goedenavond,
mijn vriendin en ik zijn enigszins geïnteresseerd geraakt in de jongerendag zoals hij hier omschreven staat.
Maar aangezien we samen nogal onervaren zijn op dit gebied zijn we heel erg benieuwt hoe zoiets er aan toe gaat.
wat is bijvoorbeeld de gemiddelde verhouding man/vrouw (ik zou me kunnen indenken dat mannen toch de meerderheid vormen)
ik hoop dat ik hier een leuke en duidelijke reactie op krijg.
mvg,
Stelletje 26/27jr
Jongerendag
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Jongerendag
Hallo,
jullie hebben een prive bericht,
mvg setje
jullie hebben een prive bericht,
mvg setje
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Jongerendag
Heey! Het ligt een beetje aan het tijdstip waarop je gaat. Soms is het heel druk, soms erg rustig. Maar er over het algemeen wel meer mannen dan vrouwen. Die krijgen genoeg aandacht
Als er een oproepje op het forum staat komen er vaak wel veel mannen op af. Maar soms is het ook druk maar lijkt het rustig, als er bijvoorbeeld meerdere stelletjes actief zijn. Dan zijn de mensen wat verspreid over de hele cinema enzo. Ik ga meestal naar de jongerendagen omdat er wat meer leeftijdsgenoten komen dan. Hangt ook een leuke sfeer.
Het belangrijkste is dat je gewoon duidelijk bent in wat je wilt. Dat wordt bijna altijd gerespecteerd, en zo niet wordt die persoon daar op aangesproken. Neem eens een kijkje, dan heb je een beetje een idee. Als jullie alleen van elkaar willen genieten kan dat ook, of een beetje rond wil kijken en misschien samen met iemand anders wat doen. Het kan allemaal.

Het belangrijkste is dat je gewoon duidelijk bent in wat je wilt. Dat wordt bijna altijd gerespecteerd, en zo niet wordt die persoon daar op aangesproken. Neem eens een kijkje, dan heb je een beetje een idee. Als jullie alleen van elkaar willen genieten kan dat ook, of een beetje rond wil kijken en misschien samen met iemand anders wat doen. Het kan allemaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten