19 jan rijp sletje klaar voor eerste gang bang
- Rubindream
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: 19 jan rijp sletje klaar voor eerste gang bang
Wat een heerlijk geil vooruitzicht, over dromen gesproken: ik krijg het er warm van als ik eraan denk om dat prachtige lijf te strelen. Die mooie tepels in mijn mond hard te voelen worden en een stijve pik van een ander bij jou naar binnen te schuiven. Met mijn handen geef ik het ritme aan door de billen van hem heen en weer te duwen en hou zijn ballen hierbij strak vast tot hij in je klaar komt. Nu is het mijn beurt. Ik draai je om en duw je voorover met je gezicht op het matras. Duw je benen uit elkaar. Eerst op mijn knieën lik ik je clit van achter waarna ik opsta en mijn harde pik bij jou naar binnen breng. Langzaam en steeds sneller neuk ik je totdat mijn erectie keihard is. In korte tussenpozen haal ik mijn lul uit je hete kut en laat me kort door een vreemde pijpen en dan gaan we weer door tot ik het niet meer hou en kreunend mijn zaad laat komen...
Is dat wat voor de 19e?
Is dat wat voor de 19e?
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Zekers een heerlijk idee je leeft je maar uit met zijn allen. En wat had jij nog in gedachten dan rob?? zal binnenkort ff hier neer zetten hoelaat we er zijn en wat het sletje graag wil gr ons
-
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hallo bistel,
Ik was er de vorige keer ook bij, eerst kort genoten in de film zaal en daarna lekker in de darkroom toen het geile vrouwtje in de sling lag!
Lekker over haar gezicht gespoten en heerlijk geil gezicht over dat brilletje.
Ik ga proberen er wederom bij te zijn.
Groetjes Joe
Ik was er de vorige keer ook bij, eerst kort genoten in de film zaal en daarna lekker in de darkroom toen het geile vrouwtje in de sling lag!
Lekker over haar gezicht gespoten en heerlijk geil gezicht over dat brilletje.
Ik ga proberen er wederom bij te zijn.
Groetjes Joe
-
- Contacteer:
Je bent welkom joe gaan we een stapje verder ze wil veel geneukt worden en veel zaad ontvangen morge zetten we op forum hoe en wat het sletje graag wil gr
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Tja wat mijn wensen zijn..... ja ik ben echt van de vrouwen maar ben bi. Maar dan moet er wel een vrouw bij zijn, dan word ik pas echt geil en is bijna niets te gek. Dan denk ik wel eens je zal toch maar zo lekker genomen worden...... was ik maar vrouw maar ja ik zou natuurlijk ook genomen kunnen worden. Maar goed wie weet geil gaat het zeker worden, of een hele mooie vrouwelijke Travo er bij. Mensen als het een keer los gaat is er veel mogelijk toch, probeer alles en behoud het lekkerst!!
Groet Rob
Groet Rob
-
- Contacteer:
Vrijdag zullen wij voor twaalf uur in de cinema zijn. Dan gaan we eerst samen op de bank beginnen om de mannen een voor proefje te geven wat dit rijpe sletje graag wil ontvangen. In de tussen tijd zal ze 1 man erbij roepen als ik haar anaal ga neuken om een pik in haar mond te voelen zodat ze geiler word. Als haar kontje goed en soepel is dan bied ik haar aan de mannen aan en ze zal jullie pijpen trekken en zich laten neuken door jullie op het bed. Maar ze wil later op alle plekken neuken aan het kruis swing glorry hole alles gaat ze proberen. Neuken in haar kutje of kontje met condoom voor anaal gebruik het glijmiddel is aan wezig. Klaar komen het liefst in haar gezicht en mond houd ze van. Wij willen een leuke middag beleven met respect voor vrouwtje zoniet dan kan je weg en mannen met kleren aan ga dan buiten staan wij zijn ook naakt verder tot vrijdag gr ons x
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Mijn sletje zou graag mee willen doen als jullie er geen bezwaar tegen hebben, ze is namelijk
ook gek op zaad en word graag gebruikt, misschien een idee om de dames samen een man te
pijpen en dan samen te tongen om de mannen nog geiler te maken en ze nog beter te neuken.
We wachten jullie reactie af.
Groetjes Wijsletje
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Ik spreek voor mijn beurt misschien maar ik weet nu al dat ze (ik) dat geil gaan vinden.
Maar mag ik dan ook mee doen met die tongzoen, want ik word daar zo geil van.
Dat gaat een mega geil feestje worden, zou wel eens veel zaad kunnen gaan vloeien!
Rob
Maar mag ik dan ook mee doen met die tongzoen, want ik word daar zo geil van.
Dat gaat een mega geil feestje worden, zou wel eens veel zaad kunnen gaan vloeien!
Rob
-
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi geil stel en vooral hele geile slet. wil je een keer een lekkere pik voelen en neuken tot je gillend klaar komt en dan al het zaad over je gezicht zien stromen of lik je ook op. dat vind ik pas geil. ben van plan om erbij te zijn en je heerlijk te nemen, je kontje te pakken en dan kijken hoever ik kan gaan met natuurlijk veel ontzag voor het sletje. 2 pikken in je mondje, heb je dat wel s gahad. zou reuze geil zijn en dan gelijk spuiten over je lijf en over je kutje.

-
- Contacteer:
Jamar weet niet wat je denkt maar jij denkt dat je de enigste bent met een lekkere pik en dat een vrouw altijd gillend bij jou klaar komt. Beetje raar bericht van je en je vragen ben je geen 16 jaar mss beetje kinderachtig dit van je gr ons
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten