Dinsdag is het zo ver breng ik mijn slanke sletje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jaygomez
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Dinsdag is het zo ver breng ik mijn slanke sletje

Bericht door jaygomez »

Guys wil je een tijd indicatie let me know ik zoek 9 heren

Mijn sletje neukt en slikt zaad

Heren gedraag je niet zomaar aanraken

Ik ben haar meester en zeg wat ze moet doen
Bijlagen
0F3CC292-7AE9-4CCF-96BE-52A3D94C63B3.jpeg
piet62
Leeftijd: 62
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Dinsdag is het zo ver breng ik mijn slanke sletje

Bericht door piet62 »

nou daar wil ik mijn lul wel invoeren wanneer gaan jullie ben v/d partij
FirstTimer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

Zoooo, lekker kutje daar wil ik heerlijk in stoten
P-Bass
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door P-Bass »

jaygomez, bedankt, je sletje was heerlijk!
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Benno schreef:Ik had eigenlijk niets gepland staan voor dinsdag, maar Plumberjack stuurde een berichtje dat hij om 12 uur met Pixie langs zou komen en dat kon ik niet weerstaan.
Dus om 12 uur ben ik er. Er zijn nog enkele mannen, maar druk is het niet. 2 minuten later komen Jack en Pixie binnen. We hebben allemaal niet zoveel tijd, dus de kleren gaan uit en hop op het bed. Het is fetisjdag met zelfs als extra thema nylons, maar we zijn zijn poedelnaakt. Ook Pixie, die meestal wel een speelpakje aan heeft. Nou zijn naakte vrouwenlijven mijn grootste fetisj, dus dat komt goed uit. Ik duik vol enthousiasme tussen Pixie's benen . In een recent verslag schreef Jack dat haar kutje naar mango smaakt, dus dat moet ik even checken :D Daarna neuk ik haar lekker met onze naakte lichamen tegen elkaar.

Ik ben anderhalve week niet in EC geweest en merk dat mijn conditie daaronder te lijden heeft. IK raak sneller buiten adem bij het neuken en als er acrobatische toeren moeten worden uitgehaald voor een DP laat mijn pik het afweten. Allemaal niet rampzalig natuurlijk, want we neuken er nog steeds lustig op los en bij de DP kom ik onderop te liggen terwijl Jack de bovenpositie voor zijn rekening neemt. Hij waarschuwde onlangs dat hij in zijn enthousiasme nog wel eens per ongeluk een anus lager wil inschieten, dus houdt ik die van mij angstvallig gesloten :lol: Dat mijn pik onder al dat geweld al vrij snel snel uitfloept is ook niet erg. Het is heerlijk om Pixie bovenop me te voelen liggen terwijl ze al vloekend in haar kontje wordt geneukt.

Zo gaan we vrolijk verder met neuken. De andere aanwezige mannen staan weliswaar in een kringetje rond het bed, maar ze blijken stuk voor stuk geen condoom te hebben, dus neuken zit er niet in voor hen. Tegen het einde van de sessie begin ik eindelijk goed op stoom te komen en ga ik er volledig voor. Ik kom heftig klaar in Pixie's prachtige poesje. Een uur na aankomst ben ik weer vertrokken met een glimlach op mijn gezicht.
Dank aan Harrie en Pixie.

Dan stuurt Jaygomez een berichtje, dat hij om 5 uur met een sletje zal langskomen. Dat red ik nooit denk ik in eerste instantie, maar later op de dag gaat het toch kriebelen. De enige manier om weer een goede neuk-conditie op te bouwen is trainen, trainen en nog eens trainen. Dus om 5 uur weer naar EC. Daar treft ik Jim en nog enkele andere potente mannen. Jay is iets later dan aangekondigd, maar om kwart over 5 komt hij binnen met zijn Shelly Love. Ze trekken zich terug in het toilet om zich uit te kleden. Jay zegt dat we maar vast in de darkroom bij de gloryholes moeten gaan staan, want daar zal de actie gaan beginnen. We stellen ons verwachtingsvol op en even later komen ze binnen. Shelly is slank met een heerlijk lichaam, lichtgetint en krullend haar dat naar achteren zit. Ze is naakt op een slipje na.

Jay en Shelly verdwijnen in het achterste hokje. Ik weet wat de bedoeling is, dus ik steek mijn pik door een gloryhole. Vrijwel meteen pakt ze hem beet. Tegelijkertijd hoor ik kokkende geluiden uit het hokje komen. Aha, ze is Jay eerst aan het pijpen. Daarna ben ik aan de beurt. Wow, ze gaat meteen all the way. Ik voel mijn eikel tegen de achterkant van haar keel en hoor kokkende geluiden. Jim staat naast mij en wil ook wel. Met tegenzin sta ik mijn plek aan hem af. De kwijldraden hangen aan mijn pik.

Nadat Jim ook uitgebreid en diep is gepijpt, zegt Jay: "Wie wil haar neuken?" Toevallig sta ik met mijn neus (en pik) vooraan, dus ik meld me als eerste kandidaat. "Ze moet hard geneukt worden", zegt Jay, "Wie haar niet hard neukt, moet een ander voor laten gaan". Dat knopen we goed in onze oren. Jay trekt Shelly's slipje naar beneden en ze steekt haar kontje naar achteren. Staand bij de ingang van het gloryhole hokje neuk ik haar met alle kracht die ik in me heb. En ik moet zeggen, dat mijn conditie weer terug begint te komen. Ik hou me stevig vast aan haar smalle heupen en stoot er op los. Er staan een paar andere mannen te wachten en daar komt er zowaar nog een bij die ik goed ken: het is Ricardo. Lang niet gezien man! Leuk dat je er bent.

Wederom sta ik mijn plaats met tegenzin af. De actie verplaatst zich nu naar een andere hoek van de darkroom. Shelly heeft een buttplug in en die gaat uit. Jim mag haar als eerste anaal nemen, terwijl ze geknield op de grond zit. In het begin even voorzichtig, maar al snel wat ruiger. Tegelijkertijd krijgt haar mond diverse pikken te verwerken, waaronder die van Ricardo. Na Jim neuk ik haar nog even geknield op de grond. Ik voel een orgasme aankomen, maar Jay heeft gezegd: "Klaarkomen alleen in haar mond!", dus stop ik voor het zover is. Terwijl Ricardo het neuken van mij overneemt,ga ik aan het hoofdeinde staan en laat me pijpen. "Spuit in haar mond", zegt Jay, "daarna moet ze het laten zien". Nou, vooruit dan maar, daar gaat ie. Shelly zuigt eraan of ze hem niet meer los wil laten. Als ze dat uiteindelijk toch doet, steekt ze daarna braaf haar tong uit om het te laten zien.

Nu wil Jay haar een DP laten ondergaan. En ook al lijkt het mij beter om dit op het matras te doen, gaan ze het gewoon daar op de vloer in de darkroom doen. Ricardo onder. Shelly gaat op zijn grote pik zitten. Een andere man hurkt erachter en weet haar kontje binnen te dringen. Het ziet er enigszins ongemakkelijk, maar toch erg geil uit. Het loopt echter tegen 6 uur, ik ben zojuist voor een tweede keer vandaag klaargekomen en ik heb honger. Dus kleed ik me aan en neem afscheid.
Thanks Jay en Shelly, het was te gek!
Laatst gewijzigd door Benno2 op 29 mar 2018 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
FirstTimer
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

well.. ik was er om 19:00 en toen was de hele cinema leeg in ieder geval tot 21:00 :lol:
Hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad!
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Toen was het vast al afgelopen.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

's middags stuurt Jaygomez een berichtje, dat hij om 5 uur met een sletje zal langskomen. Dat red ik nooit denk ik in eerste instantie, maar later op de dag gaat het toch kriebelen. Dus om 5 uur weer naar EC. Daar treft ik Jim en nog enkele andere potente mannen. Jay is iets later dan aangekondigd, maar om kwart over 5 komt hij binnen met zijn sletje Shelly Love. Ze trekken zich terug in het toilet om zich uit te kleden. Jay zegt dat we maar vast in de darkroom bij de gloryholes moeten gaan staan, want daar zal de actie gaan beginnen. We stellen ons verwachtingsvol op en even later komen ze binnen. Shelly is slank met een heerlijk lichaam, lichtgetint en krullend haar dat naar achteren zit. Ze is naakt op een slipje na.

Jay en Shelly verdwijnen in het achterste hokje. Ik weet wat de bedoeling is, dus ik steek mijn pik door een gloryhole. Vrijwel meteen pakt ze hem beet. Tegelijkertijd hoor ik kokkende geluiden uit het hokje komen. Aha, ze is Jay eerst aan het pijpen. Daarna ben ik aan de beurt. Wow, ze gaat meteen all the way. Ik voel mijn eikel tegen de achterkant van haar keel en hoor kokkende geluiden. Jim staat naast mij en wil ook wel. Met tegenzin sta ik mijn plek aan hem af. De kwijldraden hangen aan mijn pik.

Nadat Jim ook uitgebreid en diep is gepijpt, zegt Jay: "Wie wil haar neuken?" Toevallig sta ik met mijn neus (en pik) vooraan, dus ik meld me als eerste kandidaat. "Ze moet hard geneukt worden", zegt Jay, "Wie haar niet hard neukt, moet een ander voor laten gaan". Dat knopen we goed in onze oren. Jay trekt Shelly's slipje naar beneden en ze steekt haar kontje naar achteren. Staand bij de ingang van het gloryhole hokje neuk ik haar met alle kracht die ik in me heb. Ik hou me stevig vast aan haar smalle heupen en stoot er op los. Er staan een paar andere mannen te wachten en daar komt er zowaar nog een bij die ik goed ken: het is Ricardo. Lang niet gezien man! Leuk dat je er bent.

Wederom sta ik mijn plaats met tegenzin af. De actie verplaatst zich nu naar een andere hoek van de darkroom. Shelly heeft een buttplug in en die gaat uit. Jim mag haar als eerste anaal nemen, terwijl ze geknield op de grond zit. In het begin even voorzichtig, maar al snel wat ruiger. Tegelijkertijd krijgt haar mond diverse pikken te verwerken, waaronder die van Ricardo. Na Jim neuk ik haar nog even geknield op de grond. Ik voel een orgasme aankomen, maar Jay heeft gezegd: "Klaarkomen alleen in haar mond!", dus stop ik voor het zover is. Terwijl Ricardo het neuken van mij overneemt,ga ik aan het hoofdeinde staan en laat me pijpen. "Spuit in haar mond", zegt Jay, "daarna moet ze het laten zien". Nou, vooruit dan maar, daar gaat ie. Shelly zuigt eraan of ze hem niet meer los wil laten. Als ze dat uiteindelijk toch doet, steekt ze daarna braaf haar tong uit om het te laten zien.

Nu wil Jay haar een DP laten ondergaan. En ook al lijkt het mij beter om dit op het matras te doen, gaan ze het gewoon daar op de vloer in de darkroom doen. Ricardo onder. Shelly gaat op zijn grote pik zitten. Een andere man hurkt erachter en weet haar kontje binnen te dringen. Het ziet er enigszins ongemakkelijk, maar toch erg geil uit. Het loopt echter tegen 6 uur, ik ben zojuist voor een tweede keer vandaag klaargekomen en ik heb honger. Dus kleed ik me aan en neem afscheid.
Thanks Jay en Shelly, het was te gek!
Laatst gewijzigd door Benno2 op 29 mar 2018 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

[quote="Benno"]'s middags stuurt Jaygomez een berichtje
Helaas geen tijd maar benno heeft het weer mooi verwoord
Jay..next time better. Gr Sem
Jase024
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Jase024 »

Mooi verslagje Benno, klinkt geil en goed.
Jammer dat ik vanwege werk er niet bij kon zijn.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten