Naaktdag 1 febr

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Travo Linda
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Naaktdag 1 febr

Bericht door Travo Linda »

Hallo geile mensen,

Zijn er mensen die zin hebben in een geile vrouwelijke mooi opgemaakte Travo.
Ik zal alleen kousen en hakken dragen, wat ik zou willen lekker vlot achter elkaar worden genomen(safe). Je zaad mag je gewoon over mijn heen spuiten, hoe meer hoe geiler ik word.
Maar als jullie wensen hebben hoor ik het heel graag. Ik ben er vanaf 12:30 tot 16:00 uur .
Leef je uit maar ik hoor graag of je komt.

X Linda
Gerritje
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 1 febr

Bericht door Gerritje »

Hallo Linda, jammer dat je niet vrijdagavond in de EC bent ik had graag met je willen geilen
Maar misschien zijn er nog andere mannen of stellen aanwezig?
Ruben
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Ruben »

ik ga mijn stinkende best doen om te komen!
Jason1966
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Jason1966 »

Zo'n uitnodiging kan een man toch moeilijk weigeren! Ik ga mn uiterste best doen om er tegen 1330 te zijn. Ik heb als voorbereiding mn pik super glad geschoren. Tevens zal ik bij aankomst me eerst heerlijk douchen, wel zo fris. Het is wel naaktdag morgen, op zich loop ik graag in latex slip met open kruis, maar goed, morgen dus naakt. Oh ja, mijn wens? door jouw gepijpt worden, voorafgegaan door elkaar tongen. Heerlijk vind ik dat. Afijn, ik hoop je te gaan ontmoeten.

Misschien zijn er nog meer BI mannen die van elkaar EN Linda willen genieten?
Travo Linda
Contacteer:

Nou Jason,

Dat gaat vast wel lukken ik ben er ook klaar voor, lekker een midddag de slet uithangen.
Dus mannen hou je niet in ik ben er voor lekker genomen te worden. En spuit je zaad maar heerlijk over mijn geile lijf!

X Linda
Travo Linda
Contacteer:

Heren en dame,

Ik was al op tijd in de cinema, altijd even een dingetje je zelf op te maken.
Is toch ook weer spannend hoe het gaat lopen, er waren al een aantal mannen binnen.
Ik ben altijd gelijk geil dus ik maar begonnen met wat pikken te pijpen. Je merkt dat de mannen eerst wat terug houdend zijn. Hoeft echt niet hoor ik kom om gebuikt te worden, nou dat is ook gebeurd.
Ik wilde net even een filmpje gaan kijken toen ik met recht tegen een mega pik aanliep.
Echt ik kan veel hebben en pijp graag diep maar deze was en heeldik en super groot en hard. Zo ongelovelijk geil!! Na wat pijpwerk en wat verbaasde gezichtenom het mega formaat van de lul!
Maar goed je bent een slet of je bent het niet, en ja hoor hij ging er helemaal in. Echt super lekker jammer dat het een snelle spuiter was want in no time zat ik onder het zaad. Bijkomen was er niet bij want Harry kwam binnen met een heerlijk zaadsletje. Wel grappig ik ken Harry en hij mij maar hij herkende mij niet. Heb nog even heerlijk meegedaan en samen met het sletje het nodige sperma gedeeld. Na het vertrek van Harry en het sletje ben ik nog een paar keer heerlijk genomen, en natuurlijk weer lekker ondergespoten. Kortom een heerlijke geile middag, heerlijk geneukt en als toetje heerlijk veel sperma mogen ontvangen. Mensen bedankt en ik houd mij aanbevolen voor geile feestjes. X Linda
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten