Spontaan bezoek,
Dagen, weken, maanden al opzoek naar een moment waarop wij gelegenheid stel samen de EC eens kunnen bezoeken. Diverse keren is er al iets gepland maar telkens een onverwachte gebeurtenis waardoor een bezoek toch weer gecanceld moest worden.
Gisterenmiddag uit het niets tref ik mijn partner in crime bij toeval online en blijken we allebei begin van de middag alleen te zijn. Ik stel voor om het langverwachte bezoek aan de EC te brengen. Even twijfelt zei nog maar dan komt het verlossende bericht, pik me maar op op onze vaste ontmoetingsplek.
Vlug stap ik thuis nog even onder de douche en werk ik de laatste puntjes bij .... Ook zei zet thuis de laatste op puntjes op de i en iets over enen sta ik vol verwachting te wachten op de carpoolplaats. Ze komt aanrijden parkeert haar auto en stapt ogenschijnlijk kalm en vastberaden bij mij in de auto. We begroeten elkaar met een heerlijke tongzoen en ik voel vlot in haar broek de eerste vochtigheid. Hmmm ze heeft er echt zin in ....
Eenmaal in Arnhem lopen we kalm naar de EC. Binnen worden we hartelijk onthaald en wordt ons gevraagd of we weten dat het naaktdag is? Ik was hiervan op de hoogte en had haar al verteld dat ze in haar lingerie mocht rondlopen maar ik niet. Boven ontstaat de eerste twijfel. Ze kleed zich uit en laat alleen een heerlijk jurkje waarin haar rondingen mooi uitkomen aan. De gloryhole ruimtes had ze bij binnenkomst al gespot en daar wil ze graag even bijkomen van de eerste spanning. Uiteraard zijn er door het welbekende belletje bij binnenkomst een aantal heren die zien dat er binnenlopen en die al tijdens het omkleden wat ongerust heen en weer lopen om maar niks te missen, hetgeen bij de dame als vervelend wordt ervaren.
Het vervolg in de gloryhole ruimtes is dan ook dat ze al vlot te kennen geeft niet veel verder dan deze stap te willen gaan. Jammer ik probeer haar nog te verleiden tot het verder onderzoeken van de overige ruimtes maar daar heeft ze geen behoefte meer aan. Uitgebreid nemen we de tijd voor elkaar in de grote ruimte bij de heterozaal. Continu blijven opdringerige heren hun best doen om deel uit te maken van de aktie. Zelfs het andere aanwezige stel kan een aantal heren niet bij ons wegkrijgen ondanks dat zowel zei als ik aangeven geen interesse te hebben in extra heren op dat moment.
Al met al kan ik haar nog redelijk ontdooien en geeft ze aan dat ze mij heerlijk zal helpen maar dat ze zelf gekleed wil blijven. Geen punt ik kan onder de kleding door overal prima bij en zo help ik ook haar naar een paar heerlijke orgasmes. Ondertussen doet ze dat wat ze zo heerlijk kan met overgave en helpt mij na ruim drie kwartier naar een heerlijk hoogtepunt, waarbij ze me toch even over haar heerlijke ontblote bovenlichaam laat komen. Samen komen we even bij en nogmaals vraag ik of ze niet even de andere ruimtes wil bekijken. Nee blijft helaas haar antwoord. Het feit dat ze zo bekeken wordt vind ze niet prettig. Jammer want we gaan al bijna 30 jaar samen en hebben onze meeste avonturen in de buitenlucht beleefd waarbij ik zeker weet dat we meermaals gezien zijn. Ook zei weet dat maar doordat het min of meer stiekem bekeken worden is heeft ze er minder moeite mee.
Al met al hebben we een lekkere en leuke middag beleefd in Arnhem. Conclusie op dit moment past het niet bij haar om hier op korte termijn vervolg aan te geven. Zelf blijf ik de EC graag bezoeken en mocht er een dame zijn die graag een keer begeleiding wil hebben dan verneem ik dat graag ....
Heren mijn advies ook uit ervaring, met opdringerig gedrag zal je vast een keer scoren maar vaker ervoor zorgen dat je afgewezen word. Gun stellen en dames even hun rust en ruimte. Zodra er kalmte en of behoefte is voor jullie interactie dan merk of hoor je het wel.
Groet en een heerlijk geil weekend alvast,
M en S
Haar eerste keer ....
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Haar eerste keer ....
klinkt een beetje als ons bezoek vandaag. was voor ons de eerste keer zij was al wel wat gespannen maar wilde wel mee kijken of het wat was en eenmaal daar allebei uitgekleed en zij nog in lingerie beetje de ruimtes bekeken en in de darkroom wat aan elkaar gezeten maar sommige mannen waren inderdaad beetje opdringerig wat haar meer gespannen maakte en er voor zorgde dat ze eigenlijk gewoon weer naar huis wou. niet erg natuurlijk maar fijn is anders. zeker dat we snel weer willen gaan en eigenlijk een ondersteuning zoeken die bij haar het ijs kan laten smelten zodat ze zich toch ontspant
- Ellen
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi
Klinkt ook echt wel zoals ik me voelde in het begin. Maar maak het niet te zwaar met die opdringerige mannen dan kun je zelf ook niet genieten. Laat de man aangeven wat er gewenst is en wat niet.
Ik ben gisteren geweest en 1 geklede jongen wou even met de gulp open. Tja dan weet tot 2x toe mijn antwoord. Fris je eerst maar eens op.
Met sommige heb je een klik en anderen vraag je gewoon om te blijven kijken. Ik heb daar nog maar 1x een beetje wrange opmerking over gehad. En bekeken worden wen je ook aan
X Ellen
Klinkt ook echt wel zoals ik me voelde in het begin. Maar maak het niet te zwaar met die opdringerige mannen dan kun je zelf ook niet genieten. Laat de man aangeven wat er gewenst is en wat niet.
Ik ben gisteren geweest en 1 geklede jongen wou even met de gulp open. Tja dan weet tot 2x toe mijn antwoord. Fris je eerst maar eens op.
Met sommige heb je een klik en anderen vraag je gewoon om te blijven kijken. Ik heb daar nog maar 1x een beetje wrange opmerking over gehad. En bekeken worden wen je ook aan
X Ellen
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ja Ellen is inmiddels goed gewend;-), maar opdringerige en niet frisse mannen blijven vervelend.
Tip voor de startende stellen: geef duidelijk aan wat je wil en vooral ook wat je niet wil. Of neem iemand mee die dat voor jullie doet. Nog een idee is om aan Ellen te vragen wanneer zij weer gaat (heel snel) en dan aan te sluiten.
Groet
Frans
Tip voor de startende stellen: geef duidelijk aan wat je wil en vooral ook wat je niet wil. Of neem iemand mee die dat voor jullie doet. Nog een idee is om aan Ellen te vragen wanneer zij weer gaat (heel snel) en dan aan te sluiten.
Groet
Frans
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast