LotteMooi bezoekt naaktdag12-10

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Samson3
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag12-10

Bericht door Samson3 »

hi Lottemooi,

Late reactie van mij, maar toch..
Het was een heerlijke geile middag.. Zo geil om je er helemaal in op te zien gaan.. Geil om te zien hoe je de een na de andere pik pijpt en het sperma zo gulzig ontvangt.. als een echt zaadsletje.. Geil.. al dat warme sperma op je gezicht..draden sperma aan je lippen.. klodders op je borsten.. op dat heerlijke gladde kutje..
Vond het heerlijk om er bij te zijn.. ben 2 keer op je klaargekomen..op je gezicht en in je mond..zo geil..
Geil ook om andere pikken te zien spuiten, en er waren een paar heel lekkere grote bij. die van je vriend mag er ook zijn, haha. Ik ben beetje bi en het is raar, maar kleine pikken doen me helemaal, maar grote.. maken me zo geil. Geil om zo'n grote opgezwollen eikel te zien spuiten. Lekker..
Maar die middag was alles voor jou, haha.. Ohh.. geil om die buttplug in je kont te zien, en ik heb zo heerlijk je gladde kutje gevingerd. Je gezicht was nat van het sperma, je borsten en buik glansden van alle ladingen zaad.. mmmm.. Eerst durfde ik niet echt, maar ik kon het niet laten: ging met m'n handen over je hele lijf... geil om al dat sperma te voelen en over je lijf te smeren.. tot in je kutje.. Een heerlijk geile middag. Je bent een prachtige vrouw en het is geweldig om je zo geil te zien genieten.. Na een 2e keer alles uit m"n ballen te hebben geperst (vol in je mond) ben ik weer vertrokken. Ik wacht op de volgende keer..
jaygomez
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag12-10

Bericht door jaygomez »

WoW Lotte je maakt me grote lul hard kan niet wachten all me zaad over je heen te spuiten ben jongeman 30 jaar
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten