Hi,
gaan er nog leuke stellen vandaag naar de cinema?
Pax
zaterdag 26 aug
Re: zaterdag 26 aug
Wij gaan waarschijnlijk donderdag. Het is dan naaktdag en omdat mijn meissie het super geil vind om iedereen bloot te zien is dit onze favoriete dag. Ze zal dan ook weer haar pikantste slipje uit de kast halen. Wij zeggen alleen nooit een tijd, omdat we een beetje bang zijn dat het dan te druk wordt.
Wij zitten trouwens er ook aan te denken om 8 september naar de stellenavond te gaan. Wij waren er een paar maanden geleden en dat was super intiem, niet te veel mensen maar iedereen heerlijk close met elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wij zitten trouwens er ook aan te denken om 8 september naar de stellenavond te gaan. Wij waren er een paar maanden geleden en dat was super intiem, niet te veel mensen maar iedereen heerlijk close met elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
- Pax
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: zaterdag 26 aug
hi lekkergeilstelletje...leuk, ik ga donderdag ook hoogstwaarschijnlijk naar de cinema...beetje vroeg in de middag maar ga de tijd niet zeggen anders zijn er weer honderden vrouwen die niet van me af willen blijven haha geintje, ik begrijp wat jullie bedoelen...tot donderdag misschien dan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten