KERST ORGIE. ma 18 dec. 4 geile nymfomane. Feestje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Robertino
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KERST ORGIE. ma 18 dec. 4 geile nymfomane. Feestje

Bericht door Robertino »

Bedankt voor de geile middag meiden! Letterlijk en figuurlijk een hete middag ;-)
Geilenjong1
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Geilenjong1 »

Voor het eerst naar een feestje geweest bij de ec... niet verwacht hoe ik dacht dat het zou gaan.
Ik zag bij de aankondigingen een prachtige slanke brunette op de foto staan met heerlijke borsten. Echter bleek zij niet aanwezig te zijn maar daarvoor in de plaats een wat vollere vrouw. Deze desbetreffende vrouw neukte ook bijna niet en trok alleen maar af.
Iets wat een teleurstelling, aangezien ik speciaal voor haar kwam!

Ik had het idee dat wendy met haar verkeerde been uit bed was gestapt. Ze was de heletijd suzy geloof ik, aan het afsnouwen. Verder liep zie ook de heletijd te zeiken dat niets voor elkaar was. Dat ene 'carla' maar gierig was en een zeikwijf was. Ik vond dit echter niet kunnen dat je jezelf zo neerzet.

Komt er een of andere brulaap binnen die ook over 'carla' en het personeel liep te zeuren dat het een zeikwijf was en gierig was met condooms. Liep deze vent ook te schreeuwen " moet ik er nog iemand uittyfen hier! Ik verveel me dood!"

Vervolgens gaan alle dames bijna 3 kwartier samen pauze houden. Volgens mij betaal ik daar niet voor. De dames waren met 4 personen ze konden beter 2 om 2 pauze houden.

Maargoed ik ben een vaste klant bij de ec met de stellenavonden. Je zult me niet meer vinden bij de feestjes van wendy!
Eroticcinema Arnhem
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Graag willen wij als Erotica even reageren op bovenstaand bericht.
Zoals jullie weten organiseren wij al jaren deze altijd gezellige feestjes.
Met onze klanten hebben wij ook de afspraak mocht er iets niet naar wens zijn, meldt ons dit dan ter plekke.

Na het lezen van dit bericht, kwamen er bij ons wel een aantal vraagtekens naar boven.
Wij zijn echter nog benieuwd naar de ervaringen van andere bezoekers afgelopen maandag.

Erotica Arnhem
Eroticcinema Arnhem
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Via een prive bericht hebben wij het onderstaande bericht ontvangen.

Hallo,

Ik was die avond in Amersfoort. De dames waren inderdaad anders dan op de foto, maar ze waren stuk voor stuk top.
Het was volle bak en er werd tot tegen sluitingstijd volop geneukt en gesexed. Het was voor mij de eerste keer met Wendy, en ik kom zeker nog eens. De sfeer was uitstekend, heb zelden zo een ongedwongen geile avond meegemaakt, ook niet op 'gewone' dagen. Ik heb geen enkele wanklank van één van de dames gehoord.

Eén tip: maak duidelijk op de site dat de 'feestruimte' alleen met een armbandje toegankelijk is en hou dan ook toezicht.
Uschi
Geaardheid: bi
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Uschi »

Ik was er die maandag niet bij maar ben een regelmatig bezoeker van de gangbangs van Wendy en die zijn altijd heel leuk en gemoedelijk. Een opmerking als "Liep deze vent ook te schreeuwen " moet ik er nog iemand uittyfen hier! Ik verveel me dood!" doet vermoeden dat geilenjong1 mogelijk de antenne mist om de vermoedelijk humoristische ondertoon van de door hem/haar/hun (?) geobserveerde conversaties op te pikken. En hoe je over 3 kwartier pauze kunt vallen als je 4 dames krijgt voor de prijs van 1 is me een raadsel (feitelijk zelfs 4 dames voor voor de prijs van een halve dame want elders is men voor 2 uur met 1 dame al snel het dubbele kwijt en is het nog maar de vraag wat men daar voor terug krijgt). De prijs/kwaliteitsverhouding bij EC is in mijn ervaring meer dan uitstekend. Blijft over dat het natuurlijk sneu is als de dame waar je speciaal voor gekomen bent niet aanwezig is (de op pagina 1 genoemde line up lijkt te kloppen met de aanwezige dames maar daarvoor moet je helaas wel weten wie wie is)
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten