Het is de bedoeling dat ze als lustobject gebruikt wordt, en dat ze een behoorlijk aantal mannen na elkaar afwerkt. Jullie genot is haar doel. Zeker als de opkomst goed is, wat ik wel hoop, is het de bedoeling dat je jezelf zonder introductie klaarneukt of klaar laat pijpen, waarna de volgende je plaats inneemt. Niet te lang claimen dus maar afwisselen, de ene na de andere. Als het druk is en je houdt haar te lang bezet zal ik je waarschuwen en heb je kans dat ik je vraag plaats te maken.
Pijpen (diep) is zonder, neuken natuurlijk safe. Anaal/DP misschien, dat hangt er vanaf. Klaarkomen waar en zo vaak je wilt, ook in haar gezicht, maar probeer niet in haar ogen te spuiten

Wat verlang ik van jullie: Een stevige aanpak, maar alles natuurlijk met respect. Ik ben zelf passief aanwezig om een en ander in goede banen te leiden, en uiteindelijk bepaal ik wat er wel of niet gebeurd. Wangedrag wordt niet getolereerd. Condooms zelf meenemen, en van tevoren douchen, zodat je lekker fris bent. Ontkleed verschijnen; (boxer)short is ok.
Ik weet dat hier vaak aankondigingen staan waarbij het uiteindelijk niet doorgaat; dat is hier echt niet het geval! Tenzij we met autopech komen te staan of zo zijn we zeker aanwezig.
Hopelijk tot maandag!