LotteMooi komt weer op 28-11

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mister
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi komt weer op 28-11

Bericht door Mister »

Ik reageer eigenlijk nooit op fora maar de ervaring met Lotte moet gewoon gedeeld worden.
Ik kende Lotte niet maar door de vele verhalen was de verwachting hoog. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze ook ruim werd ingelost. Het is een mooie aantrekkelijke vrouw. Ook qua uitstraling en verbaal. Een dame met klasse.
Ook haar vriend wil ik niet tekort doen. Relaxt en vriendelijk maar alles wel goed in de gaten houdend. Deze lofzang wilde ik jullie twee niet onthouden.
Ik was net gearriveerd toen Lotte en vriend binnen kwamen. Er waren op dat moment ongeveer een twintigtal personen die hun ogen uitkeken bij al dit moois. Lotte kleedde zich uit en ik besloot naar de bios te gaan. Deze was, hoe verrassend, leeg. Toen kwam het stel binnenlopen en je raadt het al. De bios was in no time volgeladen met harde pikken en volle ballen.
Na ongeveer 5 minuten in de bios te hebben gezeten stond Lotte op en liep naar de dark room. Een horde mannen achter zich aan hebbend.
Dit schouwspel werd amusant bekeken door haar vriend die nog even bleef zitten. Ikzelf beheerste mij een moment maar stond uiteindelijk ook op. In de dark room aangekomen hoorde ik een hoop gesmak en gekreun maar door de vele ruggen voor mij kon ik verder niets zien. Dat ervaarde de vriend ook, zodat die vriendelijk maar dringend de aanwijzing gaf naar het grote matras te gaan. Deze instructie werd zoals het hoort opgevolgd. Ik bleef het schouwspel van enige afstand bekijken aangezien de eerste momenten vaak erg druk wordt voor de dame. Ook nu bleek dit het geval. Maar eerlijk is eerlijk, iedereen gedroeg zich voorbeeldig en met respect. Geen haantjesgedrag. Althans het is mij niet opgevallen.
Inmiddels kreeg Lotte het nodige harde vlees te verwerken. Ze pijpte vakkundig en het zaad droop al over haar lichaam. Haar kutje werd inmiddels al nat- en klaargemaakt om de eerste harde pikken te ontvangen. Ze kreeg nog wel de aanwijzing om haar kutje goed te presenteren zodat ze lekker genomen kon worden. Op aanwijzing werd het nodige zaad over haar rug gespoten. Het was een geil gezicht om zo een mooi lichaam optimaal te zien genieten “in motion”. Uiteindelijk moest ze van haar vriend op haar rug gaan liggen aangezien iemand staand over haar heen wilde spuiten. De man had duidelijk opgespaard want de klodders zaten over haar hele lichaam. Ze genoot zichtbaar.
Ze legde haar hoofd op het matras en toen zag ik zelf mijn kans schoon. Ik ging op mijn knieën op het matras vlak achter haar. Ik wilde dat ze mij ging zuigen maar ik zat te ver naar achter. Met aan beide zijden iemand naast mij kon ik mij verder niet verplaatsen. De twee mensen naast mij spoten inmiddels hun zaad ook over Lotte heen. Ik besloot op dat moment om mijn donatie maar gelijk af te leveren. Daar waren uiteindelijk voor gekomen. Lotte begreep (uiteraard) wat er van haar verwacht werd. Ze opende haar mond terwijl ik nog een paar lekkere rukken aan mijn pik gaf. De aanblik van dit schouwspel was voldoende. Dikke stralen warm zaad spoot ik recht haar mond in terwijl haar tong rondjes rond de zaadslierten draaide. Ze slikte alles vakkundig weg. Erg geil!
Ik maakte plaats en mijn plek werd gelijk door anderen ingenomen. Ik bleef van een afstand het schouwspel volgen. De aanwezige mannen werden bijna “gedwongen” hun donatie snel af te staan. Een donatie waar Lotte wel raad mee wist. Zuigen, slikken er kwam geen einde aan. Het sperma droop uit haar mondhoeken en droop van haar kin. Haar hele lichaam glinsterde van de warme mannenpap. Inmiddels werd Lotte hard van achter geneukt. De man in kwestie had een goed uithoudingsvermogen. Dat kan ook gezegd worden van de kunstenaar van de avond, Lotte. Onverzadigbaar en met zichtbaar genoegen nam ze de één na de ander onder handen. De hele tijd onder het toeziend oog van haar vriend.
Uiteindelijk vond Lotte het tijd voor een terechte pauze. Ze gingen met zijn tween naar de bios wederom met een boel mannen achter hun aan.
Dit is het moment dat het eerdere verhaal waarschijnlijk begint en de mijne eindigt aangezien ik besloot om het pand, met een glimlach, te verlaten.

Ik ben er mee begonnen en eindig er ook mee. Respect voor mooie en geile Lotte die in alle gevatheid, tussen twee zuigjes door, de aanwezigen terecht wees op het feit dat ze wel hun troep (condooms en verpakkingen) moesten opruimen. En blij voor het feit dat we haar ten dienste mogen staan. Ook kudo’s voor haar vriend die in alle vriendelijkheid de boel goed onder controle had. En top voor de rest van de aanwezigen die voor een goede vibe hebben gezorgd.

Ik ben de volgende keer graag weer van de partij en zal het forum in de gaten houden.
x
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Hey Hey....good evening mannen!

Afgelopen dinsdag weer een bezoek gedaan aan de cinema en dat was alweer even geleden voor mijn gevoel. Het leek alsof ik voor de eerste keer ging want ik vond het toch weer een beetje spannend ;
Bij binnenkomst leek het niet eens zo druk te zijn, maar tot mijn verrassing was het uiteindelijk toch goed druk! Eerst uitkleden terwijl ik bekeken word...van je gewone outfit naar poedelnaakt en ondertussen al een aantal stijve pikken te aanschouwen... Heerlijk!
Mijn geile vriendje had ik meegenomen al had ik dit niet aangekondigd. Maar ja ik vind het erg geil om bekeken te worden door hem wanneer ik met andere mannen bezig ben. Zijn goedkeuring te krijgen, zijn ontfermende blik te zien maar ook de opdrachten die ik krijg wanneer ik in de cinema ben.
Opdracht om maar eens alleen naar een andere ruimte te gaan om mij daar eens flink te laten onderspuiten...Ik naar de darkroom gehuppeld en voordat ik het wist stonden er veel mannen om mij heen. Donker ,warm en weinig ruimte....ik moest even vragen om wat ruimte te krijgen en gelukkig kreeg ik dit ook. Een paar pikken in mn mond gehad en mijn best gedaan om zo goed mogelijk te pijpen....Want ja ik vind dat je met overgave en overtuiging moet pijpen anders kun je het maar beter laten... :lol:
Toen mijn vriendje binnenkwam kon hij eigenlijk niets zien en ja dat is natuurlijk geen optie he....hij wil zien hoe zijn meisje bezig is en dus werd ik verzocht op het grote bed te gaan liggen. Meer ruimte en meer licht waardoor ik goed kon zien dat er veel mannen met stijve pikken stonden te wachten. Heerlijk als mannen in de rij staan om hun pik in mijn mond te kunnen doen....

Ik had onderweg al aangegeven dat het ook wel eens tijd werd om wat meer geneukt te worden....en zo geschiedde....voordat ik het wist kreeg ik een paar pikken in mijn natte kutje en werd mijn rug daarna ondergespoten met warme stralen zaad. Zaad wat dan vervolgens langzaam naar beneden zakt over mn kont en benen....voelt een beetje sletterig en daarom geil in zo'n setting.
Tegelijk zat er een pik in mn mond en nog een en nog een en werd er vervolgens door meerdere mannen in mijn mondje gespoten. Zaad wat langs mijn mondhoeken naar buiten druipt waardoor mijn hele gezicht aan het glimmen was.
Uiteindelijk zelfs tot twee keer toe door 3 mannen tegelijk ondergespoten in mijn gezicht, haar en mond (dit was later in de hetero cinema)
Ik heb het aantal niet kunnen bijhouden maar ik heb voor een dinsdag avondje toch wel veel cadeautjes gehad...en het is nog niet eens pakjes avond...hahaha..

Maar alle gekheid op een stokje...mijn vriend en ik wil jullie weer bedanken voor de heerlijk geile avond. Fijn dat iedereen lekker naakt was en hier zich ook aan heeft gehouden, fijn dat iedereen gezellig en respectvol was waardoor de sfeer voor ons super was. Nogmaals ik hou niet zo van de koffietafel gesprekjes tijdens deze geile momenten maar een klein grapje tussendoor vind ik wel gezellig....

Tot snel! groetjes Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
bi44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bi44 »

Toch het mooist om het van het feestelijk middelpunt zelf te horen, LotteMooi! Geweldig dat je dit wil, dat je dit doet en dat je ons zo genereus hierin laat meedelen, Lotte. Ik hoor graag wanneer je weer een keer langskomt......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Benno en 16 gasten