Wat een vrouw.......Lotte.....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
nylons lover
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Wat een vrouw.......Lotte.....

Bericht door nylons lover »

Iets over zeven stapte ik de EC binnen.
Entree en handdoekje.
Naar binnen en natuurlijk mega druk ik schat een kerel of 30.
Uitgekleed en ik ontwaarde ook nog een dame op de bank die betast werd door een man of zes.
Ff op afstand van genoten en vervolgens maar eens naar de filmzaal gelopen.
Hier kon ik bijna niet meer bij in.
Zeker 20 tot 25 man stond zich te verdringen om een glimp op te vangen van Lotte mooi.
En mooi is ze.....wat een schoonheid en super afgetraind lichaam.
Waarschijnlijk hadden weinig mannen belang bij een pijp of trek beurt want ik kon vrij snel een plekje naast haar bemachtigen.
Ze was een andere man aan het pijpen en wenkte naar nog een andere man om dichter bij te komen.
Die had hier echter weinig belang bij en zo schoof ik ff door en bood mijn inmiddels keiharde pik aan haar.
Ze bevochtigd haar hand en nam mijn pik stevig in haar hand.
Hierbij mij zo geil aankijken dat er weinig voor nodig was
om mij te laten komen.
Maar eerst werd er nog flink gepijpt.
Wat een geil gezicht en ondertussen werd ze, door haar vriend neem ik aan, heerlijk gevingerd waarbij ze enkele malen spuitend klaar kwam.
Wat een schouwspel en algauw trok ze mij tot een hoogtepunt waarbij ik mijn zaad over haar borsten spoot.
Mij weer heerlijk geil aankijken.
Zelf genoot ze met volle teugen......wat een vrouw.

Lotte en vriend....jullie hebben er een fan bij....
Ben er graag de volgende keer weer bij.

Groet Herman.
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Wat een vrouw.......Lotte.....

Bericht door arnhemse teaser »

Herman..niks gejokt........
Rond half 7 kom ik in de cinema aan. Na me te hebben omgekleed tref ik met een grote grijns Blacko...samen in de filmzaal een drankje gedaan....relax wachten tot dat Lotte kwam....

Nadat lotte en haar vriend waren gearriveerd, namrn ze plaats voor in de heterozaal....precies voor ons waardoor we 1e rang zaten...

Het was best druk geworden...maar Lotte was er klaar voor...ze trok en pijpte een aantal mannen achter elkaar klaar....allemaal hadden ze een grote grijns en zeiden dank je als ze weg liepen...lotte maakte sommige sneller klaar dan dat ik mezelf klaar zou kunnen trekken...ik dacht nog..niet direct al het kruit verschieten maar toen er na een aantal mannen niemand naar voren stapte, was er ruimte en vond ik het mijn beurt..
Terwijl mijn hand haar borst en gepiercte tepel vast had, werd ik vakkundig getrokken en gepijpt...lotte is een mooie dame maar levert echt vakwerk...onderdrukken lukte niet meer, al snel spoot ik heerlijk over haar borsten waarna al het gevoel er nog even uit werd gezogen

Daarna ff lekker plaatsgenomen op het matras en heerlijk gekeken hoe lotte door haar vriend met dikke stralen klaar werd gevingerd terwijl ze nog steeds een aantal heren, ( waaronder herman dus, zie verslag hierboven.)..heerlijk aan het verwennen was.

Daarna bij het grote bed nog even bij de andere dame gekeken, wat gestreeld en met haar borsten gespeeld maar daarna toch terug naar Lotte ( sorry andere dame...next time maybe)
In de ruimte bij de gynacologen stoel werd lotte verwend...zr pijpte er op los en werd daarna door haar vriend in de stoel gelegd....haar nog lekker geneukt in dd stoel maar kon het maar kort volhouden..lekkertje......en aan het einde nog genoten van een mooi pijpshowtje welke ze weggaf in de gloryhole....

Heb geen kracht meer hoorde ik Blacko nog zeggen.
Lotte, wat een lekker ding.
Samen met je vriend dank voor een leuke avond
nylons lover
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Wat een vrouw.......Lotte.....

Bericht door nylons lover »

Pixie, ....KOM :lol: :lol: eens een keer langs.
Je komt zeker aan je/het trekken.
Twee botergeile dames.......dat wordt nummertjes trekken voor de heren....Leuke woordspeling :D :D

Groet Herman.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten