EPIC FUCKFEST

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EPIC FUCKFEST

Bericht door Benno2 »

DISCLAIMER: dit verslag is verre van compleet. er is nog veel meer gebeurd. Aanvullingen zijn gewenst. Wat volgt zijn ongeveer mijn eigen ervaringen. Maar het was zoveel dat ik niet zeker ben van de volgorde en ongetwijfeld ben ik veel vergeten.

Om 11 uur kom ik bij EC aan. Er staat een rij van 10 personen voor de balie. Iedereen staat te trappelen om naar binnen te gaan. Ik begroet Plumberjack en andere bekenden en geef E en Pixie een lekkere kus. Ik krijg een tas mee want de lockers zijn al vol. Binnen zijn nog meer bekende en ook on bekende mannen. Al snel komt ook Sense binnen met V.

Iedereen is even druk met uitkleden. De dames trekken allemaal een mooi speelpakje aan, waar hun lichaam mooi in uit komt. En dan... dan gebeurt er een tijdje vrij weinig. Iedereen is aan het kletsen en staat er maar een beetje bij. Nou, daarvoor ben ik niet gekomen, denk ik. Dus spring ik op het grote bed en ga naar waar Pixie staat. Ik pak haar lekker beet en begin haar hartstochtelijk te zoenen, hetgeen enthousiast wordt beantwoord door Pixie, die het ook helemaal niet nodig vindt om nog langer te wachten. Er komen al snel andere mannen bij, die Pixie beginnen te betasten. Ik voel dat haar kutje al helemaal nat is, pak haar beet en leg haar op het bed. Even dat lekkere kutje likken en dan open ik het fuckfest door als eerste mijn pik in de geile Pixie te steken. Het duurt niet lang of de feestvreugde komt goed op gang.

Chrystal komt binnen met Jim, Jeanette is er ook, en ook Merel. En Elke en Marco. Seven ladies in da house en op enig moment zeker 40 heren. Buiten is het steenkoud, maar binnen stijgt de temperatuur en de sfeer is bepaald heet te noemen. Sense zegt tegen mij: "Ik las dat je aan het oefenen bent. Ik stel me beschikbaar om op te oefenen". Ze doelt daarmee op de squirtcursus die ik mezelf heb opgelegd. Je zou bijna denken dat ik het vreselijk belangrijk vind om onder de knie te krijgen, maar dat valt eigenlijk nogal mee. Het is alleen zo dat ik anderen het soms zo makkelijk zie doen, dat ik denk: "dat moet ik toch ook kunnen". Enfin, straks even oefenen met Sense is een fijn vooruitzicht.

Eerst even terug naar het grote bed. Een kluwen van mensen is er op bezig. Ook op de banken eromheen gebeurt van alles. Chrystal is Jim aan het pijpen en heeft haar heerlijke kontje onbewaakt naar achter gestoken. Ik word er als door een magneet door aangetrokken. Ik neuk haar staand en maak het af door twee vingers in haar kutje te steken en haar te laten squirten. "Hoe heeft ie dat nou ineens geleerd?", vraagt u zich misschien af. Maar nee, naar Chrystal hoef je maar te kijken of haar kutje loopt al leeg, dat wist ik al. Sommige vrouwen hebben dat nu eenmaal.

Even later krijg ik de kans om Sense te neuken terwijl ze een grote pik aan het pijpen is. Dit gebeurt allemaal bij het grote matras, te midden van een kolkende, zinderende, geile mensenmassa. Maar Sense wil even een rustiger plekje opzoeken. De sling in de darkroom blijkt bezet. Daar ligt Elke in. In de heterozaal zijn E en Merel bezig met, elk met een groep mannen. De enige plek waar niets te doen is, is de homozaal. Prima, er is een bed en daar gaan we lekker bezig. Nu ik Sense even helemaal voor me alleen heb, neem ik het er met volle teugen van. We neuken uitgebreid en intens. Ook als er andere mannen bijkomen (zoals Hetedonder), die mee willen voelen, gaan we door. Als Sense net heerlijk is klaargekomen, wil ik ook die squirt-oefening nog even doen. Ik positioneer mezelf zo, dat ik er goedbij kan en krijg nog wat aanwijzingen, maar het wil me toch niet lukken. Sense zegt dat het bij haar ook niet makkelijk lukt. Net op dat moment komt Plumberjack binnen. Hij steekt twee vingers in het kutje van Sense en laat haar binnen enkele seconden spuiten. Ook bij Merel demonstreert hij het later. Hooguit 10 a 20 seconden heeft hij ervoor nodig. Hoe is het mogelijk...

Terug in de algemene ruimte ligt E achterover over de leuning van een bank en wordt ruig genomen. Ik kom naast haar zitten en houdt haar vast, want het ziet er bijna gevaarlijk uit (haha, nee hoor, niet echt). E heeft haar man C weer eens meegenomen. Ze heeft voor hem een customized boxer gekocht met op de voorkant de tekst "C en E" (zoals ze ook op het forum heten) en op de achterkant: "plus 1" (zie voor verklaring hun profieltekst).

In de homozaal liggen Jeanette en Sense samen te vrijen. Mooi en geil om te zien. Later is Jeanette Pixie aan het fisten. Ze zit op haar knieën op het bed en ik kan het niet laten om haar even te neuken terwijl ze zo bezig is.

Later zie ik Chrystal op de bank zitten. Ik kus haar en neem haar mee naar het bed om haar uitgebreid te neuken. Het gaat erg lekker en tussendoor laat ik haar een paar keer squirten, gewoon omdat het kan en omdat het geil is om de spetters letterlijk om je oren te voelen spatten.

Vanaf het moment dat Pixie en ik om iets na elf uur het startschot voor deze orgie hebben gegeven tot nu het tegen 13 uur loopt, heeft Pixie vrijwel non stop op het grote bed liggen neuken. Als ik voor de derde keer deze dag mijn pik in haar steek lijkt ze nog nauwelijks vermoeid of verzadigd. Wat een uithoudingsvermogen heeft die meid. Heerlijk!

Dan zie ik dat E in de homozaal Hetedonder aan het pijpen is. Ze zit op de eerste rij en ik kom er bij staan. Ik voel aan haar natte kutje en ze nodigt me uit het nog eens te proberen. "Ik ben al helemaal opgewarmd en het is vandaag al een paar keer gelukt", zegt ze. Ik breng twee vingers naar binnen en zoek het plekje op. "Iets verder... ja daar!"zegt E. Ik begin langzaam en voer het tempo dan op. En ja, daar komt het. Geen vloedgolf, maar volgens E is het so wie so een wonder dat er nog wat uitkomt na wat ze al is kwijtgeraakt.

Tot slot mag ik op het bed gaan liggen en wordt ik door E zalig klaargepijpt. Had ik voor haar bewaard ;) Douchen, alle heerlijke vrienden en vriendinnen gedag zeggen en met een gelukzalige glimlach de EC uitlopen. Net voor ik wegga zie ik hoe in de darkroom Jeanette aan het kruis staat en door Lex gevlogt wordt. Wow, wat een epic fuckfest was het!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: EPIC FUCKFEST

Bericht door Patrick666 »

Wederom een top verslag Benno

De volgende keer luister ik naar mijn pik en ga ik naar de EC als hij dat wil :) Wat heb ik weer wat gemist...
Ik heb een keer van Elke mogen genieten, en die ervaring gebruik ik thuis nog vaak om mijn ballen te legen.

