Hoi allemaal,
Regelmatig heb ik gangbangs van Wendy Somer en haar vriendinnen bezocht. Nu heb ik naar mijn idee al een tijdje geen feestjes meer voorbij zien komen. Waar is ze gebleven?
Waar is Wendy
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Waar is Wendy
Laatst gewijzigd door jeroenno8 op 07 okt 2021 05:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick666
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Re: Waar is Wendy
Wat een toeval, die vraag wou ik net aan de EC gaan stellen.
Ik hoop niet dat de grotere gangbangs van het afgelopen jaar haar afscheidsfeestjes waren, want dan heb ik die helaas gemist
En mijn pik had nog zo graag een keer Tiffany's squirt over zich heen gehad
Ik dacht eerst dat het misschien niet meer mocht van de gemeente, betaalde sex in de EC, maar aangezien Joke wel nog komt lijkt me dat niet de reden...
Mocht iemand het weten, ik hoor het graag.
Gelukkig komen er ook genoeg andere heerlijke dames in de EC om van te genieten, maar met Wendy en Tiffany wist ik zeker dat ik de reis naar Amersfoort zou maken en met een lege zak terug zou gaan
Ik hoop niet dat de grotere gangbangs van het afgelopen jaar haar afscheidsfeestjes waren, want dan heb ik die helaas gemist

En mijn pik had nog zo graag een keer Tiffany's squirt over zich heen gehad

Ik dacht eerst dat het misschien niet meer mocht van de gemeente, betaalde sex in de EC, maar aangezien Joke wel nog komt lijkt me dat niet de reden...
Mocht iemand het weten, ik hoor het graag.
Gelukkig komen er ook genoeg andere heerlijke dames in de EC om van te genieten, maar met Wendy en Tiffany wist ik zeker dat ik de reis naar Amersfoort zou maken en met een lege zak terug zou gaan

-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Waar is Wendy
Wellicht even geen zin meer na de laatste recensie ?
viewtopic.php?f=29&t=34168&p=96375#p96375
Ik was toen een van de weinige die een lans voor haar brak (de klager had hun gevoel voor humor duidelijk niet begrepen en had kennelijk ook geen idee dat het gebodene elders tenminste het dubbele had gekost).
Anderzijds lijkt ze ook elders niet actief te zijn dus ze zal wel weer ergens op een tropisch eiland rondhangen
.
Calisi doet al geel lang niet meer aan gangbangs...... of het moet voor een GGG camera zijn (mocht iemand daar nog eens heen gaan en een lifter mee kunnen nemen ik hou me aanbevolen).
viewtopic.php?f=29&t=34168&p=96375#p96375
Ik was toen een van de weinige die een lans voor haar brak (de klager had hun gevoel voor humor duidelijk niet begrepen en had kennelijk ook geen idee dat het gebodene elders tenminste het dubbele had gekost).
Anderzijds lijkt ze ook elders niet actief te zijn dus ze zal wel weer ergens op een tropisch eiland rondhangen

Calisi doet al geel lang niet meer aan gangbangs...... of het moet voor een GGG camera zijn (mocht iemand daar nog eens heen gaan en een lifter mee kunnen nemen ik hou me aanbevolen).
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

Gebruikers op dit forum: Gerben37 en 13 gasten