Naaktdag 1 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Stel-69
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Naaktdag 1 februari

Bericht door Stel-69 »

Wij stel komen aanstaande donderdag 1 februari weer naar de naaktdag.
Rond 13:30 zijn we er.
We hopen op potente mannen die haar willen verwennen (in beide gaatjes :o ).

We zijn schoon en doen alleen alles safe! Graag schone handen!
Wij hebben er zin in hopelijk jullie ook.

Mocht er onverhoopt wat gebeuren waardoor we niet kunnen komen dan gaan we dat hier zeker snel melden. Maar we gaan er vanuit dat we er zijn!

Liefs XXX
filafila
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 1 februari

Bericht door filafila »

Laat ik de eerste zijn, die aangeeft een geil avontuur te hebben gehad. Fijn dat jullie er waren :D . Prachtige dame :!:
grotejongen
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door grotejongen »

dank weer dat jullie beide er waren, heerlijk genoten van jullie, groetjes Tom
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
gezell
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door gezell »

Wat een middag en hoe leuk kan gezellig en geil zijn.
Iets voor half twee kwam stel 69 binnen en wat een schoonheid. Na in de hetero cinema een koffie te hebben gedronken werd onze schone heerlijk gebeft en wist ze haar handjes goed te gebruiken bij de in aanslag staande palen. Na enige tijd naar de sling en hier werd er volop geneukt in beide gaatjes en gepijpt. Na enige tijd na meerdere orgasmes werd er een korte pauze ingelast.
Terug in de hetero cinema maar de koffie was nog niet op of het begon alweer te jeuken dus hup naar de ruimte met het groten bed en werd ze gebonden op de houten stellage en werd ze flink genomen wederom in beide gaatjes en ik werd heerlijk gepijpt. Op een bepaald moment werd de ondergrond toch te hard en gingen we richting bed voor een heerlijk DP. Ze ging bovenop de man zitten en ik mocht heerlijk in haar donkere gaatje palen, helaas kwam ik te snel klaar maar hoop dit een volgende keer beter te doen. Toch weer even uitrusten in de hetero cinema maar al gauw werden alle gaatje weer goed gebruikt waar weer door iedereen optimaal van werd genoten. Het bijzondere van vandaag was de relaxte sfeer geen haantjes gedrag iedereen gedroeg zich fantastisch en dit was mede te danken aan het vriendelijke maar o zo geile stel 69. Inmiddels waren Wim en Emma ook binnen gekomen en wat is Emma een kunstenares met haar handen, helaas moest ik weg want ik zag stel weer richting de Dark Room lopen en Wim en Emma kwamen net terug van hun eerste ronde.

Misschien kan iemand anders het einde van deze heerlijk middag aanvullen.

Peter
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten