Tiffany KOMT!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
masseur
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Tiffany KOMT!!

Bericht door masseur »

had er graag bij willen zijn. tiffany je bent een lieve spontane geile meid maar heb niks van fetish voor die dag.
masseur
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door masseur »

had er graag bij willen zijn. tiffany je bent een lieve spontane geile meid maar heb niks van fetish voor die dag.
v61
Leeftijd: 57
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door v61 »

Wat een fijne berichtjes.
Ik zal morgen graag komen om de feestvreugde te verhogen.
Ben nog maar enkele keren in EcC geweest en ben erg benieuwd naar je Tiffany.
Tot morgen, V.
v61
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door v61 »

Ik verheug me.
Zal er zijn om 13.00
V
MrCanefield
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door MrCanefield »

Hi Tiffany,

Heb zin in vanmiddag! Gaan er een spetterend feest van maken! ;)

Wat voor fetishkleding vindt je geil bij een man? Dan pas ik me daar op aan ;)
Sandor
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Sandor »

Wauw wauw wauw wat een heerlijke geiligheid vandaag in Amersfoort, grappig ook iedereen te zien lopen in zo'n eroticaslip (werd er geroepen)
3 dames tegelijk, waaronder Tiffany waar ik voor kwam maar oh wat een mooie maar vooral geile andere dames zeg....

Pfff ik geniet nog even na.....word alweer stijf als ik eraan denk :lol: :lol:

Sandor
Benno2
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

De titel van dit onderwerp is: Tiffany KOMT!!!
Nou dat heb ik kunnen meemaken. Wat een natte boel. Het rode latex laken op het grote bed moest regelmatig worden droog gedept, anders zouden we er met z'n allen zijn afgeglibberd. Gisteren was so wie so een geile dag. Tiffany komt tegen kwart voor 2 binnen als de 2 dames die er al vanaf 12 uur zijn net op het punt staan te vertrekken (op verzoek noem ik hun namen niet, maar het zijn twee heerlijke stoeipoezen). We hebben er op dat moment met een klein clubje al heel wat geile seks op zitten. De dames hebben het feestje als verrassing georganiseerd voor Plumberjack. Ik heb Patricia om een sopje gevraagd om de vloer van de darkroom te kunnen dweilen. Er is daar overvloedig gesquirt. En dan moet Tiffany nog komen...

Tiffany is geen onbekende in EC. Ze komt al jaren mee bij gangbangs van Wendy. Zelf ben ik niet zo'n fan van de betaalde gangbangs, dus ik heb haar nog nooit ontmoet. Aangezien Wendy al een tijdje niet meer naar EC is geweest, heeft Tiffany zin om een keer zomaar te komen voor haar eigen plezier en lust. Voor mij een uitstekende reden om eens kennis te maken met deze dame. Bij binnenkomst blijkt meteen dat Tiffany een leuke, spontane meid is. Ze komt gekleed in een sexy lakoutfit en hakken (het is immers fetisj dag), maar die zijn zijn binnen 30 seconden uit. Ze voelt zich blijkbaar het lekkerste naakt. Dat heb ik zelf ook. Voor bezoeken op fetisj dagen heb ik wel altijd de minimaal verplichte lakslip in mijn tas, maar liever ben ik gewoon naakt. Het duurt niet lang voordat we op het bed belanden. Ik proef even haar kutje en lik en vinger haar een beetje warm. Dan gaat er een condoom om en neuk ik haar. Doordat ik er al zo'n anderhalf uur seks op heb zitten, hou ik het niet heel lang vol in het strakke kutje van Tiffany. Ze klemt haar benen om mijn heupen en trekt me naar zich toe. De opwinding wordt me teveel en ik kom klaar.

Gelukkig is het niet heel erg druk en komen er nog genoeg kansen. Veel van de mannen die zijn komen opdagen hebben hun kruit al verschoten bij de 2 dames die er eerder waren en er blijft een man of 3 a 4 over om met Tiffany te spelen. Na een korte pauze staat mijn pik weer overeind. Tiffany haalt wat gel te voorschijn en masseert hem vakkundig. Al gauw heb ik zin om haar weer te neuken. Terwijl ik dat doe wordt ze door een van de andere mannen gevingerd. Dat heeft de eerste golven squirtvocht tot gevolg, die warm over mijn buik heen spuiten. Later als Tiffany een van de andere mannen pijpt en ik haar op z'n hondjes neuk worden mijn bovenbenen helemaal warm en nat. En weer later als ik haar in missionarishouding neuk spuit het weer alle kanten op. Tiffany is werkelijk een squirt queen, zo veel is duidelijk. Maar wat me vooral opvalt is dat ze zo leuk in de omgang is. Tussendoor zit ze heel ontspannen te kletsen en lijkt ze zich in het geheel niet ongemakkelijk te voelen tussen al die mannen.

Op een gegeven moment komt er een stel binnen, W en M, waarvan de dame, W zich als meesteres aankleedt met een kort rokje, truitje en fuck you boots. M wordt naakt en geblinddoekt p de bank gezet tot zij klaar is. Dan neemt ze hem mee naar de darkroom waar hij een hele serie kwellingen ondergaat. W heeft een tas vol attributen en die worden allemaal gebruikt. Zo nu en dan ga ik even kijken en zie bijvoorbeeld hoe M anaal gefist wordt. Op andere momenten horen we het geluid van klappen en geschreeuw uit de darkroom komen. W en m eindigen op het grote matras naast waar wij met Tiffany bezig zijn. Daar krijgt M een laatste marteling: een angstaanjagend ogende zakklem en ferme klappen met een paddle. brrr.

Daarna gaan W en M over op een meer reguliere aanpak. Er wordt geneukt, gepijpt en gebeft. M laat W meerdere keren ongelofelijk heftig klaarkomen en hij komt over haar borsten. Een mooi schouwspel om te zien. Al met al weer een geile middag in EC.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Oh ja Tiffany dank je wel voor de heerlijke middag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Tifany
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Tifany »

Bedankt voor het leuke verslag en de mooie complimenten Benno.
Leuk om te lezen allemaal.

Volgende maand kom ik weer in Amersfoort, hoop iedereen dan weer te zien.

Xxx,
Tiffany
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten