Wanneer we omgekleed zijn komt Elke binnen, in een rood setje met visgraad motief. Haar tepels steken hier tussendoor, eronder heeft ze niets aan. Het blijkt dat ze met alleen een jas erover over straat moest van Jack, dat was de opdracht die ze keurig heeft volbracht! Chapeau in deze kou...
In het toilet mag ze aan de ketting en al snel staat ze aan het rek. Dan blijkt er nog een vrouw binnengekomen te zijn en al snel worden de twee vrouwen naar Elke gedirigeerd om haar eens lekker op te geilen. Met mijn handen streel ik haar borsten, kus haar tepels, buit erin, terwijl ik met mijn andere hand langs haar lipjes glij en een vinger naar binnen laat glijden. De andere vrouw neemt het over en laat haar genieten, kronkelen aan het rek terwijl ik haar bovenlichaam streel en kus.
Dan stelt Mike voor dat ik op het bed ga liggen en stelt voor dat Benno me gaat likken. Ik ga liggen en al snel vinden Benno’s vingers mijn kutje. Wanneer ik mijn ogen dichtdoe voel ik overal handen, aan mijn borsten, buik. Ik kijk om me heen en zie een aantal mannen om me heen zitten, ik pak er twee vast en trek ze terwijl ik zelf geniet. Al snel vraag ik of Benno me wil neuken, en hij schuift een condoom om en word ik heerlijk geneukt. Na een korte time-out zie ik een jongeman naast het bed staan die me al eerder opgevallen is. Hij heeft de boxer half aan en staat wat terughoudend te kijken. Ik geef aan dat hij wel aan me mag zitten en al snel is zijn boxer uit en trek ik hem. Hij heeft een heerlijk grote pik, echt een die ik wil voelen. Ik vraag hem of hij wil neuken, en dat wil hij wel. Hij schuift een condoom om, en glijdt bij me naar binnen, wow, wat is hij groot en hard! Hij neukt me heerlijk, ik voel hem heerlijk door me heen schuiven, soms wat dieper, soms wat minder diep. Hij vult me helemaal. Zalig! Wanneer hij klaargekomen is kijk ik even wat rond. Overal is wat gaande, de een ligt in de gynaecologenstoel, er liggen er twee op het matras in de HC. Buurman en Juicy zijn ook binnengekomen, leuk even kennis te maken! Buurman kennen we al wel, Juicy nog niet. Leuke meid, klein maar fijn, heel erg aardig ook.
Mike laat me even heerlijk squirten met zijn fantastische vingers. Hij weet dat altijd zo haarfijn te vinden, dat plekje!
Na weer een korte pauze leun ik even tegen Mike aan. Buurman en Juicy hebben ook even pauze. Ik vraag haar of ze van vrouwen houdt, ik dacht dat gelezen te hebben in een verslag van Benno. Ja hoor, dat vind ze niet vervelend. Ik ook? Nou...wat ontdekkend is mijn antwoord. Met de armen van onze mannen om ons heen leunen we wat naar voren en kussen we elkaar, dwalen we met de handen over elkaars lichamen. Dan stelt Juicy voor dat ik op het bed ga liggen, spannend! Ik ga liggen en zie een grote kring mannen om ons heen staan. Onze twee partners vooraan, ze hebben het beste uitzicht, pffffieuww...dat gaan ze leuk vinden. Juicy glijdt met haar mooie lichaam over me heen, kust me, we voelen aan elkaar. Dan stel ik voor dat ze omdraait en met haar kutje boven mijn gezicht komt zitten. Ze vind het een goed plan en draait om. Voor het eerst in mijn leven steek ik mijn tong uit en lik ik een kutje, ze is mooi, strak, schoon. Ik lik haar klitje, terwijl mijn vingers een voor een in haar glijden. Ik vinger haar terwijl zij mij likt en vingert. Vooral het besef dat de mannen dit absoluut geil vinden om te zien maakt me nog geiler. Ik vraag Mike of hij soms zin heeft om Juicy te neuken. Ja, dat wil hij wel...ik vraag Juicy of dat mag in dit standje, en dat vindt ze goed. Terwijl ik haar lipjes spreid, ik haar kutje zie schuift Mike boven mijn neus zijn harde pik in haar kutje. OMG, wat een mooi gezicht! Ik lig op 4 cm afstand en zie alles boven mijn neus gebeuren. Ik lik zijn ballen, lik haar klitje, terwijl ik ondertussen geneukt wordt door Buurman. Oeff....
In de geile modus waarin we zitten gaat het er heftiger aan toe, Mike draait Juicy op haar rug en neukt zich klaar, ik wordt geneukt door Buurman en we gaan zo even door. Naast me zie ik hoe Juicy spuitend klaargevingerd wordt door Mike, ik voel het vocht rondvliegen.
Na een hele korte break laat Mike me nog heerlijk squirten en vraagt me of ik zijn hand wil. Inmiddels wil ik klaarkomen, ik ben geil, heb echt genoten, maar wil het nu voelen tot in mijn tenen. Hij gebruikt wat olie, en langzaam verdwijnen zijn vingers 1 voor 1 in mijn kutje, tot ik voel hoe zijn hele hand erin verdwijnt. Hij neukt me heerlijk, ik kijk hem aan, val terug, en voel hoe mijn orgasme zich opbouwt. Dan ontploft het in mijn buik, in mijn kutje, met mijn vinger op mijn klitje. Ik kom heel diep klaar, maar zie de tijd, moet haasten, knal overeind, van het bed af en ren de douche in. Daar suizen mijn oren nog na van het orgasme terwijl we samen douchen en nagenieten. We zeggen snel iedereen gedag, bedanken Jack voor zijn uitstekende organisatie en rennen dan snel naar de parkeergarage, back to normal life. We hebben super genoten, alle mannen (vooral Benno, Buurman, Jack, Jongeman waarvan ik de naam niet weet) bedankt! Man met baard, volgende keer...

Juicy, leuke meid, Thanx!!
We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen, vinden het leuk reacties te lezen, ook als je dit nog nooit eerder gedaan hebt, reageer gerust! Met elkaar maken we het verhaal compleet