Is er een Amateurslet die verslaaft is aan pijpen

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Is er een Amateurslet die verslaaft is aan pijpen

Bericht door Vinroo »

Kinkyus schreef:
Spuitje schreef:Hoi selena,

Ik spuit ook vaak en veel en wil met alle plezier een keer je mondje lekker vol spuiten, maar ik zou als ik jou was ook aan je eigen gezondheid denken....

Geile gr. Spuitje
Vertel wat is het gevaar van in het mondje spuiten?

Herpes, chlamydia,syfilis ,gonorroe en in een piepklein geval ook hiv.....

De kans is natuurlijk wel kleiner als er niet gepijpt wordt vooraf.....maar gevaar voor besmetting met iets naars is ertussen wel....
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Kinkyus
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Ik wil niets bagataliseren , maar de herpes van de mond (ook wel koortslip) is een ander dan die van de geslachtsdelen.
Syfilis en gonorroe is niet rechtstreeks over te brengen van geslachtsdeel naar mond.
Wel eventueel van geslachtsdeel naar mond naar geslachtsdeel.
Duidelijker gezegd een persoon die pijpt en ontvangt dit gelijk weer overbrengt naar een piemel of poes kan die infectie overdragen. Maar dat levert geen problemen voor degene die het in de mond heeft opgevangen.
Hiv kan mits er open wonden in de mond zijn bij het direct overbrengen van sperma. Maar dan nog vrij onwaarschijnlijk.

De grote problemen qua overbrengen van sexueel overdraagbare aandoening zijn simpelweg het onbeschermd anaal of vaginaal contact hebben.

De grote onbekenden qua overdragen zijn de wratten(redelijk te behandelen) en hepatitus.
Maar wat de neuk wat is een leven zonder risico dus laten we met zijn allen Cindy van harte welkom heten.

Greetings kinkyus
Vinroo
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Klopt, herpes aan de mond is type 1 en aan de geslachtsdelen is type 2, maar dat betekend nog niet dat je het dan niet aan elkaar kan overdragen. Als ik een koortslip heb en ik ga dan iemand pijpen dan is de kans erg groot aanwezig dat diegene dan een dag of 8 later doodziek in bed ligt met z'n eerste herpes aanval. (en leg dat maar eens uit thuis....)Bijna iedereen draagt dit herpes virus bij zich , maar als je eenmaal de gelukkige bent dat het zich geopenbaard heeft dan zit je er aanvast. Dan kan je er gerust vanuitgaan dat het regelmatig weer opspeelt , niet zo heftig als de 1e keer,maar toch.....en ja, type 1 zwakt af in de loop der jaren, maar je kan het ondertussen wel doorgeven aan een ieder waar je onbeschermde sex me hebt.
Dus orale sex met iemand met een koortslip (die niet altijd zichtbaar is ) is spelen met vuur. Probleem is ook dat het virus wel koortslipvirus heet, maar het kan zich bij iemand met een slechte weerstand ook openbaren aan bv een vinger, omdat het ook zeer besmettelijk is en je jezelf dus ook verder kan besmetten aan bv hand of oog. En als iemand met zo'n plekje aan z'n vinger dan iemand vingert, tsja....
Kortom, ik vind pijpen zonder condoom (en neuken al helemaal) gewoon tricky. Heel veel mensen laten zich testen bv 1 x in het half jaar, maar wat als ze bv een maand na de goede uitslag sex hebben met iemand die wel wat onder de leden heeft? (al dan niet zonder da diegene het weet) Dan is hun goede testuitslag toch volkomen onbetrouwbaar?

Ik wil de stemming echt niet bederven en iedereen moet het lekker voor zichzelf weten, maar wij zijn gewoon vreselijk voorzichtig.
En in het rijtje met soa's wordt de koortslip vaak vergeten en das eigenlijk het meest voorkomende virus onder mensen, maar bijna niemand weet dat het zo'n vervelende staartje kan hebben......
En over het klaarkomen in de mond, natuurlijk is de kans kleiner dan bij neuken zonder condoom, maar dat neemt niet weg dat de kans er dus wel is en waarom zou je risico's nemen? Een kleine kans om iets op te lopen, is ook een kans, toch? En ookal is het te behandelen, ik wil het liever voorkomen. En ik weet dat in de roes van een geile bui je je grenzen soms verlegd en je iets minder voorzichtig wordt, dat heeft denk ik iedereen...en dat is nou juist het gevaar.

Nogmaals, ik wil de pret niet bederven, lekker leven en laten leven, maar ik heb hierover al eerder een gesprekje gehad met iemand,die zich toch redelijk expert kon noemen en die had eigenlijk nooit nagedacht over het herpesvirus.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

En verder.....iedereen veel (veilig)plezier in de EC ! :D

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Kinkyus
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Laat ik er heel duidelijk over zijn.
Wij doen niet aan neuken bij EC gewoon omdat het soms te lastig is te controleren of iemand een condoom omdoet of niet terwijl er zelfs figuren zijn die hem stiekem af proberen te halen.
We hebben ons terdege voor laten lichten (Gg en gd) over de diverse mogelijkheden en onmogelijkheden.
Vaginaal en anaal ontvangen blijken de grote boosdoeners te zijn qua overdragen.
Terwijl orale sex vrijwel nooit problemen oplevert, nu ligt het aan een ieder wat hij/zij aanvaardbaar vindt als het gaat om het woordje "vrijwel".
Ik bedoel het hele leven bestaat uit risico's al dan niet aanvaardbaar, als je je in het verkeer begeeft loop je ook risico's , moet je daarom binnen blijven en op de bank hangen met het risico op een hartaanval wegens gebrek aan beweging?

Maar zoals jij ook aangeeft Roos natuurlijk is het gebruik van een condoom ten allen tijde veiliger dan het niet gebruiken. Het is alleen maar heel goed het hier ook over de minder leuke zaken van de sex te hebben.

Groeten Kinkyus
wild romance
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door wild romance »

Dank Kinkyus en Vinroo, toch weer iets bijgeleerd. Ik ben helemaal met jullie eens dat het goed is om hier over na te denken. En laten we wel zijn: de EC is absoluut een risicozone. Iedereen wordt aangeraden zijn volwassen verstand te gebruiken, dan houden we het ook leuk voor elkaar!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast