 stellen en dan nog Lekkerenaltijdzin, die alleen kwam (wat ik nog even wil benadrukken: wat stoer om als jonge vrouw alleen naar EC te komen om je fantasieën te laten uitkomen. Way to go L!)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast