I can get no satisfaction

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

I can get no satisfaction

Bericht door Benno2 »

Zo nu en dan voel ik me als een soort huisverslaggever van EC. Dat is mijn eigen schuld natuurlijk. Verslagen schrijven van wat ik in EC meemaak is er zo'n beetje ingeslopen. Het begon toen Plumberjack me een keer vroeg een verslag te schrijven van een feestje dat hij had georganiseerd. Vanaf dat moment ben ik het blijven doen omdat ik er lol in kreeg. Enfin, lange inleiding voor het verhaal van vandaag (of zaterdag eigenlijk): de show van Guilty Pleasure.

Om 2 uur kom ik binnen. Er zijn wat leuke dames, maar die gaan eerst een rookpauze inlassen, dus dat zal nog even moeten wachten.
Via PB heb ik contact gehad met Guilty Pleasure, die ik met zijn sletje g al eens eerder heb ontmoet. Ik heb beloofd een keer een uitgebreid verslag te schrijven van hun bezoek en vandaag komen ze. Het moment dat ze binnenkomen heb ik gemist, maar als ik even later de tussenruimte (waar de gynaecologenstoel staat) binnen kom, zie ik g met haar handen omhoog tegen het rek staan. Ze is prachtig gekleed in een setje met allemaal bandjes, waardoor haar superslanke lijf verdeelt wordt in een veld van vierkante vlakken. Ze heeft een maskertje voor en kan niets zien. GP heeft een grote tas mee met speeltjes en hij haalt allereerst een zweep tevoorschijn. Het is er zo een met allemaal leren sliertjes en hij begint g ermee te teasen. g vraagt of GP even haar handen wil warmen, want die zijn nogal koud. Hij doet dat liefdevol, maar daarna moet ze weer gaan staan en gaat hij met de zweep wat minder zachthandig te werk. De zweep kletst tegen haar billen en ze slaakt een kreet. En nog eens en nog eens. GP streelt haar billen en laat zijn hand tussen haar benen glijden om te voelen of haar kutje al reageert op zijn behandeling.

De meeste andere EC-ers komen af en toe kijken, maar gaan ook weer weg. Met een klein clubje mannen blijf ik kijken naar hoe het spel zich ontwikkelt. Na een tijdje neemt GP zijn g mee naar de darkroom. Daar zet hij haar vast aan het kruis. Uit zijn tas pakt hij een wieltje met een handvat (vergelijk het maar met een pizzasnijder) waarmee hij g begint te tarten. Ze kronkelt aan het kruis. Alle tools komen uit een tas die kennelijk lang in de kou heeft gelegen. Daardoor voelt alles koud aan. Zeker het kleine glazen dildootje dat GP vervolgens tevoorschijn haalt. g gilt het uit als hij het tegen haar kutje houdt.

GP haalt een handdoek tevoorschijn en maakt g los van het kruis. Ik help hem om g in de sling te leggen en de hoofdsteun aan te passen, zodat ze lekker ligt. Ze ziet er echt heerlijk uit en ik zou haar graag willen aanraken, maar vooralsnog lijkt GP haar voor zich zelf te willen houden. Uiteraard respecteer ik dat. In de sling begint hij haar kutje nu serieus te stimuleren en het genot begint de overhand te krijgen. Niet voor lang, want GP heeft nog andere plannen. Dit keer neemt hij g mee naar de gynaecologenstoel. Ik ga met ze mee en zie in de algemene ruimte C en M lekker bezig zijn. Daar wil ik eigenlijk best aan meedoen, maar ik ben ook zien hoe het met GP en g verder gaat.

Samen met GP verstel ik de stoel zodanig dat g er goed in ligt. Met haar benen in de beugels heb ik een top-uitzicht op haar lekkere kutje. Ik zeg tegen haar: "er staan hier allemaal mannen die naar jou kijken".De geilheid begint zich in mij op te bouwen en ik kan al bijna voelen hoe lekker het zou zijn om haar te neuken (bijvoorbeeld). GP gaat haar kutje likken, hij neukt haar even in de stoel en gaat dan weer verder met tong en vingers. g wordt erg opgewonden. GP voert de stimulatie op en g begint te hijgen. "mag ik klaarkomen?", vraagt ze. GP geeft toestemming en dan laat ze zich helemaal gaan. Het ziet er megageil uit.

Ik zou haar nu heel graag in diezelfde stoel willen neuken, maar GP neemt haar mee naar de algemene ruimte waar het op dat moment heel rustig is. Haar blinddoek gaat af, waardoor haar mooie ogen eindelijk zichtbaar zijn. GP laat haar vooroverbuigen over het matras en neukt haar. Daarna gaat zij op haar knieën voor hem zitten en pijpt ze hem klaar.

Helaas is dat het einde van het bezoek. Ze kleden zich aan en vertrekken. Het was een fascinerende show om te zien. Nog leuker was het geweest om mee te doen. Als ik een verslag schrijf van wat ik meemaak in EC, dan is dat meestal omdat ik zelf ook heb meegedaan. Erover schrijven is dan alsof ik het nog een keer beleef. Deze keer zit dat er echter niet in. Ik blijf achter met ene kloppende stijve.

Tot overmaat van ramp blijken ook de andere stellen te hebben besloten op dat moment te vertrekken. Dus zit er voor mij ook niets anders op dan onverrichte zaken huiswaarts te gaan. Volgende keer beter...
Laatst gewijzigd door Benno2 op 12 dec 2017 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Kinky-H
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: I can get no satisfaction

Bericht door Kinky-H »

Super verhaal weer Benno! en klinkt juist een heerlijk spel om live te aanschouwen.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Was ook erg mooi om live te aanschouwen.
Maar meedoen was nog leuker geweest :D
Kinky-H
Contacteer:

Bericht door Kinky-H »

Mee doen, tja hoe dan? Hij is haar meester he...
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Kinky, ik weet niet wat jouw ervaringen zijn bij EC, maar ik maak erg vaak mee dat er mensen mee mogen doen als een meester zijn sub meeneemt.
Ik accepteer en respecteer uiteraard dat dat GP zijn sletje deze keer voor zichzelf wilde, maar het is echt niet vreemd om te veronderstellen/hopen in een situatie als deze mee te mogen doen.
Het liefst ben ik de participerende verslaggever :D
Kinky-H
Contacteer:

Bericht door Kinky-H »

Benno, ik begrijp wat je bedoeld hoor(zat je beetje te plagen) want ja, je kan ook naast haar aan het kruis gaan staan....
Guilty Pleasure
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Guilty Pleasure »

Dank je wel voor dit leuke verslag Benno!

Iedereen heeft zijn eigen wensen en ik snap heel goed dat het in de EC vaak voorkomt dat je mag participeren in het spel van anderen. Bij ons ligt dat wat anders. Wie weet komt het er ooit van in de EC, maar voorlopig houd ik haar voor mezelf.
dodo
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door dodo »

you can,t always get what you want
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hahahaha
dodo schreef:you can,t always get what you want
Plumberjack
Leeftijd: 55
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Moet er om lachen Benno.

Wel tof van je dat je hun toch nog je verslag gegund hebt .

Volgens mij de eerste keer , dat er een stel komt , waar je contact mee had , en die jou met volle balletjes laat staan , en dat de andere dames ook naar huis gingen .

Hoe was het met je meisje thuis ?
Of had die ook geen goesting ?

Maar goed dat er meerdere dames zijn , die wel willen

Zie je snel Benno

Gr. Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 11 gasten