geil stel op naaktdag 10 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
hunter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: geil stel op naaktdag 10 augustus

Bericht door hunter »

Was het zo erg?
29, XL en in for fun :D
dodo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door dodo »

ik vond het wel leuk.ze kwamen even na 16u binnen.de dame zat vooraan naast haar vriend of man en werd flink bezig gehouden door de aanwezige mannen.ze zat er even later letterlijk helemaal onder en leek het prima te vinden! even later kwam nog een stel binnen.een nog jonge vrouw met een perfekt figuur.vlgs mij waren ze voor het eerst.de vrouw was nog wat onwenning maar dat kan ik me voorstellen bij het zien van het schouwspel vooraan.ze ging even later met haar vriend naar een hokje waar ik ze nog door een gat heen bekeken heb,wat een heerlijke meid nogmaals!!wat er verder nog is gebeurt na 1730 weet ik niet want ik moest weg.best een mooie dag dus weer.dames bedankt voor jullie aanwezigheid!
rerui
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door rerui »

Thanks Dodo, wij hebben inderdaad genoten! We zijn van vier tot zes heerlijk verwend door tientallen mannen. Ik ben nog nooit zo vaak en door zo veel lekkere pikken ondergespoten, lekker! En ook aan de heer werd gedacht. Bedankje aan alle spuiters is wel op zijn plaats.

Toen we bijna klaar waren om te gaan kwam er nog een lekker stel bij, waarvan de man me lekker gelikt en geneukt heeft. Terwijl we door beide partners brutaal bekeken werden. Daarna liet zij zich lekker verwennen op de matras door een paar mannen. Dus, een onvergetelijke middag. Mmmm.

Verder mag de heerlijke lichtgrijzende krullenbol met het tweedagenbaardje, die mij minstens drie keer klaarlikte terwijl zijn vingers overal zaten zich best melden voor een vervolg;-)

Ps we hebben veel pb's ontvangen waardoor we niet iedereen hebben kunnen antwoorden. Dus bij deze dank voor jullie reacties, en tot een volgende keer, xx
Hij: 194, 84 kg, 47, goeie kop, donkere ogen, heerlijke pik (zegt zij), ongeschoren.
Zij: 170, 63 kg, 45, maat 38, 80E. Donker haar, kort geknipt, ondeugende blauwe ogen, heerlijk kutje en kont (zegt hij), ongeschoren. Beiden bi.
dodo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door dodo »

dank ook voor jullie reactie.voor zover ik kan zien ben ik de enige die reageerde.inderdaad kwam je vriend ook aardig an zijn trekken.hij is bi las ik.niet mijn ding maar hij was gelukkig blij.mooi dat jullie zo genoten hebben.mooi gezicht ook dat je lekker onder het sperma zat.het leek wel een schilderij.dat jonge stel heb ik verder niet in het openbaar in aktie gezien.het was echt een hele leuke jongedame en zichtbaar geinteresseerd in sex!laat ze maar schuiven!hoop jullie weer eens te zien. :D :D :D
fret
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door fret »

N lange tijd weer naar naaktdag. Er zou een stel komen, maar meestal geen geluk daarmee. Totdat om een uur of vier een prachtige vrouw met haar partner binnenkwamen. Ze gingen eerste rij zitten en na een kwartier begon het feest. Zij had een mooi koppie en een prachtig lijf. Diverse mannen begonnen met likken en strelen en zo hier en daar vloog al wat sperma in de rondte. Ik kwam op enig moment met nog een man naast het stel te staan met een lekkere stijve. Ik had inmiddels begrepen dat hij bi was. Ik hoorde haar zeggen"ik geloof dat zij over ons heen willen spuiten". Dat wilde ik zeker en nadat zij mij allebei lekker gelikt hadden spoot ik een lading over allebei de gezichten. Het was lekker om te zien hoe ze allebei daarna nog verder gingen en et namede vrouw diverse keren klaar gelikt werd.. Zelf moest ik even bijkomen. Na een korte pauze gingen ze weer zitten toen een ander stel binnenkwam. Een prachtige vent en een prachtige vrouw met een heel mooi gezicht. Zij waren wat onwennig en deden eerst wat met zijn tweeën. Daarna zag ik haar met een andere man in een van de hokjes tussen de gay en heteroruimte. Ze bleef een fascinerende uitstraling houden, met nam hoe zij keek. Op enig moment ging ze op het matras zitten in de filmzaal, terwijl haar partner de vrouw van het andere stel begon te beffen. Zij keek toe. Daarna wilde hij haar neuken. Inmiddels was door dit tafereel mijn pik weer op oorlogssterkte gekomen. Nog stijver werd ie toen de vrouw op het matras, terwijl haar partner de vrouw begon te neuken, ook betast werd en daarna gevingerd en gebeft. Ik was inmiddels weer tussen het stel ingekomen en omdat het tafereel met de jonge vrouw zo geil was, vroeg ik of ze me allebei wilden pijpen. Dat gebeurde en kort daarna kwam ik weer klaar over hun gezichten. Ik heb nog haar borsten gestreeld, die kleefden van het zaad.
De jonge vrouw was inmiddels verdwenen, ik had het niet meer opgemerkt, want als je door twee tongen wordt verwend, let je nergens meer op.
Ik ben daarna ook weggegaan, mar heb me thuis de dag erna nog maar weer afgetrokken met de beelden van die middag voor ogen.
Voor beide stellen geldt, dat ze erg mooi, sexy, geil en charmant waren. Ik hoop de vrouw van het eerste stel volgende keer te mogen neuken, nu was ik er te geil voor.

Groet,

Fret
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten