Oproep aan EC

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
pantarhei
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Oproep aan EC

Bericht door pantarhei »

Hi,
Geen enkel thema is echt alleen voor mannen. Uit mijn netwerk hoor ik steeds dat gay's zich niet prettig voelen omdat bij EC onder de noemer "bi" veel hetero-volk meekomt en ook vrouwen. Tja die kunnen ook bi zijn.

Daarbij (ik zag het vandaag opnieuw) worden de thema's op geen stukken na nageleefd. Ik zie gewoon een hetero-stel binnenwandelen voor een gangbang op een bi-gay dag. Dit gaat nergens meer over.

EC creëer toch eindelijk eens een themadag waar echt alleen mannen worden toegelaten. Gay-BI-TV-CD-TG of SheM is minder interessant, zolang er maar iets tussen de benen hangt (om het zo maar te zeggen)

Met de teruglopende gelegenheden voor men-only (Adonis Amsterdam is ook al dicht) komen jullie dan ook een klein beetje tegemoet aan de niet aflatende behoefte van een subcultuur die steeds verder in de knel komt.

Kom op EC!!!!!
Slank, ruimdenkend, kinky, bdsm, versa.
kinkymarco
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Oproep aan EC

Bericht door kinkymarco »

Een themadag voor alleen klagers is dat te regelen :lol: :lol:
Nova TV 44
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Nova TV 44 »

pantarhei schreef:Hi,
Geen enkel thema is echt alleen voor mannen. Uit mijn netwerk hoor ik steeds dat gay's zich niet prettig voelen omdat bij EC onder de noemer "bi" veel hetero-volk meekomt en ook vrouwen. Tja die kunnen ook bi zijn.

Daarbij (ik zag het vandaag opnieuw) worden de thema's op geen stukken na nageleefd. Ik zie gewoon een hetero-stel binnenwandelen voor een gangbang op een bi-gay dag. Dit gaat nergens meer over.

EC creëer toch eindelijk eens een themadag waar echt alleen mannen worden toegelaten. Gay-BI-TV-CD-TG of SheM is minder interessant, zolang er maar iets tussen de benen hangt (om het zo maar te zeggen)

Met de teruglopende gelegenheden voor men-only (Adonis Amsterdam is ook al dicht) komen jullie dan ook een klein beetje tegemoet aan de niet aflatende behoefte van een subcultuur die steeds verder in de knel komt.

Kom op EC!!!!!
Je meent het? We gaan toch niet iemand op basis van geslacht weren? Misschien vond die vrouw het opwindend op een bi-gay dag. En tja een gangbang is voor vrouw leuker als wat mannen zijn, ook al is ze bi. Vergeet niet dat er ook wel eens mensen zijn die niet altijd online de agenda lezen, dus die weten niet dat er speciale themadagen zijn.
En dan is er nog altijd de zaal met gay movies waar ik nooit veel vrouwen heb gezien.
Jason1966
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Jason1966 »

Ondanks dat ik andere gedachten voorbij zie komen, vind ik dit best een punt! Ook ik vind het fijn als er bijvoorbeeld een Bi/Gay dag is, ik alleen maar (h)eerlijke mannen tegenkom. Tegelijkertijd snap ik dat je niemand wilt en kunt weigeren, maar ik sta wel achter het standpunt!

Jason

pantarhei schreef:Hi,

Kom op EC!!!!!
SimianSimilar
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door SimianSimilar »

Jason1966 schreef:Ondanks dat ik andere gedachten voorbij zie komen, vind ik dit best een punt! Ook ik vind het fijn als er bijvoorbeeld een Bi/Gay dag is, ik alleen maar (h)eerlijke mannen tegenkom. Tegelijkertijd snap ik dat je niemand wilt en kunt weigeren, maar ik sta wel achter het standpunt!

Jason
Kunnen vrouwen niet gay of bi zijn?
Nikki007

Bericht door Nikki007 »

Gelukkig passen wij (bi) vrouwen ons makkelijk aan en hoeft er voor
ons niet een aparte vrouwendag :lol: :D

Nikki
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten