Pasgeleden kwam Lotte, na een bezoek aan de EC in Amsersfoort, nog gezellig langs in de EC in Hilversum. Bij binnenkomst lag ze in de sling, en was ze druk met de palen die om haar heen aangeboden werden. Haar bovenlijfje en mooie kleine tietjes ( met die heerlijke tepelpiercing !), zaten onder met opgedroogd zaad uit het vorige bezoek, eerder die middag. Soort van geile "oorlogs-trofeeen"...

Ze las er heerlijk uitnodigend bij, met gspreide benen in de sling, dus ik heb er geen gras over laten groeien. Meteen er een condoom bijgepakt, en daarna mijn paal langzaam in haar heerlijk strakke kutje geschoven. Schommelend in de sling haar heerlijk gaan neuken, erst zachtjes maar daarna steeds wilder en dieper. Ze voelde zo super lekker nauw, dat mijn paal, terwijl ik in haar zat, nog harder en dikker werd.... zo geil ! Daarna werd de setting verplaatst, en ging ze gehurkt op de grond zitten, zodat ze op de goede hoogte kwam voor een uitgebreide pijpsessie. Dat doet ze zalig..... en het duurde ook niet lang totdat ik in haar mondje explodeerde en zij mijn zaad opzoog en oplikte !
Wat een lekkertje... zo geil en zo super mooi, hoop hun weer snel te ontmoeten !
Gr. Tijgertje