Afgelopen woensdag de 4e april heb ik als TV Alexia een bezoek gebracht aan de cinema in Amersfoort.
Tevoren hadden mijn Meester en ik, ieder een melding op het Travestieforum geplaatst. De als altijd charmante Patricia van de cinema had ook een aankondiging op het forum geplaatst en ik heb de indruk dat die aankondiging echt het verschil maakte.
Toen ik de gang van de bios binnenliep viel me al op dat er veel meer mannen dan normaal waren en ik heb dat geweten ook.
Na het uitkleden ben ik eerst naar de heterozaal gelopen en daar werd ik al vriendelijk uitgenodigd door drie man om hun pik te verwennen, dat heb ik gedaan en heb ze alle drie stijfgepijpt. Tussendoor kwam er nog een pik uit de gloryhole naast me en die heb ik ook maar even verwend.
Na een korte pauze werd ik de eerste keer die dag gedekt, nu door een heerlijke vent met allemaal tattoo's die ook nog behoorlijk dominant bleek te zijn. Mijn type dus helemaal.
Het is de hele middag zo doorgegaan, ben in totaal drie keer gedekt en heb een ontelbaar aantal pikken gepijpt.
Mijn Meester had nog een afspraak gemaakt met een top, die top kwam om half zeven binnen.
Deze top was voorzien van een pik en die was grooooot.
Ik heb hem wel even in mijn kut binnen kunnen krijgen maar dekken was toch een brug, ik bedoel, pik te ver.
Dus heb ik hem maar klaargepijpt.
Al me al een erg geslaagde dag, niet in het minst door de inzet van Patricia die de aankondiging op het forum heeft geplaatst.
ervaring Alexia woensdag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
ervaring Alexia woensdag
bottom met twee openingen beschikbaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten