mooi jong stel vrijdag 5 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

mooi jong stel vrijdag 5 januari

Bericht door carrera996 »

Ik was net van plan weg te gaan uit de cinema en ik stond al in de winkel. Opeens komt er een jong stelletje binnen, ergens begin 20 denk ik. Leuke vlotte gozer en een prachtig blond, jong, slank meisje, helemaal mooi gekleed voor de gelegenheid.
HHmmm....dacht ik......laat ik eens even kijken wat hier van komt........Ze kregen een rondleiding in de cinema en bleven daar ook. Toen besloot ik ook maar even te blijven. Na het omkleden gingen ze naar de hetero zaal waar ze naast elkaar plaats namen op de stoeltje, een beetje onwennig om zich heen kijkend. Al snel was er wat aanspraak. Op een gegeven moment raakten ze innig aan het zoenen en werd het prachtige meisje met lang blond haar en geile bril gevingerd door haar vriend waar ze zichtbaar van genoot.
Wat een fantastisch geil gezicht was dat zeg om twee mooie, jonge mensen zo van elkaar te zien genieten. Gelukkig zat ik in het zitje direct naast hun dus kon alles goed zien en heb er van genoten!

De rest van de middag hebben ze een beetje rondgekeken in de bios. Ook toen Lotte er was keken ze hun ogen uit. Vooral het meisje genoot zichtbaar van de aanblik van Lotte die de ene na de andere pik onder handen nam en zich helemaal liet gaan en onderspuiten met warm zaad. Ik denk stiekem dat ze dat ook lekker zou vinden maar zover zover zijn ze nog lang niet. Het was, naar eigen zeggen, hun eerste bezoek.

Anyway.......als het betreffende stelletje dit leest; ik heb van jullie genoten, jullie zijn prachtig! En mijn complimenten dat jullie deze stap hebben durven nemen, erg knap en dapper!

Ik hoop jullie weer eens tegen het prachtige lijf te lopen in de cinema!

groetjes!
bi44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: mooi jong stel vrijdag 5 januari

Bericht door bi44 »

Ja, ze waren prachtig! Haar prachtige, lange blonde haren, hij had ook een leuke kop. Een aanwinst voor de cinema, ik hoop dat ze vaker komen.....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten