Een volgende keer, een grote stap met mijn sissy

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
pantarhei
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Een volgende keer, een grote stap met mijn sissy

Bericht door pantarhei »

De jarenlange ervaring die ik heb ik de sm-scene gebruik ik nu met veel plezier, aandacht én liefde. Hier het tweede verslag van een heerlijke sessie en nog veel meer. Hier alleen het deel met sounding:

Toen ik mijn “meisje” vertelde over sounding, sm en nog wat andere zaken bekende ze me dat ze als kind al had geprobeerd iets in haar plasbuisje te doen. Maar dat liep niet best af. Nou ja niks bijzonders, beetje bloed, maar toch geschrokken. Ze zei “het heeft me toch nooit losgelaten en ik blijf er aan denken”.

Ik hoefde er dus niet naar te raden wat deze “dame” wilde. En omdat ik weet hoe je de boel kan verkloten, stelde ik voor om het “haar” te leren.
Maar eerst een beetje bang maken en genieten. Ik besloot haar vast te binden en langdurig te pijpen, steeds als ze wilde klaarkomen, hield ik op. Zo ging ik een half uur door. Ik zag hoe moeilijk ze het had. Haar penis danste op en neer.

Op goed moment pakte in een korte rechte sound, een hele dikke en plaatste die bovenop de eikel. Ze wist niet hoe ze het had, tot nu toe had ze niet een keer "nee" of "stop" hoeven zeggen. Ze wist dat dat ook niet zoveel zin had omdat ik zo afgestemd ben dat mij dat niet overkomt. Oke een beetje arrogant, maar zo is het wel...

Ik lachte, nee lieverd, dit is een grapje. Maar geloof me, op een dag ga je deze ontvangen. Doe ik het niet, dan ga je zelf wel aan de slag om dat te bereiken. Als het gesel van het verlangen eenmaal in je zit ga je door en wil je steeds meer.

Nu pakte ik een “18” (6 mm dik). In mijn mond had ik wat speeksel verzameld en plaatste mijn mond op haar heerlijke eikel, ik gaf met mijn mond druk en voelde hoe op enig moment het kleine spleetje toegang gaf aan mijn speeksel. Ik herhaalde dat nog een keer of wat en plaatste de sound op haar spleetje.

Zachtjes hield ik de sound vast terwijl deze naar binnen gleed. Het was vreemd, zei ze. Vreemd maar wel lekker. De sound verdween bijna helemaal naar binnen. Ik hield hem vast, want voor een eerste keer geen gekkigheid. Ze wilde meteen gaan masturberen, maar deze dominante daddy gaf resoluut aan dat ze dat nimmer moest doen. Nooit van je leven trekken en sounden tegelijk. Intussen genoot ik van die mooi blanke roze pik met die compacte zak en wilde meer. Het lot van een dominant, geduld oefenen.

Om de spanningsboog wat te breken besloot ik de boel nog wat uit te breiden en haar te laten klaarkomen. Ze had altijd veel zaad en daar wist ik wel wat mee.
Haar mond moest ze openen en ik plaatste daar het bekende balletje met riempje, zodat ze weinig kon doen behalve kwijlen. Dat vond ze erg vernederend. In dat balletje had ik een klein gaatje geboord.

Daarna plaatste ik een zachte katheter (van siliconen) in haar penis, zo’n 15 cm diep. Met een soepele verlengslang bracht ik deze naar haar mond via dat gaatje in dat balletje. Ze begreep meteen wat er zou gaan gebeuren en liep rood aan. Ze was dan wel extreem geil, maar haar eigen sperma in haar mond, ging toch wel wat ver. Dit zijn van die dingen waar een slaaf of slavin bij mij echt niets in te brengen heeft. Het gaat per slot niet om pijn of paniek.

Nu ik haar hoogtepunt al zo lang had uitgesteld hoefde ik niet veel meer te doen, om haar klaar te laten komen. Maar ik koos voor een speciale aanpak, die ook veiliger is. Ik bracht mijn vingers in haar kontje en begon zachtjes haar prostaat te masseren, wel met een handschoen aan, om haar niet te beschadigen. Dat zou zonde zijn van dat malse verse neukvlees

Ook dit was nieuw, zachtjes wreef ik tot dat er steeds meer voorvocht door de transparante katheter omhoog ging. Op goed moment voelde ik alles in haar kontje samentrekken en vloeide het zaad langzaam maar gestaag omhoog haar mond in. Het bleef maar stromen, er leek geen eind aan te komen. Slik maar sletje, zei ik. Je krijgt straf als je het naar buiten probeert te drukken.

Met betraande ogen zag ik hoe ze vol walging slikte waarop ik zei dat dat is wat ik wil zien. Ik wil soms voelen en zien hoe moeilijk je het hebt om aan mijn wensen gehoor te geven. Hier is mijn wil wet. Dat laatste gaf de doorslag en tranen vloeide over haar jonge gezicht.

Ze had me al eerder gezegd dat ze als verlangende sub steeds maar weer mannen tegenkomt die eigenlijk haar laten bepalen hoe of wat. Ik weet wat ze bedoelt, de ingewikkelde balans om als Dom precies te doen wat je wilt en daarbij in contact te blijven, is koordansen.

Dit was wel het moment, niet in subspace, nog steeds hier bij mij. Ik streelde haar en zei dat ik nu wilde dat ze een offer zou brengen. Niet voor niets had ik haar al best wat laten drinken, het kon niet anders dan dat ze nu toch echt moest plassen.

Ik plaatste mij tussen haar benen en bracht mijn gezwollen pik in het malse kontje. Ik drukte mij naar binnen en drukte zachtjes een hand bovenop haar buik. Voel je het, vroeg ik. Ja knikte ze. Ik zag hoe haar ogen opnieuw week werden, en zich vulde met diepe onderdanigheid. Met de andere hand loste ik het mondriempje ietwat zodat ze kon slikken.

Je weet wat ik nu wil he? En opnieuw knikte ze zacht alsof ze haar gelukstranen streelde die nog op haar wangen lagen. Laat maar komen, toe maar. Ik voelde hoe ze probeerde haar blaasspier te ontspannen. Dat gaat nog niet makkelijk omdat het brein zich verzet, maar op goed moment zag ik de lichtgele vloeistof door de slang naar boven lopen. Rood aangelopen en gespannen zag ik haar afwachten. Ik hielp haar nogmaals door te zeggen. Dit doe je voor mij, dit moet je voor mij. Ik wil dat je het volbrengt. Hier wordt ik geil van. Zo word ik geil van jou, je vernedering.

Opnieuw zag ik haar tranen opwellen en ik voelde ook de bevrijding die zich meester van haar maakte. Hoe vaak had ze als kind al niet gedroomd van dit soort situaties waaraan niet te ontkomen valt. Ik was het die haar haar alibi verschafte om waar te maken wat haar perverse brein haar had laten denken en verlangen. Dat zelfde brein dat het, een moment later, als het zaad zijn weg naar buiten had gevonden, haar eigen gedachten weer afkeurde. Wie was die barbaar in haar, die zo kwelt met perverse verlangens en afkeuring.

En wie is hij, die jongeman, die soms zij is?

Ze slikte en slikte tot het einde. Ik kwam in haar klaar, het zaad druipte langs haar benen en billen omlaag. Ze kon het voelen lopen, zoals alleen sperma voelt. Na een poosje stond ik op en pakte een warme deken die ik over haar heen legde. Stilte. Ze zakte weg, met de katheter nog in haar, de slang nog in haar mond viel ze in slaap.

Enige tijd later ontmantelde ik haar, terwijl ze wakker werd. Moest ze gaan douchen? Onzeker keek ze me aan of ik dat van haar verwachte. Nee natuurlijk niet, dacht ik, de dag is nog lang en dit, deze smaak, deze geur, mijn weglopende zaad hoort bij dit moment, bij jou, kleine hoer! Laat het maar gaan zoals het gaat.
Slank, ruimdenkend, kinky, bdsm, versa.
driekeerpotent
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Een volgende keer, een grote stap met mijn sissy

Bericht door driekeerpotent »

Wat een heerlijk spannend verslag
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Arend
Geaardheid: homo
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Bericht door Arend »

Echt een fijn verslag. Hierdoor weet ik nu ook meer wat me op 15 mei te wachten staat. Ik ga er steeds meer naar verlangen en heb vol vertrouwen in het gebeuren.
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
mcbi
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Contacteer:

Bericht door mcbi »

Heerijk om zo te worden geleid.
waar moet ik tekenen?
Pantyslaafje
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Pantyslaafje »

Ik ben eigenlijk wel wat jaloers op uw 'meisje'. Haar beschouwing dat veel dominanten de sub laten bepalen 'hoe en wat' is erg herkenbaar. Zo ook de interne strijd tussen het geile meisje en de afkeurende gedachten van de man na het vloeien van de sperma. Heerlijk de perserve dingen die u met haar doet. Klinkt als zeldzame kwaliteit.
Verklaring:
Als ik een panty of kousen aan heb, ben ik onderdanig en heb beloofd niemand mijn lichaam te ontzeggen en iedere seksuele opdracht gehoorzamen.
FirstTimer
Leeftijd: 32
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door FirstTimer »

oh - my - god. Ik wist niet dat ik dit wilde, maar ik wil het
patrick
Leeftijd: 50
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door patrick »

Wat een leuk en geil verhaal.... hoop ooit zo'n sessie in de darkroom te mogen aanschouwen.
Ben jij die Top die mij alles laat doen :)
Arend
Geaardheid: homo
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Contacteer:

Bericht door Arend »

Nou Patrick,
kom op 15 mei om +/- 18.00 uur.
Dan zal je wat te zien krijgen.
Zie ook Bi-Gay Hilv onder "Sounding als workshop"
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast