Donderdag 28 december de laatste naaktdag van het jaar....Ik heb er weer zin in. De laatste keer is mij wederom weer goed bevallen. Ik hou ervan om records te verbreken...volgens mij stond de teller op minimaal 40 mannen die hun heerlijke zaad aan mij hebben gegeven. Dus ik ga er weer voor....ik zal er tussen 13:30-14:00 uur zijn. Wat vinden jullie moet ik mijn blinddoek opdoen of mag die deze keer af . Ik ben gek op berichtjes met foto's. Dus wat mij betreft ga lekker los onder deze oproep.
Ik zie jullie graag op de laatste naaktdag van het jaar!
Alvast een geile lik over jullie pik....
xxx LotteMooi
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 28 dec 2017 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Dat beloofd weer een leuke middag te worden.
En ik zeg blinddoek af... Die mooie kijkers van je zijn veels te mooi om te verbergen. Die geile blik ik je ogen die verlangen naar veel zaad zijn fantastisch om in/naar te kijken
Gezellige hollandse jongen met een flinke dosis humor. Respectvol en verzorgd ingesteld. Meer weten? Stuur me dan even een PB.
Hi Lotte, oogverblindend mooi sta je daar te wachten. Nog 1 nachtje slapen en dan is het weer feest. Ik ben er bij. En doe maar zonder blinddoek, want je mooie ogen, je geile blik.... veel te mooi om te verbergen. Dankjewel voor je lik en voor nu alvast een lik over je heerlijke kutje...tot morgen.
Ik ben er ook bij, heb er veel zin in. Als het mag van je, zou ik graag je ondergespoten heerlijke borsten en lichaam willen likken en samen spelen met al dat heerlijk zaad. Mhhh lijkt mij zo geil.