geil feestje 20 februari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Michael43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

geil feestje 20 februari

Bericht door Michael43 »

Vandaag op uitnodiging van Plumberjack (waarvoor dank) op bezoek geweest in Amersfoort op een heerlijk sexfeest.
We stonden al vroeg met een hele groep in de rij, waaronder een aantal leuke kerels, maar met name een aantal zeer mooie dames.
Terwijl we een kluisje aan het veroveren waren, was Pixie haarzelf aan het omkleden. Toen ze langs mij liep zei ze iets over haar mooie kont, waar ze terecht trots op is. Nadat Benno haar zoenend verwelkomt had begonnen wij ook uitgebreid te zoenen, wat een heerlijke mond. Ondertussen was Benno gretig en ging al snel over tot actie. Ondertussen streelde ik Pixie haar klit en pijpte ze mij en een medegenieter op sterkte.
Het werd al snel drukker en drukker en er melden zich steeds meer mannen, stellen en dames. Al gauw cruiste ik door de ruimte en kwam E tegen, waar ik in de bios nog lekker mee gerommeld heb. Terug in de grote ruimte liep ik de heerlijke Jeanette tegen haar superlijf.....zoenend tegen de kluisjes bedacht ik me dat dit toch een soort droom is, mooie vrouwen om je heen en een goede groep mannen.
Later Elke nog gezien en haar mooie borsten geproefd. Het feest ging maar door, overal geile actie, de dames ook onderling. Op een gegeven moment pijpte (deepthroat) de geile Sense mij, terwijl ze continu diep en hard werd geneukt. Het uitstellen van mijn orgasmes lukte aardig maar toen ik een tijdje later Jeanette door haar knieen zag gaan voor mij, haar geile ogen mij aankijkend hield ik het niet te gek lang vol en spoot ik met een grom haar mondje vol.
Gek genoeg bleef ik geil en wilde ik meer, eerst pijpte E mij nog diep en mijn tweede orgasme kwam zoals van te voren afgesproken in de gulzige mond van Pixie.
Slechte planner als ik ben had ik om 13.00 een afspraak met een belangrijke klant staan, waar ik echt heen moest. Met rode wangen, een nog immer stijve pik en geile herinneringen kwam ik daar aan.
Bedankt leuke dames, volgens mij heb ik jullie persoonlijk ook allemaal even gedag gezegd (zoals het hoort).
Ik houd me aanbevolen voor meer van dit soort feestjes.
Laatst gewijzigd door Michael43 op 22 feb 2018 09:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: geil feestje 20 februari

Bericht door Benno2 »

Ja hoor altijd weer die Benno!!!
Het zal eens een keer niet... :lol:
Michael43 schreef: Ondertussen was Benno gretig en ging al snel over tot actie.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Michael43
Leeftijd: 45
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Michael43 »

Tja, je kon de verleiding weer niet weerstaan, net als ik ;-)
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Aaah, jammer, weer die heerlijke Elke gemist... De rest van de dames ken ik helaas nog niet, maar die klinken ook gezellig :)

Ik was van plan om vandaag naar de EC te gaan, maar omdat er twee dames aankomende vrijdag komen heb ik die dag vrij gepakt.
Vanuit Limburg moeten komen heeft zo zijn nadelen :(

Leuk te lezen dat er weer flink is genoten in de EC, Ik ga er vrijdag van genieten!
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Dit was weer een niet te missen feestje zo te horen! Er waren weer een paar leuke geile meiden bij elkaar Marieke elke, Jeanette ,pixie zijn stuk voor stuk toppers al heb ik ze helaas nog niet allemaal meegemaakt. Kan zijn dat ik een topvrouw over het hoofd heb gezien dan mijn excuus.
Ik moet maar eens een onregelmatig baantje nemen zodat ik overdag eens lekker van bil kan gaan met deze heerlijke ondeugende dames.
Hopelijk doen we dit snel weer dunnetjes over en mag ik ook een van de gelukkige zijn hiervan te mogen genieten.:) ;) :P

Veel plezier allemaal !
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Dames en heren
Dank voor alle gezelligheid en geilheid
Heb genoten, het verslag van benno en onze lieve pixie spreken voor zich...groet Sem
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hallo gezellige mensen,

Ik sluit me volledig aan op de woorden van Sem.

Pixie en Benno, top weer om jullie verslagen te lezen.
Knap hoe jullie dat zo goed kunnen omschrijven hoe het feest is geweest. Precies zoals het gegaan is.

Pixie ik heb weer heerlijk van je genoten, keek er naar uit, naar deze dag.
Het was inderdaad gezellig druk, maar goed ook.
Heb de kleine blonde dame waar ik de naam niet van weet die naast je lag op het matras heerlijk geneukt.
Ze heeft me tevens ook lekker gepijpt en ben heerlijk in haar klaar gekomen. Hebben we beiden van genoten, ze sloot het feestje af met een zoen.

Later nog heerlijk genoten van de show aan het kruis met Jeannette. Fantastisch geil om te zien. Vondt het fijn Jeannette weer te zien, was immers even geleden.
Als afsluiting met haar en 2 andere mannen onder de douche gestaan. Wat was dat erotisch heerlijk. Jeannette nog bedankt voor deze heerlijke geile afsluiting.

Op naar het volgende feest. De sfeer was fantastisch...

Wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en de heerlijk geile middag.

Groeten Dave
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hallo gezellige mensen,

Ik sluit me volledig aan op de woorden van Sem.

Pixie en Benno, top weer om jullie verslagen te lezen.
Knap hoe jullie dat zo goed kunnen omschrijven hoe het feest is geweest. Precies zoals het gegaan is.

Pixie ik heb weer heerlijk van je genoten, keek er naar uit, naar deze dag.
Het was inderdaad gezellig druk, maar goed ook.
Heb de kleine blonde dame waar ik de naam niet van weet die naast je lag op het matras heerlijk geneukt.
Ze heeft me tevens ook lekker gepijpt en ben heerlijk in haar klaar gekomen. Hebben we beiden van genoten, ze sloot het feestje af met een zoen.

Later nog heerlijk genoten van de show aan het kruis met Jeannette. Fantastisch geil om te zien. Vondt het fijn Jeannette weer te zien, was immers even geleden.
Als afsluiting met haar en 2 andere mannen onder de douche gestaan. Wat was dat erotisch heerlijk. Jeannette nog bedankt voor deze heerlijke geile afsluiting.

Op naar het volgende feest. De sfeer was fantastisch...

Wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en de heerlijk geile middag.

Groeten Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: FwB_44 en 9 gasten