Mila's darkroom fantasie (de ervaring)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Mila's darkroom fantasie (de ervaring)

Bericht door Mila »

Goedemiddag iedereen,

Gister zijn Fer03 en ik naar het EC in Amersfoort geweest dit voor een 2e keer, aangezien de 1e keer zo goed bevallen was had Fer03 besloten om een oproep op dit forum te plaatsen om mijn fantasie werkelijkheid te laten worden.
Mijn fantasie: Om door en groepje mannen lekker betast te worden in de darkroom en meer..... ;)
Dit bericht hadden we 2 weken van te voren geplaatst zodat we nog reacties en pb's konden ontvangen van eventuele gegadigden die dit ook heel aantrekkelijk leek en geil vonden om mijn fantasie werkelijkheid te laten worden en eventueel de mogelijk voor hun om dit op hun planning te zetten.
Hierop volgenden een aantal leuke en vooral ongedwongen bijzondere reacties, wat voor ons al een teken was dat het een erg leuke middag ging worden waar we met zijn 2-en naar uit konden kijken.
En toen begon de dag 25-07 in het begin heel rustig en voordat we ernaar toe gingen zat bij mij de spanning en geilheid er goed in.
Het ging eindelijk gebeuren, de rit begon vanaf Rotterdam naar Amersfoort :)
Maar wat kon ik verwachten??? Hoeveel gaan er komen?? Maar ook wat ga ik beleven in mijn stoutste dromen??
Na een rit vol opwinding waren we in Amersfoort en stonden we voor het EC klaar om naar binnen te gaan, we spraken voor met iemand die het forum ook ging bekijken met ons bericht die vervolgens samen met ons het EC binnen trad.

We kwamen binnen en liepen door de geile donkere gang waarop mijn hart al een stukje sneller van ging kloppen en de zenuwen door mijn lichaam heen gierden, gezonde spanning!! Er bevonden zich best al een aantal mannen in de cruising ruimte die lekker relaxed zaten of stonden met op de achtergrond een geile film aan. Deze begroette ik weliswaar wat verlegen en wat ongemakkelijk vooral omdat het veel indruk op me maakte dat er best veel mannen waren gekomen en zeker niet onaantrekkelijke mannen ;) Vervolgens ging ik me omkleden in de wc en me ook voor zover mogelijk voorbereiden voor wat er ging komen. Nadat ik me had omgekleed( een string aan en een sexy kanten top) en mijn andere kleding in het kluisje had gestopt, zijn we de darkroom in gegaan. De mannen volgden ons...
Fer03 had zijn bondage touwen meegenomen wat voor mij mijn fantasie nog mooier maakte, betast worden zonder iets terug te kunnen doen. Na deze gebonden te hebben zowel aan armen en aan mijn benen gaf Fer03 toestemming wat voor hem ook een enorme opwinding gaf om mij al het genot te laten ervaren. Het gevoel van de darkroom, vastgebonden te zitten en al de mannen handen over mijn lichaam te voelen en in me te voelen was onbeschrijfelijk geil. :o Zoveel verschillende geile mannen en aanrakingen had ik nog nooit ervaren en was het ultieme genot...
Tussendoor gebeurde er iets, wat ik wat minder leuk vond en hier reageerde ik ook direct op (geen anaal) en Fer03 benadrukte dit kort en bondig ook. Eigenlijk wilde ik dit hier ook niet neerzetten op het forum omdat dit zeker niet de nadruk moet krijgen. Maar vond het bewonderenswaardig mooi tevens ook respectvol dat de rest van de mannen heel positief reageerde op het moment dat ik mijn harde grens uitsprak. Dat gaf me al heel snel weer een goed, geil en gewaardeerd gevoel.
Al die handen en het gevoel van betast worden en nog niks kunnen doen...wat is dat een ongelofelijk lekkere ervaring.
Daarna volgde de verlossing van het vastgebonden zitten naar totale vrijheid in alles. Ik ging liggen in de sling waarop er al gauw iemand vooraan stond om mij heerlijk te verwennen met zijn lul.
Deze man heeft veel indruk om me gemaakt omdat hij de eerste stap nam om me te verlossen van de gebondenheid en de stap te nemen naar de ultieme vrijheid op het seksuele vlak en de penetratie waar ik enorm van kan genieten en dit ook deed ;) De rest van de mannen begonnen zichzelf en mij ook te verwennen en konden bijna niet stil blijven staan. Er waren mannen die hun penis niet in bedwang hielden en zichzelf aan het aftrekken waren en vroegen waar ze mochten spuiten, waarop ik antwoordde dat ik een een mooi plekje om mijn borsten had voor ze. Sommige kwamen al in mijn gezicht en bij mijn mond, was net iets te laat met het reageren hierop :) No hard feelings about it ;) En een paar ook uiteindelijk om mijn borsten. Lekker hoor ;) Daarop volgenden er ook een reeks van lekkere mannen die me intens en diep penetreerden.
Wat ik hier zeker geil aan vond en wat ik graag wil benoemen is dat er een soort van line up rij klaar stond om mijn lekkere kutje hard te neuken. ;) Sommige kwamen heel snel van de intensiviteit en de spanning die er heerste, wat ik ook erg begrijpelijk vind en mooi dat je het met mij samen hebt willen delen (alle respect)
De darkroom was onwijs warm en tussendoor opperde ik ook of de airco wat hoger kon, maar goed dat was een geintje natuurlijk. Ik was zelf gigantisch heet van de hele sensatie!!!
De laatste man in de Sling was er een die bijna onverzadigbaar was en die heerlijk lekker door kon neuken met ook heel veel kracht en enthousiasme. ;) Hierop volgde bij mij even een pauze van een paar minuutjes wat een geilheid alom….pff even uitblazen en realiseren wat er zojuist was gebeurt.
We zijn vervolgens naar de ruimte gegaan waar de gynostoel stond en hebben deze even onderzocht hoe die werkte. Ik ben gaan liggen en de eerste stond al klaar om mij het genot te geven wat hij in zich had. Een heerlijke getinte mooi ogende jonge man die wel wist wat hij met mij aan moest en dat het ook wel een tandje harder kon ;) Hij liet me ook meerder malen aardig hard komen. Deze stoel was erg geil omdat ik enigszins onderuit kon liggen met mij benen omhoog. Ik vond hem alleen niet zo praktisch (te hoog ingesteld) wat bij de mannen die mij neukte ook geconstateerd werd. Tussendoor zat ik een bijzonder knappe en vriendelijke man af te trekken alleen heb dit helaas niet goed af kunnen maken omdat de ander me heerlijk en keihard nam dat ik me vast moest klemmen bij de stoel. Fer03 heeft me ook geneukt met een hoop toekijkers wat een hele grote opwinding was….nog nooit met mijn eigen mannetje zo lekker geneukt in het bijzijn van zoveel mannen…heerlijk geil!!! Fer03 greep me bij mijn keel terwijl de laatste jongen met ongelofelijk lekker gereedschap mij heel goed doorneukte en me erg hardhandig onder mijn billen vastgreep ook gezien het feit dat de stoel de comfort niet echt had. Maar bij mijn billen vastgegrepen worden heb ik zeker niet nadelig ervaren. Wat een heerlijkheid allemaal op deze zaterdagmiddag!!
We gingen daarna even douchen in een erg mooie douche, wat allemaal even zoeken was hoe deze werkte ;) …maar achteraf is het allemaal gelukt!

Vandaag zit ik na te genieten van een bijzondere maar vooral geile zaterdagmiddag! Dat er zoveel animo was en zoveel actief meededen is voor mij een van mijn stoutste dromen.
Heel erg bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid en respect richting mij en dat jullie mijn fantasie werkelijkheid hebben laten worden. Ik hoop dat er nog vele van deze middagen gaan komen in de toekomst en ik kijk er erg naar uit.
Alle pbt’jes zijn heel erg welkom en forumberichtjes op deze post ook, ben erg benieuwd naar jullie beleving en ervaring en hoop dat alles ook naar jullie wens is geweest en dat jullie genoten hebben.
Wat mijn geheimpje was wat Fer03 op het laatst wilde zeggen, maar toch niet mocht van mij is:

Dit was mijn eerste gangbang en het mooie is dat ik dit met jullie heb mogen delen!!!

Heb zoveel lust te geven maar om dit te krijgen is heel speciaal voor mij!
Bedankt Fer03 dat ik deze geweldige ervaring heb mogen ervaren…luv you!
Laatst gewijzigd door Mila op 01 aug 2015 22:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Tatinek
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mila's darkroom fantasie (de ervaring)

Bericht door Tatinek »

Mooi verslag lekker dat je zo hebt kunnen en mogen genieten
En denk zeker tot next time
girlcrazy
Leeftijd: 37
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door girlcrazy »

T was een fantastische geile dag met jou in de darkroom t was een genot om je bloedgeil en met veel enthousiasme in de sling heerlijk te neuken. Zeer geil ook om te zien dat je t zelf ook bloedgeil vind allemaal. In de darkroom ben je blond en daarbuiten een donkere topper.Was ook wel geil en apart om te zien .Gelukkig waren de kettingen van de sling stevig genoeg om je geil en diep stevig te neuken Fer en Mila bedant voor deze geile dag en hopelijk tot ziens
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Lieve lekkere sexy Mila,

Wat een verschijning kwam er zaterdag om 1 uur de EC binnen.

Een jonge vrouw met ongelofelijk lange benen. Slank met mooie ronde heupen en billen en stevige tietjes. Je verdween meteen het toilet in om er even later slechts gekleed in een lingeriesetje weer uit te komen. Fer nam je gelijk mee naar de Darkroom en bond je met touw vast aan het Andreaskruis. Hij zei dat we jouw lichaam ter begroeting eerst maar eens uitgebreid moesten betasten. Dat lieten we ons geen twee keer zeggen. En wat een lichaam...

Al gauw werd het enorm dringen rond het Andreaskruis. Aan Fer vroeg ik of de sling niet iets voor jou zou zijn. Hij zei dat als jij een beetje opgewarmd zou zijn, hij jou los zou maken en dat dan zeker een mogelijkheid was. Je zei: "Nou, ik ben al best opgewarmd". Dus maakte hij de touwen los en daar stond je dan. Ik stond op dat moment vlak voor je en hielp je in de sling. Ik pakte je lange benen een voor een en zette jouw voeten in de voetsteunen.

En tja, toen stond ik daar zo tussen de gespreide benen van een prachtige jonge vrouw die met haar kutje open en bloot voor me lag. Ik bedacht me geen seconde, deed snel een condoom om en begon je te neuken. Ik was de eerste in de lange rij die nog zou volgen. Het was spannend en heerlijk en het feit dat dit jouw eerste gangbang was maakt het heel bijzonder.

Dank je wel voor de lustvolle middag. Ik hoop dat ik er de volgende keer weer bij ben.

Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Fer03
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Fer03 »

Na Mila haar ervaring nu maar eens de mijne opgeschreven. :P

Eindelijk was het dan zo ver, we gingen ons klaarmaken om te vertrekken naar EC Amersfoort.
Mila en ik waren druk met de voorbereidingen, want vandaag zal een hele spannende speciale dag worden. Mila was klaar voor een spannende ontmoeting in de darkroom met wildvreemde mannen.

Een langgekoesterde wens voor mij was om Mila gangbang te laten ondergaan. Gesprekken hebben we hier over gevoerd maar zelfs op de dag dat wij naar het EC zouden gaan wilde ze hier geen bevestiging over geven ondanks ik haar toch wel een beetje uitgedaagd had. Ik plaagde haar met door haar alvast te feliciteren met haar 1e gangbang. Waarop de reactie terug kwam ‘Dat weet je helemaal niet! :P “.

Dus stapte wij in de auto vanuit Rotterdam naar Amersfoort. Een toch wat gespannen atmosfeer, plagerige geintjes en woeste zomerstorm tijdens onze rit waren de start van ons avontuur.
We hoopte ondanks het weer toch op tijd bij het EC aan te komen, wat ons klokslag 13:00u ook lukte.