Ik hoop dat ik ook ooit in zo'n geweldige fuckfest binnen mag wandelen. Altijd een leuke verrassing.
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Benno, het was inderdaad episch, geil en gezellig.
Allereerst dank aan de organisatie en vervolgens aan de heerlijke dames maar ook de mannen die ondanks de drukte elkaar wel de ruimte gaven.
Was mooie dinsdsgochtend
Tot snel
Sem
Elke
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Elke »

Jeetje wat was het gisteren weer een geil feest in de EC. Na zo'n hete sekssessie heb je weer volkomen het gevoel dat je leeft en geniet van het leven!

We kwamen binnen en het was al behoorlijk druk. Ik kleedde mij om in een nieuw rood sexy jurkje waarbij alles goed zichtbaar was en deed mijn rode lange laarzen eronder aan. Het stringetje dat erbij hoorde had ik al thuis gelaten want die ging toch meteen weer uit en was zo klein dat ik hem meteen kwijt zou raken. Ik kreeg handboeien om en we gingen eerst even rond kijken wat er allemaal gebeurde en er gebeurde lekker veel. Op elke matras, swing, bankstel werd er al heerlijk gesekst. Nog een rondje lopen om een plekje te vinden en ja hoor ik had geluk want het matras in de cinema was vrij. Ik greep meteen een man vast en begon hem te pijpen, zijn lul was meteen lekker hard en ik ging op hem zitten en begon hem te berijden. Hij greep mijn borsten vast en ik begon met mijn kutje te spelen. Lekker een lul in en uit mijn kutje en een vinger over mijn klitje. Ik had niet veel nodig om lekker klaar te komen. Tijd om mijn andere gaatje ook te laten opvullen. Ik boog voorover en vroeg wie er mijn kontje wilde neuken, al snel voelde ik een lul tegen mijn kontje aan en hij begon te stoten tot hij er lekker in zat. Heerlijk twee gaatjes opgevuld en uitgewoond. Ik was nog lekker bezig toen Plumberjack mij kwam halen, er was een noodgeval en ze hadden mij nodig. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen en volgde hem gehoorzaam naar het grote matras.

Ik moest op het grote matras gaan liggen en werd grondig onderzocht door een dokter en een mooie geile verpleegster. Hmmmm ik ging er eens lekker voor liggen en mijn kutje werd goed geïnspecteerd en gelikt. Ik zoende met de verpleegster en greep haar bij de borsten en zij pakte mijn borsten, wat was dat heerlijk geil. Opeens voelde ik wat trillen en werd er een vibrator mijn kutje in gestoken, wat een lekker gevoel was dat. De verpleegster begon te zoenen met een andere man en intussen werd ze gebeft, ik speelde met haar borsten terwijl mijn kutje en daarna mijn kontje onder handen werd genomen door de vibrator. Ik werd steeds heter en ging op de verpleegster liggen en begon haar te zoenen. Nu zat ik op handen en knieën en dat was natuurlijk een uitnodiging om van achteren geneukt te worden. Tongzoenend met een mooie en geile vrouw en geneukt worden, pfffff wat een geil spel.

Ik werd meegenomen naar de swing en mijn handboeien werden vastgemaakt aan de kettingen, ook kreeg ik een blinddoek om en werden mijn benen ook vast gelegd. Ik kon niets zien maar wist wel wat er komen zou, ik zou lekker worden uitgewoond in mijn gaatjes en lullen zouden in mijn mondje geduwd worden en ik kon niets inbrengen. En ja hoor ik voelde de eerste lul hard mijn kutje in stoten, ik werd heen en weer geduwd in de swing en een lul probeerde mijn mondje in te stoten maar ik werd te ruig geneukt en werd lekker door elkaar geschud. De volgende lul drong mijn kutje in en begon mij ook lekker uit te wonen. Er werd hard in mijn borsten geknepen en hard aan mijn tepels getrokken. Weer een andere lul ging mijn kutje in waarna mijn kontje aan de beurt was. Met een harde stoot zat de pik diep in mijn kontje en vulde de lul mijn kontje helemaal op. Hij ging wild tekeer en mijn kontje werd ruig uitgewoond. Toen was mijn kutje weer aan de beurt, ik probeerde verschillen lullen te pijpen maar dat was haast onmogelijk omdat ik zo hard geneukt ging en heen en weer ging. Alles voelde nog intenser omdat ik niets kon zien. Ik werd losgemaakt en meegenomen naar het grote matras, ik deed mijn blinddoek af en daar stond een lekkere gozer voor mij.

Ik zei dat hij op het matras moest gaan liggen en begon zijn lekkere grote pik te pijpen. Deze wilde ik graag in mijn kutje voelen en ik liet mij over deze grote lul zakken. Hij verdween helemaal in mijn kutje en ik begon hem te berijden. Mijn kutje was helemaal opgevuld en ik ging steeds harder op en neer. De jongen begon harder te kreunen en ik vroeg of hij mijn mondje vol wilde spuiten, dat wilde hij natuurlijk graag. Ik nam zijn lul in mijn mondje en begon hem intens te pijpen, ik hoorde hem steeds harder hijgen en toen kreeg ik een volle lading geil zaad in mijn mondje, het was zoveel dat het mijn mondje uit droop, heerlijk geil. Ik stapte van heb bed af en ging op zoek naar een volgende slachtoffer. Maar ik werd weer meegenomen naar de swing en mijn handboeien werden weer vastgemaakt en ik kreeg weer een blinddoek voor. Ik lag amper toen ik weer een lul mijn kutje in voelde stoten. Ik werd weer ruig heen en weer geslingerd en een lul stootte mijn mondje in. De volgende lul diende zich aan en begon ook mijn kutje ruig uit te wonen. De mannen waren lekker op dreef, heerlijk. Weer voelde ik een andere lul mijn kutje in gaan maar niet lang hij trok zijn lul uit mijn kutje en ramde hem in 1 keer mijn kontje in. Met lange halen begon hij mijn kontje te neuken en uit te wonen. Ik had er nog lang geen genoeg van maar werd losgemaakt en meegenomen naar de cinema.

Ik ging op een lul zitten en begon hem te berijden. Wat een geil gezicht om zijn pik in en uit mijn kutje te zien glijden. Ik wilde lekker klaarkomen en bewoog zo heen en weer dat zijn lul precies op de juiste plek tegen mijn klitje schuurde. Ik had niet veel nodig en kwam heerlijk klaar. Ik was nog zo geil en heet dat ik er geen genoeg van kon krijgen en heb deze lekkere lul een hele tijd bereden. Ik vroeg wie mij nog meer wilde neuken en al snel voelde ik een lul tegen mijn kontje aan duwen maar deze wilde ik er bij mijn kutje in hebben. Hmmmm mijn kutje werd uitgewoond door twee lullen, dit vind ik altijd zo geil en kan ik geen genoeg van krijgen. Een volgende wilde ik ook in mijn kutje erbij hebben, wat was ik aan het genieten zeg. Ik werd op mijn rug gelegd en mijn benen werden gestrekt. Met harde stoot zat de lul diep in mijn kontje. Hij ging wild tekeer en leefde zich helemaal uit in mijn kontje. Omdat ik de benen hoog in de lucht had kon hij nog dieper mijn kontje neuken. Ik ging met een vinger over mijn klitje, steeds wilder totdat ik heerlijk klaar kwam. Mijn kontje werd een hele tijd compleet uitgewoond. Ik wist dat ik de komende dagen nog goed zou kunnen voelen hoe ik gebruikt en misbruikt werd maar dat maakte mij niets uit, het was zo geil. Ik duwde met mijn arm tegen de muur om tegendruk te geven want hij ging zo ruig tekeer, hij kon er maar geen genoeg van krijgen. Na een tijdje trok hij zijn lul uit mijn kontje en kon ik even bijkomen.

Ik ging naar de ruimte met het grote bed, het was al een stuk rustiger geworden. Ik liep naar de bank en ging op een lul zitten. Ik begon hem te berijden. Ik zag zijn lekkere lul in en uit mijn kutje gaan. Op het bed hoorde ik ook gekreun, ik draaide mij om en zag dat er een geile dp werd gedaan. Ik was zelf ook nog zo geil en begon met mijn klitje te spelen, weer kwam ik al snel klaar. Na een tijdje stapte ik van de lul af en nam hem in mijn mond, gulzig begon ik hem te pijpen. Ik nam hem lekker diep in mijn mondje en hij spoot mijn mondje heerlijk vol, ik slikte alles door. Pfffff ik moest echt even bijkomen, wat een geile uurtjes waren het weer.

Ik ben ongetwijfeld nog van alles vergeten maar zie graag jullie aanvullingen en verhaal op het forum!!

XXX
Elke
Ireland
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Ireland »

Hallo Benno en Elke wederom weer heerlijke sappige verslagen van jullie belevenissen... ;)
Frinz
Contacteer:

Bericht door Frinz »

Klinkt heerlijk allemaal geile mensen!
Jammer dat ik niet kon "komen"....
Hoop er de volgende keer bij te zijn om mijn bijdrage te leveren.

Frinz
CenE
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door CenE »

WAT EEN FEEST!!!!!!
E heeft weer heerlijk genoten van alle heren die haar verwend hebben.
er is teveel om op te schrijven, gelukkig hebben we daar oa Benno voor.
ik vond het fantastisch om tekijken hoe ze flink genomen werd op de leuning van de bank, terwijl benno haar vast hield.
daarna werd ze nog heerlijk geneukt door een leuke vent die toevallig kwam kijken hahaha, hoe bedoel je met d3 neus in de boter vallen.
op een gegeven moment moest ze even bijkomen en zijn we in de gay zaal gaan zitten waar ze mij even lekker pijpte.
al gauw stond bertje erbij gezellig te kletsen, maar ja voor ze het wist had bert zijn lul in haar mondje gedouwd en ging die boven haar staan zodat ze zijn zak ook lekker kon zuigen.
de man die haarvover de leuning had geneukt kwam er ook gezellig bij en toen Bert zijn aardige jongen zag stond hij rap zijn plek af waarna E die heerlijk grote lul binnen no time leegzoog, wat een geil gezicht.
Zowel ik als Bertje waren dusdanig onder de indruk dat de beste man voor het volgende evenement is uitgenodigt.
E hoopt hem daar zeker weer tegen te komen, om lekker door hem geneukt teworden.
op het grote bed en in de swing ging het neukfestijn ook nog steeds door.
toen het een beetje rustiger werd is E op het bed nog door een mannetje of 4 flink geneukt, tot ook zij niet meer kon.ikzelf heb bij de douche nog even heerlijk staan te kijken hoe mimi werd ondergespoten, wat een geil gezicht!!!!

aan alle mannen, bedankt voor alle geiligheid en de manier waarop jullie elkaar de ruimte gaven.
zeker ook alle dames bedankt en de organisator en natuurlijk Patricia en haar collega.

tot de volgende geile ronde!!!!
Nee heb je......
nylons lover
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Ik had van Jack begrepen....20 februari 5 stellen.
11.00 uur EC Amersfoort.
Nu was ik er al eerder erbij geweest toen Jeanette de geile zuster speelde dus opperde ik hem, ik kom als dokter even de boel inspecteren.
Prima zei Jack, als jij als dokter komt zorg ik dat Jeanette er weer als zuster is.
Zo gezegd zo gedaan.
Na een bezoekje aan de sekswinkel terug maar huis met een paar leuke attributen.
Een buttplug met 10 trilfuncties en een lichtje, en eentje met een paardenstaart er aan.
Als een van de eersten stond ik aan de deur om 11.00 uur
Na betaling en een flesje olie gekocht te hebben, klikte de deur open.
Omgekleed en wachten op de eerste patiënten.
Pixie was al binnen, wat een verschijning, en al snel liep het vol met mensen.
Benno kon zich niet beheersen en begon vast met Pixie te geilen.
Voor mij een mooie gelegenheid haar eens te inspecteren.
Voorovergebogen had ik de gelegenheid haar de buttplug met trilfunctie in te brengen.
Mooie ronde billen die ik licht uit elkaar trok om eerst eens even met de vinger en wat glijmiddel haar kontje op te rekken.
Geen probleem en als snel trilde de plug al heerlijk in haar zalige kont.
Heerlijk gezicht en de mannen zoemden als bijen om haar heen.
Mannen die haar neukten terwijl ze de plug nog in haar kontje had, konden dit uit de reacties die ze gaven, ook erg waarderen.
Op haar rug liggend moest ik toch even haar temperatuur meten, en niet met de thermometer :D .
Heerlijk lag ze aan mijn pik te zuigen, 38 graden, toen Jack ons even tot de orde riep.
Hij kondigde aan dat er vandaag een dokter was die de dames kwam keuren.
Daar kwam Elke aangelopen die er heerlijk geil uitzag.
Achterover liggend op de matras proefde ik haar heerlijke kutje, goedgekeurd trouwens, en duwde met veel olie ook bij haar de trillende buttplug langzaam in haar kontje.
Ik geloof best dat geen enkele vrouw dit kan weerstaan.
Zuster Jeannette kwam vervolgens naast en op haar liggen en vervolgens konden de mannen het niet meer uithouden.
Elke centimeter van de cinema werd benut en het zag eruit als een Romeinse orgie.
Kreunende, pijpende, spuitende en trekkende vrouwen die verwent werden door wel 3 dozijn mannen.
Jeanettei zat nog heerlijk op haar knieën de mannen te pijpen waarbij ik haar ook nog even de trilplug in kon brengen.
Mijn paarde staartplug had ik nog niet gebruikt en ik zag dat Pixie, heerlijke billen, in de juiste positie lag om deze te ontvangen.
Terwijl ze een man pijpte spoot ik ruim olie op haar heerlijke achterste waarna ik eerst de trilplug in haar kutje en toen langzaam de buttplug met staart in haar kontje duwde.
Ik kreeg de indruk dat ze er erg van genoot :D :D
Leuk ook dat lichtje dat erop zat, voor de kijkers dan :lol:
Ik had Benno al gespot in de buurt en zag dat zodra de kans er was hij Pixie zou neuken.
Ik trok de trilplug uit haar kutje en bood haar gaatje aan.
Met nog de paardenstaart plug in haar kontje neukte hij haar of zijn leven ervan af hing. :|
Rond half twee zat mijn dienst erop en nadat ik door Pixie nog heerlijk ben gepijpt en mijn zaad in haar heerlijke mondje te hebben gespoten moest ik huiswaarts.

Ben vast nog iets vergeten en heb denk ik lang niet alle dames gehad maar het waren fantastische uurtjes.
Dus Dames ......mocht u een dokter nodig hebben.

Bel Herman.....voor een onderzoekje in uw onderbroekje.

Gr. Herman

PS. Jack bedankt voor de organisatie.
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Wat een heerlijk feestje en wat een geile verslagen zeg !!!

Blijf allemaal lekker genieten en hopelijk volgen er nog velen heerlijke feestjes!
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Naar aanleiding van de enthousiaste verslagen die over dit feestje op het forum zijn verschenen, zijn er een paar stellen die hebben aangegeven ook wel eens zoiets te willen bijwonen.
Wellicht kunnen we binnenkort dus weer eens een fuckfest organiseren. Als er nog andere stellen (of dames) zijn die dat ook eens willen, stuur mij maar een PB.

Groet,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast