Brrr… het was erg koud buiten. Alhoewel de winterklimaat de laatste jaren zachter is geworden, ben ik nog steeds een verstookte koukleum. Gelukkig blijf ik vooral binnen in mijn dagelijkse bezigheden. Ik voel mij prettiger in een warme omgeving. Als de temperatuur stijgt, stijgt ook mijn vleselijke verlangen. Een heerlijke drift die ik van binnenuit voel en graag wil delen. Een oproep op de forum van een mysterieus stel wakkerde de vlam in mijn lijf en gaf ik daar natuurlijk een gehoor aan.
Ik deed de deur open en kwam een donkere kamer binnen. Een warme muur van lucht omhelsde mij en tegelijkertijd zag ik een mooie blonde vrouw met krullen vlak achter de deur staan. Ik werd met haar giechelende lach welkom geheten. Zij had een paar mooie ogen, slank lichaam en heerlijke vrouwelijke vormen. Haar fantasie om door vele mannen afwisselend geneukt te worden, kwam ongetwijfeld uit. Eenmaal naar de cruise ruimte gebracht, zette haar man haar tegen het bed. Zij moest bukken en hij bood haar aan de aanwezige heren. Zij werd meteen stevig geneukt door een paar mannen terwijl zij een paar pikken om en om pijpte. Ik had mijzelf heel strategisch achter haar gepositioneerd terwijl mijn jonge heer al op oorlog sterkte was. Toen de man voor mij zijn plaats afstond, benaderde ik haar van achteren en streelde haar mooie ronde zachte billen. Mijn handen gleden over haar zachte warme huid. Ik spreidde haar billen en zag een prachtige mooie roze opening die klaar is om mijn steigerende jonge heer te ontvangen. Langzaam duwde ik het er in. Mijn pik werd verzwolgen door haar strakke en warme vrouwelijkheid. Aaarrgghhh… heerlijk! Een warme en natte kut om mijn pik. Het gleed gemakkelijk erin en het was zo strak dat ik elke rimpeling in haar kon voelen. Het werd tijd om de tempo op te voeren. Zij genoot er zichtbaar van. Haar keurende kreunen galmden door de ruimte. Mijn pik werd alsmaar harder en voelde de heerlijke tintelingen. Bij elke stoot schuurde mijn eikel langs haar strakke kutwand. Ik vocht om niet klaar te komen. Ik vocht om haar te plezieren. Ik vocht om nog meer van haar te proven. Tevergeefs, verloor ik de strijd. Ik spoot mijn condoom vol en wist bijna zeker dat zij mijn pulserende pik in haar kut voelde. Zij reikte met haar beide handen achteren, pakte mijn billen vast en trok mij naar haar toe. Het voelde alsof zij mijn harde pik nog lang in haar kut wou voelen, hard en kloppend haar kut blijven vullen. Zij draaide haar hoofd om, keek mij met geiligheid mijn ogen aan en met een ontwapenende lach, zei zij: “Dank je wel, het was erg lekker”. Pfff… wat een opluchting. Mijn inspanning werd beloond door blijdschap.
Onafgebroken werd zij gevingerd en geneukt door verschillende mannen. Soms spoot zij de vloer helemaal nat. Wij moesten uitkijken dat we niet uitgleden. Wat een geil gezicht om te zien hoe zij zich helemaal aan haar lusten overgaf. Kronkelen van genot met de nodige vocht verlies, zette zij haar fantasie voort. Haar man legde haar op haar rug en weer werd zij door de ene na de andere stijve pik gevuld. Zij gaf geen krimp en verwelkomde alle pikken met benen wijd. Haar man gaf duidelijk aan dat zij nog geiler wordt als zij in haar kut en in haar mond tegelijk met sperma wordt volgespoten. Een paar mannen hadden deze fantasie van haar waargemaakt.
Ik moest recupereren en keek van een korte afstand hoe het feestje zich steeds in een geilere sfeer ontvouwde. Toen ik weer een stijve kreeg, zag ik mijn kans schoon om haar weer te plezieren. Ik deed mijn condoom om en benaderde ik haar weer. Liggend op haar rug met benen omhoog, zette ik mijn lichaam tegen haar aan. Ik voelde weer die heerlijke zachte huid en nam nogmaals een goed kijk in haar kruis. Deze keer kwam ik binnen via de andere ingang. Voorzichtig, druk ik mijn pik tegen haar anus aan en zij stond mij toe om haar anaal te neuken. Langzaam liet ik mijn pik erin glijden. Met zachte stoten, voelde ik haar strakke anus om mijn eikel en om mijn pik. Goedkeurend keek zij mij aan. Kreunend gaf zij zich over. Haar handen klampten vast aan het bed door de hoogtepunten die zij beleefde. Af en toe spande zij haar kutspieren in dat het open stond en perste zij het uit waardoor ik een deel van haar kutwand kon zien. Wat een geil gezicht weer! Ik stootte met mijn harde pik steeds harder en dieper in haar. Opeens vloeide warme vocht langs mijn kruis. Zij spoot mij zachtjes met haar vocht. Een teken dat zij hiervan genoot. Zij gaf deze keer weer geen krimp toen ik haar heel ruig neukte. Het werd tijd om af te ronden dus ik hielp haar overeind. Haar man beval haar om op haar knieën te gaan en zij kreeg een kleine bukkake rondje van een aantal mannen.
Wat een heerlijke vrouw! Haar onderdanigheid is zeker een van de grootste fantasieën van elke man. Ik moet het stel in kwestie bedanken voor deze onvergetelijke dag. Een ontzettend toffe stel dat alle verlangens van elke man zou kunnen verlossen. Tot volgende keer…
WAT EEN KUTFEEST!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten