Sexfeestje Joke en Isha, 22 nov.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Joke-Prive
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Sexfeestje Joke en Isha, 22 nov.

Bericht door Joke-Prive »

Chauffie69 schreef:Ik wil ook graag komen. Hoe werkt dit? Is nieuw voor me...
Heel makkelijk.. je komt binnen, regelt bij de winkeltoonbank dat je de cinema echt in komt.. je loopt de lange gang door en dan zie je ons in de grote ruimte.
Isha en ik liggen op het vrijstaande bed en die zal waarschijnlijk omringd zijn boefjes.
Gebruik je fantasie wat er gebeurd ( we zijn niet aan het klaverjassen ).

Is leuk hoor!!

X joke
Joke-Prive
Contacteer:

Nog 1 nachtje slapen en dan... party!!!

Verzoekje aan iedereen: vooraf bij ons even een douche nemen, we ruiken nog veel te vaak onaangename geurtjes. Schijnbaar zijn er nog steeds veel te veel personen die denken dat douchen er niet bij hoort.

Het is vrij lullig om iemand erop te wijzen, want iedereen hoort dat je niet gedoucht hebt. Wees dit dus voor en stap even onder de douche. Vergeet vooral niet ONDER het velletje, ook bij heren met een te strakke voorhuid.

Feestjes moeten voor iedereen leuk zijn en wij houden nou 1x van een goede hygiëne. Dat doen wij namelijk ook..

Tot morgen!!

X joke
Jase024
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Jase024 »

Net terug van dit feestje en helemaal kapot van genot(ging als laatste weg).
Ik zal morgen even verslagje schrijven want nu te moe.
Jase024
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Jase024 »

Hierbij even mijn verslagje.

Gister voor de eerste keer dit soort feestje bezocht en keurig te woord gestaan bij de kassa.
Kwam wat later binnen tegen 18.30u en het was niet heel druk. Even gaan douchen en ik zag dat Isha en joke al lekker bezig waren met wat heren. Ik besloot nog even af te wachten en ging even de heterozaal in om film te kijken. De dames hielden even een break, wat mij de gelegenheid gaf om ook alle andere ruimtes van deze cinema goed te bekijken.

Daarna teruggekeerd naar de grote zaal en mij bij isha gemeld die mij lekker begon te pijpen. Lang en diep, echt heerlijk terwijl ik met haar grote tieten speelde. Ondertussen nam een heer achter haar plaats en begon haar doggy te neuken, terwijl ze heerlijk doorging met pijpen. Joke was ondertussen naast ons ook lekker heren aan het verwennen. Toen de 1e heer in doggy klaarkwam bij isha heb ik even rust genomen. Een andere heer begon isha weer doggy te neuken terwijl ik met haar grote tieten speelde en isha begon me weer lekker te pijpen. Toen de 2e heer klaarkwam, pakte ik weer even rust en heb ik lekker met isha op bed gelegen en wat gepraat. Bijna iedereen was toen weg op 1 a 2man na. Joke begon de laatste man te pijpen en isha begon mij weer heerlijk af te zuigen. Ik kreeg er maar geen genoeg van. Daarna besloten Joke en isha te wisselen en maakte Joke me helemaal gek met haar aparte techniek, vloekend en schokkend genot ik uit volle teug. Toen de andere man was klaargekomen, kwam Isha boven me staan zodat ik heerlijk kon sabbelen aan haar grote borsten, terwijl joke me nog steeds helemaal gek pijpte. Uiteindelijk hebben we het trekkend afgemaakt en kwam ik eindelijk kermend klaar.
Inmiddels was het al bijna 21.00u en heb ik snel nog gedoucht en nog lekker met de dames gekletst tijdens het aankleden.

Het was echt een top ervaring. Ben zelden zo lekker lang gepijpt en heb echt heerlijk genoten.
Dames bedankt en ik ga jullie zeker vaker bezoeken in 1 vd cinema's of op de andere feesten.
Bertje-m
Leeftijd: 49
Contacteer:

Bericht door Bertje-m »

Hallo allen,

Ik was er ook maar wil toch even het volgende vragen? Heeft iemand wel eens een SOA opgelopen? Alhoewel ik zonder condoom gepijpt ben, niet klaar ben gekomen, heb ik toch wel een beetje branderig gevoel? Eerste keer en dus ook de laatste keer aan zoiets mee gedaan!

Graag een reactie als iemand dergelijke verschijnselen heeft.
Joke-Prive
Contacteer:

Wij laten ons om de 3 maanden testen.
Een branderig gevoel hoeft niet perse een soa te zijn. Kan ook van te stevig pijpen komen bijv.

Sorry dat je nu met een au zit... :cry:

Overigens komen er pas klachten v een soa rond de 10 dagen na onveilige seks.. Amersfoort bezoek was 2 dagen terug.
Enne... er zijn ook heren die zich laten pijpen met condoom, misschien had jij dat ook beter kunnen doen?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Marcoai en 11 gasten