belevenis 20 feb.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Dame
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

belevenis 20 feb.

Bericht door Dame »

"Wij zijn onderweg.. tot.zo.."

Mijn ogen lezen de bevestiging op mijn telefoon. Een fijne bevestiging, nu weet ik t zeker.Wij gaan vandaag samen genieten met een ander stel. niet veel later verdwijn ik naar een weerzien, het meisje met de glazen dildo is onderweg.. 

Eerder dan verwacht stappen we de ec binnen.
De "we-time" wordt goed besteed. het is nog rustig, maar toch is de bekende plek in ene spannender geworden. Een paar vreemde ogen bekijken onze lust. zien hoe wij vrijen en neuken, opgaan in elkaar. Toch zijn de mijne  ook zo af en toe op de deur gericht. best wel spannend dit.

Een vriendelijke kennismaking in t live volgt een paar momenten later, al een tijdje was er een leuke woordenwisseling met deze "andere dame" nu gleden haar vingers aftastend langs mijn been.. pfff.. we gaan beginnen.

Tussen Juicy en haar leuke buurman voel ik de spanning, ze zijn geil, omdat ze bij elkaar zijn en door dat wat er te gebeuren staat. Na een social talk beginnen ze te zoenen en blijven haar vingertoppen contact zoeken. Ook ik verdwijn met mijn J in een zoen en met gesloten ogen laat ik de handen toe.

Meerdere handen bevoelen mij, ze raken de rondingen van mijn borsten, strelen mijn roomwitte huid, knijpen zachtjes in mijn tepel, en zoeken naar lekkere plekjes in mijn kut. Fack wat geil er zitten ook vrouwenhanden bij. De handen maken de lust in mij wakker. De onbevredigde lust. ik geef toe..alles gaat dan meestal vanzelf, en zo ging t nu ook, als vanzelf.

lichamen genoten van elkaar, figuranten genoten mee, een goede vibe. door de sexkelder klonken de geile kreuntjes van 2 vrouwen.er werd gebeft, gevingerd en klaargekomen.

Met de smaak van haar kutje.. een dame die net zo gulzig geil is als ik, op mijn lippen, neukte er meerdere mannen mijn kwijlende keel. mijn benen kronkelde door tongen. handen waren in beweging vol met pik. mijn speeltje verdween in haar en mij. ze genoot van mijn glas. het glas wat ik bijna elke dag voel. Het bracht haar een heerlijk orgasme.

Met gesloten ogen om verder te kunnen genieten genoot ik van een heerlijke tong. een aardige figurant liet me sidderen. zijn behendige vingers lieten me soppen. het liet me mijn benen om zijn hoofd klemmen en later op mijn knieën gaan. Samen met mijn fijne minnaar zag hij de lust exploderen uit mijn kutje. het glas waar ik haar zojuist mee geneukt had ,veranderde me in een fontein. en ik hoorde de aanmoedigingen om door te gaan. zodat er nogmaals een orgasme bereikt werd.

Met een terechte "we houden contact" verdween het aardige stel weer. En verdwenen J en ik achter het gordijn van de gloryhole. De plek waar we elkaar voor t eerst hebben ontmoet. En daar neukte we elkaar. en zorgde ik dat er nog wat mannen onvergetelijk klaar kwamen.

Voor iedereen die er bij was bedankt! Nieuwsgierig naar meer van deze ontmoeting? juicy heeft haar beleving ook beschreven. check it out. het is te vinden onder stellen/swingers hilversum

liefs Dame.

Laatst gewijzigd door Dame op 26 feb 2018 15:31, 3 keer totaal gewijzigd.
bi44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: belevenis 20 feb.

Bericht door bi44 »

Wat een fijn verslag! Ik zou willen dat ik erbij was geweest :D
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Hè Dame
Heerlijke beschreven omder stellen en slingers

Had van Juicy al gehoord dat ze met jullie afgesproken hadden , was toevallig gelijk met ons feestje
Volgende keer kom je gezellig met J bij ons kijken

Gr. Jack
Dame
Contacteer:

Bericht door Dame »

Dank je wel voor de tip Jack! de slingers zijn weggehaald.. en voor de rest zien we t wel ;)
leukstebuurman
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Hi Dame,

Het was een zeer geslaagde dag!
En zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de leuke tijd

x

De buurman
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Zo heerlijk en fijn om terug te lezen.. Mmmm...
Dame
Contacteer:

Bericht door Dame »

ja.. t was een belevenis.. ;) l
leuk jullie ontmoet te hebben..
we houden contact!

kus
dame