Vandaag nieuwjaarsreceptie om 17.00 uur. Maar ik ben er al om 13.30. Stel74 heeft aangekondigd te komen en we komen tegelijk binnen.
Om 15.30 heeft Lottemooi aangekondigd te komen met een oproep voor veel mannenvlees, dus het zal wel snel druk worden.
Nou, dat is het al als we binnenkomen. Overal zitten mannen, maar er zijn ook al stellen. Wijsletje (ook aangekondigd) en een mooi jong koppel dat voor het eerst is. En even later nog een jong koppel, ook voor het eerst.
Koppel nummer 1: allebei vrij lang en slank. Het meisje met prachtig lang blond haar en een bril op en (voor zover ik kan zien) een prachtig lichaam.
Koppel nummer 2: allebei vrij klein, wat goed van pas komt als hij haar later staand aan het Andreaskruis neukt.
Met beide koppels maak ik een praatje om kennis te maken. Leuke mensen, waarvan ik hoop dat ze vaker gaan komen.
Met name met koppel 1 (wat een mooie meid) praat ik wat langer. Ze zijn hier om een beetje de kat uit de boom te kijken en te zien wat er allemaal gebeurt in EC.
Ik vertel hen dat het vandaag ongewoon druk is en dat ze heel wat actie kunnen verwachten.
Ze nemen plaats in de cinema en friemelen wat aan elkaar. Ze kussen intens en hij vingert haar kutje.
De vele aanwezige heren gedragen zich gelukkig keurig en laten het stel in hun waarde en met rust. Het is al mooi genoeg om naar ze te kijken.
Voor hen in de cinema zit stel74. Met Kiana en haar partner heb ik ook al even gekletst. Ze zitten ook te kijken naar het jonge, vrijende koppel achter hen op de bioscoopstoelen.
Een man komt voor Kiana zitten en begint haar te strelen. Langzaam opent hij haar benen en zakt af naar beneden om haar te likken. Kiana warmt zienderogen op. Haar partner staat op van de stoel naast haar en ik ga er zitten om haar heerlijke lichaam te strelen.
Na verloop van tijd vraag ik haar of ze op het bed wil komen liggen. Dat wil ze wel. Ze doet eerst haar sexy jurkje en haar hakken uit en gaat dan languit op haar rug op het bed onder het filmdoek liggen. Mijn pik en ik zijn er helemaal klaar voor. Dus doe ik een condoom om en begin haar te neuken. Er staan een paar mannen omheen, maar ik kan verder ongestoord mijn geile gang met haar gaan. Het is weer heerlijk om Kiana te neuken. Het duurt niet lang voordat ze de eerste keer spuitend klaarkomt. Ik zit op mijn knieën tussen haar benen en houd haar heupen stevig vast om lekker hard te kunnen stoten. Kiana squirt nog een aantal keer en daardoor aangemoedigd neuk ik stevig door. Als ik het erg warm krijg en even op adem moet komen, daal ik af naar beneden en lik haar clit met twee vingers in haar kutje. Weer moet ze spuiten, deze keer recht in mijn mond. Ze spuit met zo'n kracht dat ik het bijna tegen mijn huig aan voel komen. Zo geil!
Na deze opwindende ervaring neuk ik haar met hernieuwde krachten, deze keer tot ik zelf heftig moet klaarkomen. Wat een lekkere vrouw is Kiana!
Tijd voor een pauze en kijken wat de rest aan het doen is. Het mooie lange koppel heeft alles gadegeslagen en gaat ook mee naar de darkroom, war het andere nieuwe koppel bezig is bij het Andreaskruis. Ook al zo mooi om te zien. Ik praat nog wat na met de aanwezigen, waaronder ook Lex. Daarna zorg ik dat ik weg ben voordat het echt druk wordt.
's avonds nog even langs geweest voor de receptie, maar daar waren alleen maar mannen, waaronder een aantal bekenden waarmee ik even gezellig heb staan praten. Als met al weer een leuke dag.
NIEUWJAARSRECEPTIE
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
NIEUWJAARSRECEPTIE
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief