een vraag wat is bare neuken

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
nieuwhier
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

een vraag wat is bare neuken

Bericht door nieuwhier »

hallo ik ben er achter gekomen dat ik sex met mannen erg lekker vind ik heb vorige week voor het eerst sex gehad met een man ik heb hem gepijpt hij heb met me tepels gespeeld en pakte op een bepaald moment glijmiddel en maakte me kont gaatje soepel hij heeft mij toen geneukt in het begin vond ik het niet lekker maar naar een paar minuten vond ik het lekkerde worden en hij heeft me toen lekker geneukt en nu wil ik wel weer maar nu is de vraag wat bare neuken is ik hoor het wel

P.S.
Ik lees meer verhalen in amersfoort dan hilversum is het daar drukker
itsme808
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: een vraag wat is bare neuken

Bericht door itsme808 »

bare neuken is zonder condoom als ik het goed heb.
d81
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door d81 »

Klopt helemaal!
Goed gereedschap
FemSubSletje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

Dat is het inderdaad helemaal.

Maar mag ik daar dan nog even wat aan toe voegen;

NIET DOEN!!!!!!!!!

Welke SOA het ook zal zijn, ze zijn allemaal niet fijn.

En jij kan wel getest zijn op alles, maar weet jij voor 1000% zeker dat de ander dat ook is en gezond verklaard?

Met je vaste partner thuis, waar je al 100 jaar mee getrouwd bent, oke, kan ik me voorstellen. Maar never nooit niet in een bios of parenclub of welke gelegenheid dan ook waar je met onbekenden gaat neuken.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
nieuwhier
Contacteer:

Bericht door nieuwhier »

Bedankt voor jullie antwoorden ik heb het veilig gedaan met condoom hij schoof hem er zelf om heen voordat hij me neukte ik verlang er weer naar om geneukt teworden misschien als ik tijd heb kom ik binnen kort langs weet alleen nog niet waar ik naar toe gaat hilv of amerf
sir humpalot schreef:
nieuwhier schreef: maar nu is de vraag wat bare neuken is ik hoor het wel

Bare neuken = buitengewoon risicovol voor zowel de gever als de ontvanger.

Sir Humpalot
Pennevogel
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Pennevogel »

Hier moet Pennevogel toch even iets toelichten! Het antwoord van Sir Humpalot is geen antwoord op de vraag. eerder een toelichting. En die is meer dan terecht. Buiten gewoon risicovol! "Bare" moet je hier eigenlijk vertalen door naakt of bloot! Op zich weinig mis mee natuurlijk. In tgendeel zelfs. Pennevogel is een groot voorstander van Naturisme. Maar met bare-neuken is het toch wat anders. Dedoeld wordt neuken zonder condoom!
Sir H. is een groot liefhebber van pijpen heeft zijne majesteit in het verleden hier wel eens te kennen gegeven. Meen me zelfs te herinneren, dat hij dat zonder condoom doet en ook nog eens spermasap slikt. Is dat dan niet eveneens zeer risicovol?
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Beste Sir,

Heeft u dan nooit eens bloedend tandvlees wellicht ? En op welke SOA doelt u dan ?

Syfilis, Herpes Genitalis, Genitale Wratten, Chlamydia en Gonorroe ?

Om er een paar te noemen die bij pijpen gezellig om de hoek kunnen komen kijken.

Of bent u wellicht (onbewust) een gelukkige bezitter van een CCR5 delta-32 of HLA-B-gen waardoor u geen HIV kunt krijgen, dan wel, wel HIV kunt krijgen maar geen AIDS kunt ontwikkelen ? Mocht het in het meest gunstige geval zo zijn, dan kunt u evengoed uw partner nog wel besmetten.

Ik ben het overigens roerend met u eens dat elk volwassen mens zijn of haar afweging dient te maken en navenant dient te handelen.

Tot slot voor de vraagsteller er zijn wellicht betere plekken om je te informeren dan op het forum van EC en in de tijd van internet is dat niet zo ingewikkeld. Hou er rekening mee dat je je in een wereld begeeft met verhoogde risico-groepen en zeer wisselende contacten.

Have fun
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
nieuwhier
Contacteer:

Bericht door nieuwhier »

bedankt voor jullie antwoorden ik zal uitkijken en proberen zo safe mogelijk tedoen maar ik pijp wel zonder condoom en vertrouw erop dat de tegenpartij niet in me mond klaar kom

grtjes
B & E schreef:Beste Sir,

Heeft u dan nooit eens bloedend tandvlees wellicht ? En op welke SOA doelt u dan ?

Om er een paar te noemen die bij pijpen gezellig om de hoek kunnen komen kijken.

Of bent u wellicht (onbewust) een gelukkige bezitter van een CCR5 delta-32 of HLA-B-gen waardoor u geen HIV kunt krijgen, dan wel, wel HIV kunt krijgen maar geen AIDS kunt ontwikkelen ? Mocht het in het meest gunstige geval zo zijn, dan kunt u evengoed uw partner nog wel besmetten.

Ik ben het overigens roerend met u eens dat elk volwassen mens zijn of haar afweging dient te maken en navenant dient te handelen.

Tot slot voor de vraagsteller er zijn wellicht betere plekken om je te informeren dan op het forum van EC en in de tijd van internet is dat niet zo ingewikkeld. Hou er rekening mee dat je je in een wereld begeeft met verhoogde risico-groepen en zeer wisselende contacten.

Have fun
Mediteraan
Leeftijd: 28
Contacteer:

Bericht door Mediteraan »

nieuwhier schreef:bedankt voor jullie antwoorden ik zal uitkijken en proberen zo safe mogelijk tedoen maar ik pijp wel zonder condoom en vertrouw erop dat de tegenpartij niet in me mond klaar kom

grtjes
B & E schreef:Beste Sir,

Have fun
Beetje tegenstrijdig door te stellen dat je het zo safe mogelijk doet alleen pijp je wel zonder condoom.

Als je gaat uitkijken en het safe proberen te doen dan doe je er dus niet verstandig aan om zonder condoom te pijpen.

Van pijpen kun je namelijk ook soa's krijgen, met of zonder klaarkomen.

http://www.soaaids.nl/

En erop vertrouwen dat iemand iets niet doet is ook niet heel verstandig. Ik zie het als mijn eigen verantwoordelijkheid om mijn gezondheid in de gaten te houden en niet af te laten hangen van iemand die ik niet ken, die er misschien wel hele andere normen en waarden op na houd op dat gebied.
mars74
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door mars74 »

B & E schreef:Heeft u dan nooit eens bloedend tandvlees wellicht ? En op welke SOA doelt u dan ?

Absoluut! Zonder condoom pijpen is vragen om moeilijkheden (of z'n zachtst gezegd!) in een verhoogde risico omgeving als EC of elders.
35 jr. 1.82 m. 70 kg. normaal geschapen. slank postuur. geen bbs.
hbo niveau. hygienisch. discreet. RESPECTvolle houding.
goede conditie...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten