02-02-2018: Stel bezoekt bios, wil graag spelen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
peellandstel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

02-02-2018: Stel bezoekt bios, wil graag spelen

Bericht door peellandstel »

Hallo allemaal,
Wij zijn een stel en komen vanavond naar de bios in Arnhem. We willen daar eerst even rondkijken en, als we in de stemming zijn, lekker uitgebreid spelen. Zoals gezegd, we moeten eerst ff in de stemming komen. Daarna is het heel goed mogelijk dat anderen (zowel M als V) mee mogen spelen, maar, ga niet op eigen initiatief meteen 'graaien'. Dat wordt beslist een NOK! Zij is kieskeurig, hij kent haar smaak en voorkeur. We geven aan wie / wat / waar mee mag doen. We hopen op een geile avond....
Jack98
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 02-02-2018: Stel bezoekt bios, wil graag spelen

Bericht door Jack98 »

Klinkt gezellig rond hoelaat komen jullie?
peellandstel
Contacteer:

Rond 19 uur zijn we er zeker, mss al eerder
Jack98
Leeftijd: 18
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Jack98 »

Gezellig ik ben er al!
peellandstel
Contacteer:

We hebben lekker gespeeld, hopelijk vonden de aanwezigen dat ook.... Laat maar ff horen, we vinden het leuk om een reactie terug te horen . Als we weer in de buurt van Arnhem komen, weten we waar ondeugende dingen te beleven zijn...
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Peellandstel is een leuk stel; zij een elegante slanke dame met halflang donker haar, hij een relaxte man met wat minder lang haar ;)
Na omkleden namen ze plaats in de heterozaal en begonnen ze elkaar op te warmen. Al gauw lagen ze op het bed te neuken en werd ik gewenkt om erbij te komen, waar ik gepijpt werd en haar mooie borsten verwende. Daarna mocht ik haar natte kutje lekker beffen.

We gingen naar de donkere ruimte, waar de dame plaatsnam in de swing. Hier befte ik nog even verder en heb haar lekkere kutje doorgeneukt tot een heerlijk orgasme. Inmiddels werden ook de andere mannen bij het spel betrokken en had de dame voortdurend een lul in haar mond en kutje en handen over haar lichaam. De 19-jarige jongen die op de jongerendag gratis naar binnen mocht, heeft vast een heerlijke avond gehad. Geweldig om te zien hoe hij haar lekker doorneukte. Het leeftijdsverschil maakt het extra geil.

Zo tegen het eind werd het ook nog een geil squirtfestijntje. Ik was de dame aan het vingeren, terwijl haar man haar clitoris stimuleerde. Toen ik mijn vingers snel terugtrok, kwam er voor mij onverwachts een heerlijk straaltje squirt over me heen (nog een extra reden om volledig uit de kleren te gaan). Toen zijn we nog even verder gaan boren naar squirtsap, dat we ook hebben gevonden ;) Als afsluiting van deze heerlijke avond kwam ik over haar borsten klaar, terwijl haar man klaarkwam in haar kutje.

Bedankt voor jullie komst, Peellandstel. Ook een pluim voor alle aanwezige mannen, die respectvol en zonder haantjesgedrag met elkaar en het stel omgingen.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Izanizan en 17 gasten