1e keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
suusenpeet
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

1e keer

Bericht door suusenpeet »

Hallo,
Wij willen binnenkort ook de stap wagen, kan iemand ons zeggen of er wel veilig en safe geneukt wordt en of dat goed te controleren is, ook in de darkroom? Of is daar nog wel wat te zien. Het is voor ons erg belangrijk zeker te weten dat er condooms gebruikt worden, dan genieten we des te meer, onze kick is haar ten toon te stellen aan de man(nen) en alle mogelijkhede af te wachten, mits safe!!

Groet Suzan en Peter
88er
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 1e keer

Bericht door 88er »

Over het algemeen wordt er gewoon safe geneukt maar je moet altijd zelf een oogje in het zeil houden natuurlijk. Ook gewoon duidelijk zijn dat je het allemaal safe wilt hebben, dan moet het wel goed komen. Veel plezier in ieder geval, ik hoop dat jullie mij ook op de hoogte stellen als jullie gaan. ;)
Bischierig
lickcunt
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door lickcunt »

Nou de darkroom is wel wat lastiger :D , maar op het matras is het zeer goed in de gaten te houden. Maar stel gewoon je voorwaarden zoals Femmenoir dat doet, geen probleem
femmenoir
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door femmenoir »

Hoi,

Als je met je vriend komt dan kan hij in de gaten houden of er een jas omheen zit. Anders toch even voelen voor iemand bij je naar binnengaat. In de darkroom zeker.

Ik zet het er altijd bij als ik het aankondig. De enkeling die geen jas om heeft wordt er dan door de overige heren op gewezen.

Misschien een idee om een keer samen af te spreken?

groetjes,Femme
Op zoek naar actieve mannen.
leukeboy
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door leukeboy »

ik persoonlijk gebruik altijd een condoom, als ik erbij ben zal ik ook daar op letten en de andere heren erop wijzen, het is natuurlijk wel slim om iedereen erop attent te maken dat je liever een condoom hebt, dan kunnen ze er ook op toekijken want meeste mensen zijn daar heel aardig.
suusenpeet
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door suusenpeet »

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor de reacties ook de pb's waren zeer informatief en bruikbaar, wij hebben nog een vraag, kan iemand zeggen wat de beste dag is om de 1e keer te ervaren?
Wij willen rustig aan starten en er geen gangbang orgie van maken maar meer in de trend van one step at the time en rustig opbouwen, wie heeft advies?

Dank Suzan en Peter
driekeerpotent
Leeftijd: 54
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

hoi suus en peet,
als je er de eerste keer geen gangbang situatie van wilt maken zou ik het niet op het forum aanmelden want dan word het meestal druk.dan kan je beter een paar mannen via een pb uitnodigen,er een paar toevallige bezoekers bij optellen en dan heb je een klein clubje,ik zou dan ook niet op een zaterdagmiddag gaan want dan is het meestal iets drukker.
Of een keer hilversum bezoeken,daar is het toch iets rustiger op een doordeweekse avond.
Als je mij er bij wil hebben zou ik ook grag een pbtje willen hebben Groetjes.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bi-man32, bi44, Gauloises en 31 gasten