Eenmaal binnengekomen in het EC melden wij ons in de winkel en een zeer vriendelijk man vroeg ons of wij Fer en Mila van het forum waren. Toch nog enigszins met een lichte hapering in mijn stem zei ik “Ja dat zijn we”, de man vroeg of alles duidelijk was en of hij nog iets moest uitleggen. We waren een aantal weken gelden geweest dus wat er achter de deur in de winkel was, hadden wij al gezien. Toch ben je op zo’n moment altijd zenuwachtig en moet je een drempel over, letterlijk en figuurlijk. De zoemer van de deur ging en we stapte de donkere gang in. Toen kwam bij mij het gevoel, een geil zinderend gevoel puur gevoed omdat je weet wat er zo gaat gebeuren.

Langzaam liepen we door de wat donkere gang naar de lamellen van de cruising ruimte. De lamellen gingen opzij en daar zaten al ruim 10 man netjes op ons te wachten. Als snel kwam de vraag of wij Mila en Fer van het forum zijn. Nog zenuwachtiger antwoordde ik “Ja, dat zijn we. Gezellig hier!” Daarna even en kluisje geregeld en Mila pakte muisstil haar spulletjes en zei “Ik ga me even omkleden”. Wat onhandig gaven we de tassen over en zij vertrok naar de WC.
Daar stond ik dan en maakte om het ijs te breken een opmerking over de draaiende film. Ik zei “Wat een geluksvogel is die vent met al die vrouwen om hem heen”, met in mijn achterhoofd stiekem het idee dat Mila dat straks ook gaat ervaren maar dan andersom. Iemand kwam naar mij toe en startte gelukkig een gesprekje.

Daar stond ze dan, in haar kanten topje en niets verhullende stringetje. Ik had mijn bondage touwen al gepakt en Mila zei “kom we gaan”. Daar liepen we dan, met vele mannen achter ons aan naar de darkroom. Binnengekomen ging Mila netje geinstrueerd tegen het andreaskruis staan en bond ik haar vast. Een opmerking werd gemaakt, “Je weet wel wat je doet zo te zien”. Iedereen begon te lachen en ik zei, dat klopt oefening baart kunst. ;)
Eenmaal vast gebonden bleven de mannen rustig kijken, een stiekemerd zat al aan Mila en dat lieten we gewoon gebeuren ;) , want zo dadelijk zal ik de instructie gaan geven en zal Mila haar fantasie beginnen.
Mijn uitleg begon, Ik zei “Mila is een bijzondere vrouw, daarom zit ze nu vast. Daar houdt ze van en nu wil ik jullie vragen om jezelf voor te stellen. Niet met woorden, maar met betasten. Heel veel plezier!”. Ik nam een stap naar achter en zag iedereen verheerlijk haar richting opkomen. In 1 seconden werd ze betast door meer dan 10 man, over en in haar lijf. Ik had verwacht dat ze zich zou verzetten en verbaasde me dat ze er zo intens van kon genieten te zien aan haar gezicht. Maar toen zag ik het, ze begon te draaien met haar handen en probeerde de touwen bij haar handen los te maken. Ik dacht bij mezelf, dit is het moment dat ze zich over moeten geven aan deze mannen. Inderdaad, dat gebeurde ook. De bewegingen van haar amen werden rustig, ze kneep de touwen tussen haar handen en zag haar gezicht vertrekken. Haar ogen sloten zich en opende heel rustig, haar mond open, langzaam gleed ze weg in pure extase. Ze begon te kreunen, ze keek me recht aan met een blik vol vuur en passie daarna keek ze weg en liet ze haar blik over al deze handen en mannen vallen.
Plots, sprong ze op, trapte ze met haar been en zei tegen een man. “Vinger eruit!”. Ik wist hoe laat het was. Daar had je weer zo’n figuur die zonder toestemming of überhaupt te vragen iets bij een vrouw deed wat ze niet leuk vond. Ik riep gelijk ”geen anaal, dat stond al op het forum”. De andere mannen keken deze man weg en gaven hem minder ruimte, uiteindelijk liep hij weg. Ook kwamen er opmerkingen die Mila steunde. Hulde en dank aan de mannen die wel begrijpen hoe een vrouw in elkaar steekt. ;)
Maar dit incident mocht de pret niet drukken. Al snel werd de sfeer weer als vanouds en kwam alles weer op gang. Mila genoot intens, en na een tijdje vond ik dat het nu wel weer eens tijd wordt om haar vrijheid te geven om te doen wat ze wil.

Het moment was daar, zal ze het doen of niet was mijn grootste vraag. Ze liep naar de sling en werd er door iedereen in geholpen. Jongens wat een teamwork!
Daar lag ze dan met haar benen wijd klaar voor wat er komen zal gaan, ik kreeg haar string aangereikt en vertelde de groep wat haar grenzen waren, natuurlijk ook alles safe!
Daar kwamen de handen en lullen, Mila vertrok in extase en al snel nam iemand het voortouw haar eens goed te pakken. Na wat vingerwerk wat bij Mila intens genot opwekte werd met een ferme stoot een lul bij haar naar binnen geschoven. Daar lag ze dan, ik zag haar genieten, met een lul van een wild vreemde in haar. Ik dacht bij mezelf, zal ze nu eindelijk onze langverwachte fantasie werkelijkheid maken? Zal ze al deze mannen gaan neuken? Het idee maakte mij gek, mijn en haar lijf vol geile gevoelens, mijn fantasie sloeg op hol. Wat zal er gaan gebeuren?
Mannen maakte zich klaar en er ontstond een lijn, klaar om haar te neuken. Om haar heen allemaal mannen, tussen haar benen een man en mannen die stonden te wachten.
Ze werd hard geneukt, de ene lul was er nog net uit en de volgende zat al in haar. Ik stond versteld, Mila liet het allemaal gebeuren en ze genoot als nooit tevoren. Je zag haar mooie platte buikje golven bij iedere stoot van een stuk goed gereedschap, ze werd goed gevuld! De atmosfeer was geweldig. Het mooiste was om te zien dat de mannen die klaar waren netjes de darkroom verlieten en nieuwe mannen binnen kwamen. Wat een geil gebeuren allemaal, het neuken werd steeds harder en Mila’s genot was duidelijk te horen.

Na een korte pauze waarin we even konden afkoelen en wat drinken zijn we naar de gynostoel gegaan. Een grote fantasie was om Mila met een donkere man te zien, erg leuk was dat deze ook aanwezig was. Ik stelde aan Mila voor om het hier te doen. (bij nader inzien was de stoel toch niet zo praktisch) Maar dat mocht de pret niet drukken. Deze man heeft haar meerdere keren heerlijk doorgeneukt! Af te ronden heb ik Mila daarna heerlijk geneukt, het was ontzettend geil om onder toezicht van al deze geile kerels mijn meissie te verwennen. Na deze verwennerij dacht ik dat Mila genoeg had, maar nee hoor nog twee kerels die wel van wanten wisten hebben haar daarna alsnog eens goed doorgeneukt! Ja, we hebben de telling bijgehouden. :P
Daarna even gedoucht en iedereen bedankt voor hun inzet. Man, wat een geweldige ervaring en atmosfeer zit er in het EC.

Het EC Amersfoort is niet zo maar een seksbioscoop. Het is een kasteel waar je jou fantasieën en lusten op een ongedwongen manier kan nastreven. Een omgeving waar veel leuke en vriendelijke mensen komen die weten hoe ze een vrouw moeten verwennen en haar fantasieën werkelijkheid laten worden. Iedereen ontzettend bedankt en pbtjes zijn welkom. We zijn ook erg benieuwd naar de ervaringen van anderen tijdens onze geweldige dag!

Mila, gefeliciteerd met je 1e gangbang! Het was een ervaring die geweldig was en waar we nog lange tijd naar terug kunnen kijken! Nu je de smaak te pakken hebt, snel maar eens overdoen! Luvv Ya!
Laatst gewijzigd door Fer03 op 27 jul 2015 09:54, 3 keer totaal gewijzigd.
girlcrazy
Leeftijd: 37
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door girlcrazy »

Wat prachtig geschreven beschreven en omschreven allemaal. Was zeer prettig en mooi om te lezen fer en mila .
jaygomez
Leeftijd: 27
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

WoW wat een heerlijk verslag en dit heb ik gemist volgende keer wil ok erbij zijn wat een top meid ben je miLla beso mami
Streeltepeltje
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Streeltepeltje »

Ik kan me enkel aansluiten bij de voorgaande heren.
Wat een super verslag om te lezen!
Erg fijn om te zien dat jullie het zo fijn beleefd hebben en daarbij ook nog genoten van elkaar en anderen :D
Hetro man op zoek naar dames en stellen met behoefte naar een man meer.
bert_junior
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Fer & Mila, beiden geweldige verslagen van een topdag! Goed om te horen dat jullie net zo genoten hebben als wij. Ik (en ik denk velen met mij) hoop dat er nog een 3e keer en een 4e keer en nog veel meer bezoekjes komen ;)

Hopelijk tot een volgende keer!
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Mila »

Tatinek schreef:Mooi verslag lekker dat je zo hebt kunnen en mogen genieten
En denk zeker tot next time
Bedankt voor je reactie heb erg genoten! ;)
girlcrazy schreef:T was een fantastische geile dag met jou in de darkroom t was een genot om je bloedgeil en met veel enthousiasme in de sling heerlijk te neuken. Zeer geil ook om te zien dat je t zelf ook bloedgeil vind allemaal. In de darkroom ben je blond en daarbuiten een donkere topper.Was ook wel geil en apart om te zien .Gelukkig waren de kettingen van de sling stevig genoeg om je geil en diep stevig te neuken Fer en Mila bedant voor deze geile dag en hopelijk tot ziens
De kettingen waren stevig genoeg...zit helemaal onder de blauwe plekken nog steeds....maar het was het meer dan waard! :)
En met z'on enthousiasme kan je ook niet anders....als het uitten hiervan ;) Bedankt
Benno schreef:Lieve lekkere sexy Mila,

Wat een verschijning kwam er zaterdag om 1 uur de EC binnen.

Een jonge vrouw met ongelofelijk lange benen. Slank met mooie ronde heupen en billen en stevige tietjes. Je verdween meteen het toilet in om er even later slechts gekleed in een lingeriesetje weer uit te komen. Fer nam je gelijk mee naar de Darkroom en bond je met touw vast aan het Andreaskruis. Hij zei dat we jouw lichaam ter begroeting eerst maar eens uitgebreid moesten betasten. Dat lieten we ons geen twee keer zeggen. En wat een lichaam...

Al gauw werd het enorm dringen rond het Andreaskruis. Aan Fer vroeg ik of de sling niet iets voor jou zou zijn. Hij zei dat als jij een beetje opgewarmd zou zijn, hij jou los zou maken en dat dan zeker een mogelijkheid was. Je zei: "Nou, ik ben al best opgewarmd". Dus maakte hij de touwen los en daar stond je dan. Ik stond op dat moment vlak voor je en hielp je in de sling. Ik pakte je lange benen een voor een en zette jouw voeten in de voetsteunen.

En tja, toen stond ik daar zo tussen de gespreide benen van een prachtige jonge vrouw die met haar kutje open en bloot voor me lag. Ik bedacht me geen seconde, deed snel een condoom om en begon je te neuken. Ik was de eerste in de lange rij die nog zou volgen. Het was spannend en heerlijk en het feit dat dit jouw eerste gangbang was maakt het heel bijzonder.

Dank je wel voor de lustvolle middag. Ik hoop dat ik er de volgende keer weer bij ben.

Benno
Vind het reuze interessant hoe anderen het ervaren of mee kunnen genieten van hun en mijn aanwezigheid en wat erin je omgaat op bepaalde momenten van beleving. Bedankt voor je verslag, dit stel ik zeer op prijs! ;) Mijn eerste gangbang is een feit en inderdaad zeer bijzonder!

We gaan in deze maand zeker weer een keer terugkomen...en hopelijk weer genieten van vele geile momenten! :roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten