Vrouw (44) van stel wil zaaddouche
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Vrouw (44) van stel wil zaaddouche
Hallo geile mannen,
goed lezen aub. De vrouw hier (44, goed uitziend en supergeil) wil graag as woensdag een zo groot mogelijke zaaddouche. Hiervoor zoeken we leuke, aantrekkelijke geile mannen. Een leuk stel of geile meid die mee wil doen uiteraard zeer welkom. Leeftijd en uiterlijk van de mannen niet zo heel belangrijk, maar wel verzorgd aub en respectvol. Aanmelden via pb! Bij voldoende interesse willen wij 27-09 rond 20u aanwezig zijn. Niet gelijk in de gang bespringen etc, maar gewoon met harde blote lul bij het grote matras wachten. Niet neuken, niet zoenen, niet vingeren. Gewoon afttekken, of wachten tot ze jou aftrekt of pijpt en over haar mond en borsten heen spuiten. Hij houdt eea in de gaten en zijn er mannen die zich toch niet kunnen gedragen dan zijn we zo weer weg. Dus verpest het niet voor jezelf en anderen. We hopen op veel aanmeldingen, zo veel mogelijk. Geef ff aan hoe oud je bent, hoe je er ongeveer uitziet en hoe groot je pik is. En liefst met herkenbare pasfoto? Leuke mannen spreken we graag ook nog ns wat anders mee af. Grt van ons en wie weet tot woensdag.
goed lezen aub. De vrouw hier (44, goed uitziend en supergeil) wil graag as woensdag een zo groot mogelijke zaaddouche. Hiervoor zoeken we leuke, aantrekkelijke geile mannen. Een leuk stel of geile meid die mee wil doen uiteraard zeer welkom. Leeftijd en uiterlijk van de mannen niet zo heel belangrijk, maar wel verzorgd aub en respectvol. Aanmelden via pb! Bij voldoende interesse willen wij 27-09 rond 20u aanwezig zijn. Niet gelijk in de gang bespringen etc, maar gewoon met harde blote lul bij het grote matras wachten. Niet neuken, niet zoenen, niet vingeren. Gewoon afttekken, of wachten tot ze jou aftrekt of pijpt en over haar mond en borsten heen spuiten. Hij houdt eea in de gaten en zijn er mannen die zich toch niet kunnen gedragen dan zijn we zo weer weg. Dus verpest het niet voor jezelf en anderen. We hopen op veel aanmeldingen, zo veel mogelijk. Geef ff aan hoe oud je bent, hoe je er ongeveer uitziet en hoe groot je pik is. En liefst met herkenbare pasfoto? Leuke mannen spreken we graag ook nog ns wat anders mee af. Grt van ons en wie weet tot woensdag.
-
- Contacteer:
Re: Vrouw (44) van stel wil zaaddouche
redelijk wat aanmeldingen inmiddels. dus we gaan zeker komen! maar meer mannen zijn zeker welkom nog. dus heb je zin haar onder te spuiten stuur dan ff n pb en kom langs. hoe maar zaad hoe liever. grt van ons.
- Michelle80
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Hey Cumlover026,
Ik wil reageren op jullie pb, maar krijg een foutmelding.
Vanavond tegen 20.00 uur ben ik al weg, maar ben wel de hele middag aanwezig.
Ik probeer straks opnieuw een pb te versturen.
X Michelle
Ik wil reageren op jullie pb, maar krijg een foutmelding.
Vanavond tegen 20.00 uur ben ik al weg, maar ben wel de hele middag aanwezig.
Ik probeer straks opnieuw een pb te versturen.
X Michelle
Geile onderdanige sissy slet op zoek naar m/vr/stel/ts/ voor:blowbang / trio / zaadslet / vrouw met vbd en nog veel meer
veel kan, maar alleen als je fris, geschoren en schoon bent.
veel kan, maar alleen als je fris, geschoren en schoon bent.
-
- Contacteer:
Hallo geile mannen, hartelijk dank voor de vele reacties via pb. Hopelijk komen jullie ook allemaal. wij komen in elk geval wel en we zullen er zijn rond 20u. om het allemaal leuk en geil te houden voor iedereen, bij deze nog even wat info/wensen/regels:
wij zullen ons bij de kluisjes omkleden waarna zij in enkel n string naar het bed in de grote ruimte zal worden geleid door mij (haar partner). die string blijft aan ivm veiligheid. ik neem aan dat iedereen dat snapt aangezien we voor n grote zaaddouche komen. er wordt dus ook niet geneukt en ook niet proberen te vingeren. als dit toch gebeurt is alles gelijk voorbij! zij zal alle geinteresserden lekker aftrekken en pijpen en iedereen wordt vriendelijk verzocht het geile zaad lekker over haar heen te spuiten. liefst zo zo veel en vaak mogelijk. je mag overal op haar bovenlijf spuiten maar let op dat je niet in haar ogen spuit. dan nog even het volgende: we willen graag zo veel mogelijk mannen laten spuiten over haar heen. geef elkaar dus ook de ruimte en niet te veel dringen. iedereen komt aan de beurt. zorg ervoor dat als je bij haar staat, je ook redelijk snel spuit zodat er ook snel weer n ander kan spuiten. geef iemand die klaarkomt altijd voorrang en merk je dat t ff niet lukt, maak dan ook ruimte voor n ander. zodra je weer zo ver bent, stap je gewoon weer naar voren. bij voldoende interesse blijven we tot het eind, dus je hebt tijd genoeg.
dus hou je hier een beetje aan dan hebben we het met zn allen erg leuk en geil. uiteraard komt niemand herkenbaar in beeld en zal ik waarschuwen zodat iedereen desgewenst voldoende tijd heeft om uit beeld te gaan.
we hebben er super veel zin in en hopen op n leuke en bijzonder zaadvolle geile avond. tot straks.
grt van ons.
wij zullen ons bij de kluisjes omkleden waarna zij in enkel n string naar het bed in de grote ruimte zal worden geleid door mij (haar partner). die string blijft aan ivm veiligheid. ik neem aan dat iedereen dat snapt aangezien we voor n grote zaaddouche komen. er wordt dus ook niet geneukt en ook niet proberen te vingeren. als dit toch gebeurt is alles gelijk voorbij! zij zal alle geinteresserden lekker aftrekken en pijpen en iedereen wordt vriendelijk verzocht het geile zaad lekker over haar heen te spuiten. liefst zo zo veel en vaak mogelijk. je mag overal op haar bovenlijf spuiten maar let op dat je niet in haar ogen spuit. dan nog even het volgende: we willen graag zo veel mogelijk mannen laten spuiten over haar heen. geef elkaar dus ook de ruimte en niet te veel dringen. iedereen komt aan de beurt. zorg ervoor dat als je bij haar staat, je ook redelijk snel spuit zodat er ook snel weer n ander kan spuiten. geef iemand die klaarkomt altijd voorrang en merk je dat t ff niet lukt, maak dan ook ruimte voor n ander. zodra je weer zo ver bent, stap je gewoon weer naar voren. bij voldoende interesse blijven we tot het eind, dus je hebt tijd genoeg.
dus hou je hier een beetje aan dan hebben we het met zn allen erg leuk en geil. uiteraard komt niemand herkenbaar in beeld en zal ik waarschuwen zodat iedereen desgewenst voldoende tijd heeft om uit beeld te gaan.
we hebben er super veel zin in en hopen op n leuke en bijzonder zaadvolle geile avond. tot straks.
grt van ons.
-
- Leeftijd: 22
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Brn benieuwd
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Cumlover026 schreef:Hallo geile mannen, hartelijk dank voor de vele reacties via pb. Hopelijk komen jullie ook allemaal. wij komen in elk geval wel en we zullen er zijn rond 20u. om het allemaal leuk en geil te houden voor iedereen, bij deze nog even wat info/wensen/regels:
dus hou je hier een beetje aan dan hebben we het met zn allen erg leuk en geil. (tekst verwijderd)
Beste Cumlover en andere bezoekers ,
Leuk om deze spannende oproep te lezen
Wij willen wel van te voren aangeven:
Het is in de Cinema niet toegestaan camera's, opname apparatuur of mobiele telefoons te gebruiken , word dit wel door ons geconstateerd kan het zijn de de toegang u ontzegt word.
Met vriendelijke groet Eroticcinema
grt van ons.
-
- Leeftijd: 32
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Wat een super leuke geile avond was het met het stel en De leuke dame heb erg genoten leuke dame van het stel wat kun jij lekker klaarkomen ook de andere leuke dame je was lekker bezig hoop je gauw is een x te voelen xxxx
-
- Contacteer:
Alle heren die aanwezig waren en haar lekker hebben onder gespoten hartelijk bedankt. was erg geil. helaas ging de bios wat vroeger dicht dan we dachten, maar t was een erg lekker en geil uurtje. en we gaan zeker nog eens komen binnenkort. en hopen dan op nog wat meer lekkere harde pikken om haar dan ook lekker te neuken en weer onder te spuiten. grt van ons en wie weet tot gauw.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten