Lotte komt de laatste keer dit jaar 28/12

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Lotte komt de laatste keer dit jaar 28/12

Bericht door EddieEagle »

Hallo Lotte,

Ik ga ook proberen erbij te zijn. Als het aan mij ligt, mag je wel zonder blinddoek komen :)

Groetjes, Eddie
Bijlagen
pik_E.jpg
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Anallover
Leeftijd: 21
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Anallover »

Hmm, doe maar zonder blinddoek.....

Ik ga ook proberen erbij te zijn!
Bijlagen
aa8b4652-f26a-4079-911c-b400e718baef.jpg
Beertje033
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Beertje033 »

Ha die lekkere, mooie, geile Lotte.

Voorgaande keren heb ik het genoegen gehad samen met jullie en jou te laten genieten.
Graag zou ik jou ook deze keer weer een zalig orgasme bezorgd hebben.
Helaas mag ik morgenmiddag bij mijn hoofdsponsor aanwezig zijn om zijn toko draaiende te houden.
Na jou eigen orgasme had ik anders graag mijn ballen leeggespoten over jou lippen, kin, borsten en de rest van je zalige lijf.
Veel plezier morgen, geniet er van. Er komt vast nog wel een volgende keer om samen te genieten.

Groetjes.
Bijlagen
Foto0084 - kopie.jpg
Michael43
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Michael43 »

Hi Lotte, ik kom vanmiddag lekker langs en spuit jou mooie lijf graag onder... Gr. Michael
Michael43
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door Michael43 »

Ik kom net terug uit de EC, wat is Lotte een geweldig mooie dame. Dat vertelde ik haar al toen ze binnenkwam, dat ze haar naam eer aan doet.
Ook haar vriend is een kanjer, zowel qua uiterlijk als qua formaat ;-). Nadat Lotte zich even had opgefrist ging ze naar de filmzaal waar de mannen haar natuurlijk direct heen volgden. Na een kort onderons momentje van Lotte en haar vriend ging ze al snel met ons (de mannen) aan de slag. Ik was nummer 5, vriendlief zei nog: wat een mooie pik heb je, waarop ik netjes antwoordde : en jij dan ;-). Al snel zoog Lotte mijn pik naar binnen en met haar vochtige handen (rara waarvan) trok ze mij al snel over haar superborsten klaar.... Lading nummer 5 dus, en nadat er nog een ritsje mannen lekker op haar borsten klaarkwam, heb ik lading 16 ook verzorgd. Ze is dan ook zo lekker....ik kon wel aan de gang blijven, maar aangezien er meerdere gegeadigden waren en iedereen vastbesloten was de teller boven de 40 te brengen heb ik mezelf teruggetrokken (leuke woordspeling) en heb ik nog een tijdje met veel plezier de avonturen van Mooie Lotte bekeken. Na een korte pauze ging ze een gloryhole in waarin ze niet alleen een dubbele rij mannen verwende, maar waarin ze ook heerlijk door vriend- of manlief verwend werd. Het geilste moment was wellicht toen ze uitgebreid aan hem vertelde dat ze ging komen, het niet meer kon houden en (voor ons onzichtbaar) vloeibaar klaarkwam over de mooie man.
Langzamerhand werd het helaas voor mij tijd om weer iets als werk te gaan doen, o.a. dit verslag typen dus.
Ik heb de heerlijke jongedame in de toiletruimte nog kunnen bedanken voor de heerlijke momenten en haar, en daarna de hele EC een fijne jaarwisseling gewenst.
Lotte en vriend: hopelijk tot snel.
felis
Leeftijd: 40
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door felis »

Het werd eens tijd Lotte de ontmoeten. Dus ik op tijd naar Amersfoort, t zou weleens druk kunnen worden. En inderdaad de kluisjes waren al vol dus al de kleren in een tas, en het wachten kon beginnen. Ieder keer als de zoemer ging, draaiden de hoofden naar de deur: zou ze er nu al zijn? Maar nee, in totaal zo'n 30 mannen verzamelden zich in de EC (overal tassen;-)
En ja hoor, om 13.30 kwam ze dan uiteindelijk met haar man, uiteraard. Een vriendelijke jongen, zelf verzekerd van zijn zaak zijn vrouw veilig door deze middag te loodsen. Zij nog wat schuchter, leek 't, geen oog contact, even naar t toilet om zich op te frissen en toen de kleren uit voor t kluisje. Mooi strak lichaam, mooie gepiercte borstje, heerlijke kont. Ze liep achter haar man aan naar de hetero cinema, en de meeste mannen er achter aan. Ze gingen vooraan zitten en de mannen verspreiden zich over de andere stoelen. Er was geen plek meer dus ik zette mezelf schuin voor hen op het matras met een heerlijk uitzicht op de twee. Zij begon wat te ontspannen en een beetje te lachen, ze wist wat er zou komen...Ze begon hem wat te teasen, beetje z'n buik te strelen en zijn pik waar een mooie cockring om zat. Langzaam werd hij stijf en ze begon hem een beetje af te trekken en toen te pijpen terwijl hij in de stoel zat. Plotseling stond hij op, alsof hij zich tot de mannen in de zaal richten, ging voor zijn vrouw staan en bood zijn harde pik aan die zij gretig in haar mondje stopte, dit was het voorafje...Hij keek wat rond en ik voelde dat het tijd was het stel een beetje te benaderen, rustig met respect zodat er altijd op tijd halt geroepen kan worden.
Ik ging bij de hoek van het matras staan vlak naast de twee en meerdere mannen naderden. Plots gebood hij haar met een gebaar zich wat te gaan richten op de pikken om haar heen. Ze draaiden zich wat van hem af en nam mijn pik en die van mijn buurman 1 voor 1 in haar linker hand terwijl ze met de rechter de pik van haar man stijf hield. Toen trok ze mijn pik naar zich toe en ontsloot haar lippen om mijn lid en zoog me naar binnen...wat een heerlijkheid, ik voelde mijn pik groeien in haar mond en mijn zaad begon zich te roeren in mijn ballen. "Wat zou je nu het liefst willen?" vroeg hij. Ik dacht na. Het liefst zou ik willen dat ze me klaarpijpt en me leegzuigt, alles door dat heerlijke keeltje. Hij lachte: dat zou niet gebeuren. Dan klaarkomen over haar heerlijke gepiercte borstjes. Ik vroeg of ik ze aan mocht raken. "Jazeker, maar wel voorzichtig" Ze ging wat achter over zitten en begon me klaar te trekken. Kreunend kwam ik klaar en spoot mn zaad over haar borsten en over haar vingers, wat een genot. Dat was het startsein voor een heuse bukkake. Ik gaf de andere mannen wat ruimte en zag vanaf de zijlijn de een na de andere de volle inhoud van zijn balzak over dit hete, hitsige wezen uit storten, ik denk wel veertig ladingen in totaal. Druipend van het zaad werd ze door haar vriend op het matras gelegd en flink door gepaald, ja door gepaald. Tijd voor een pauze. Zij zoende hem nog innig en drukte haar zaadplakkerige lijf tegen de zijne. Even een plas pauze. Maar die was van korte duur want in no time stonden ze weer in de gloryhole's, samen in 1 hokje, terwijl verschillende mannen hun pikken aanboden door de gaten. Het was moelijk te zien maar wel te horen hoe zij aankondigen te zullen klaarkomen, en ja hoor met een luide kreet gebeurden het en liet ze haar squirt vocht lopen...opfris pauze, maar Lotte weet van geen ophouden. Haar vriend sommeerde haar plaats te nemen op de 'vaste' buttplug in de darkroom, wat ze gewillig deed, maar dat beviel haar niet: "Deze is te hard en koud" waarmee ze bedoelde dat ze liever wel iets stevigs maar iets warms in haar buikje wilde. Ze moest plaats nemen in de sling waardoor goed te zien was hoe al het zaad van het afgelopen uur een opgedroogd rivierlandschap op haar geile lijf had achter gelaten, een waar kunstwerk. Haar vriend neukte haar nogmaals hard en zei dat er weer klaar gekomen mocht worden op haar lijfje: nieuwe rivieren van zaad....Hier en daar pijpte ze een gast terwijl anderen lukraak klaar kwamen op haar goddelijke lijf. Vingers verdwenen in haar natte kutje met de waarschuwing van haar vriend dat hij later ook nog van haar moest kunnen genieten, dus rustig aan....Ik had intussen een condoom om wat hij zag en vroeg me haar te neuken. Ik nam plaats tussen haar benen, zij stak twee vingers in haar mond en toen in haar kutje om mij te begeleiden. Ik neukte haar hard en diep, terwijl ik haar in haar geile ogen keek, maar de hitte in de darkroom was te heftig en ik moest afhaken. Zij trok me klaar met het condoom om, wat ik vervolgens vol spuit: had ik het niet om gehad, had ik haar hele kutje volgespoten....
Tijd om te gaan, ik bedankte hem en liet de geile Lotte achter....ik hoop dat ze nog veel zaad heeft ontvangen, op haar heerlijke lijf, haar gezicht, haar haar en misschien wel in haar keeltje......
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Wat een heerlijke lange verslagen! Ga zo door mannen...ik ben nog aan het nagenieten. Mijn vriend heeft mij vanmiddag bij thuiskomst nog heerlijk geneukt en ben inmiddels al weer twee keer klaargenomen.

Dus mannen...doe jullie best om een leuk verslag te schrijven...

Xxx Lotte
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Lotte en vriend,

Ik had jullie oproepje zeker wel gelezen maar ik kom er helaas niet bij zijn door mijn werk, anders was ik zeker ( klaar ) gekomen.

Volgende keer zal ik er zeker weer zijn.

Wens jullie een fijne jaarwisseling en een heel geil 2018.

Hoop jullie weer snel te zien....

Groeten Dave
EddieEagle
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Wat een leuke middag met Lotte en vriend. Hierbij ook even een verslag van mij.

Ik had een poosje geleden van een vriend gehoord dat ik op een bepaalde gelegenheid al eens over Lottes lekkere lichaam was klaargekomen, maar het was op die locatie erg donker en had ik toen geen idee dat dit Lotte was. Op het ec-forum had ik aankondigingen en enthousiaste beschrijvingen van recente naaktdagfeestjes gelezen en deze laatste naaktdag van het jaar paste het prima in mijn agenda om naar Amersfoort te reizen voor een nadere kennismaking.

Ik stap ruim voor 13.00 de winkel binnen in de naïeve veronderstelling dat ik op deze manier een kluisje kan bemachtigen, maar ik krijg een sporttas mee van Patricia. Het is al erg druk met mannen en er heerst een stilte voor de storm. Een oorverdovende stilte. Kort na het douchen stappen Lotte en vriend de cinema binnen en tijdens hun omkleden geniet ik van haar mooie figuur.

In de heterozaal begint de actie. Met deze drukte heb ik even wat extra tijd nodig om op te warmen, dus ik bekijk het schouwspel eerst van achter in de zaal, daarna vanaf de derde rij. Lotte begint vol overgave mannen met haar handen en mond te verwennen; mooi om te zien. Het duurt even voordat de eerste mannen klaarkomen, intussen stromen ook nieuwe mensen de zaal binnen en ik ben erg onhandig gepositioneerd en bijna bang om niet aan de beurt te komen. Geduld Eddie, geduld. Nu er eenmaal wat schapen over de dam zijn, volgen de anderen in steeds sneller tempo en ik zie kans het middenpad in te schuifelen. Bij Lotte aangekomen ziet het sperma (kaarsvet, zaadrivieren) op haar lichaam er erg artistiek uit. Lotte trekt vakkundig, pijpt heerlijk, kijkt me geil aan en binnen de kortste keren lever ik ook mijn bijdrage aan het kunstwerk. Net na mij is er zelfs al iemand die zijn tweede bijdrage van de dag levert. Terwijl ik me even terugtrek uit de menigte voor een koffiepauze, hoor ik dat Lotte flink geneukt wordt.

Na een pauze en een sessie bij de gloryholes komen we bij de swing terecht. Hier wordt Lotte geneukt door haar vriend en een paar andere mannen, terwijl anderen over haar klaarkomen. Ook ik word weer door haar onder handen genomen, waarbij blijkt dat Lotte over een zeer goed pikherkenningsvermogen beschikt. Terwijl ze mij trekt (of misschien zelfs terwijl ik klaarkom), zegt ze zoiets als: "Dit is je tweede keer he? Ik heb deze pik in de heterozaal ook al in m'n handen gehad." Haha, goed gevoeld. Even later stapt Lotte uit de swing en verwent nu pikken op haar knieën. Ze zit zelfs even op handen en knieën, wat er nog eens extra geil uitziet en af en toe wordt ze staand vingerend/soppend tot een hoogtepunt gebracht. De tijd is nu gekomen voor de laatste donaties en Lotte gaat erg verleidelijk op de grond zitten. Het ene orgasme lokt het andere uit en samen met nog zo'n drie mannen komen we na elkaar klaar terwijl Lotte ons verleidelijk aankijkt.

Lotte en vriend, wat heerlijk dat jullie er waren. Bedankt.
Ook wens ik alle vrienden en kennissen van de ec alvast een goede jaarwisseling en gelukkig 2018 toe :)

Groetjes, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
JohnV
Leeftijd: 57
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Hoi Lotte,

Ik zeg het nogmaals, je bent de absolute pijpkoningin. Wat zijn we allemaal jaloers op je mooie vriendje, die dag en nacht van je kan genieten. Anderszijds moeten wij blij zijn met jullie, zo een prachtig paar dat regelmatig de EC in Amersfoort komt bezoeken.
Wat ben je mooi, geil en lief Lotte. Terwijl ik dit schrijf en terugdenk aan gisteren wordt mn lul al weer hard. Zie ik je lieve, geile gezicht voor me terwijl je tong mn eikel verwent. Ik kom voor mn gevoel al weer veel te snel klaar, maar het geeft wel een kick om mn zaad langzaam over je borsten naar beneden te zien gaan. Hierna heerlijk een poosje genoten van hoe je andere mannen verwende en klaarpijpte terwijl je regelmatig ook hard geneukt werd.
Later, toen je zo heerlijk omhoog keek, terwijl je op handen en knieen zat, nog een keer heerlijk over je heen gesproken. Wat zag je er prachtig uit, met al dat geile zaad, plakkend op je mooie lichaam. Met dit beeld voor ogen trek ik me zodadelijk nog een keer heerlijk af.

Ik dank jullie voor alles Lotte en vriend. Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en ik hoop jullie in 2018 weer te ontmoeten.

X John.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten