Dubbel gevoel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Dubbel gevoel

Bericht door pdh »

Afgelopen week weer op vrijdag naar de EC gegaan. Van tevoren spannende berichtjes ontvangen dat er wat te beleven zou zijn. O.a. van een leuk stel K&B die weer eens de boel op stelten zouden komen zetten. Met veel voorpret en stijgerende spanning vrolijk naar Amersfoort. Ook Jan was weer achter de balie, fijn dat hij weer terug is.
Tot mijn schrik kreeg ik toen te horen dat de date met dame K niet door ging omdat ze met spoed naar het ziekenhuis moest. Het andere stel R en G vertelden mij wat er gebeurd was. Gelukkig was mijn maatje P met ze mee zodat ze niet door heel Amersfoort moesten dwalen maar meteen de juiste weg konden vinden.
Ook was er een jonge dame aanwezig (laten we haar Liefhebster noemen) die de heren danig opwond. Zij bleek in het verleden vaker geweest te zijn en had wel weer eens zin in een avontuur. Wel vond ze het spannend zo alleen in de cinema, nou aandacht kreeg ze genoeg. Ze weet precies hoe je met ons om moet gaan. Toch knap dat je als meid alleen daar naar binnen durft, respect hiervoor. ;)
Vrij snel daarna ook bericht gekregen waar K in het Ziekenhuis lag en er ook meteen naar toe gereden. Met een laatste blik en wat strelingen over de prachtige borsten van Liefhebster de cinema verlaten en naar het ziekenhuis vertrokken. Gelukkig gaat het weer beter en ik wens K heel erg spoedig herstel en beterschap.
Met maat P rond 20.15 uur weer terug naar de EC om de anderen te informeren. Kort iedereen weer bijgepraat.
Tot mijn verassing was Liefhebster nog steeds aanwezig alleen nu heel actief op het matras in de filmzaal. Dat was een leuk weerzien. Zij had intussen met een oude bekende, E, de juiste stemming gevonden en liet zich heerlijk verwennen. Dat is toch altijd een veel mooier gezicht dan die film's. Nadat ze een pauze namen nog leuk staan te kletsen met Liefhebster. Je kreeg hele directe vragen van haar en daarom van mij ook directe antworden terug. :lol:
Het leek haar nog geil met meerdere forse en goed potente manen te neuken als afsluiting. Dat valt natuurlijk te regelen. Snel een dael gemaakt dat ik dat wel kon regelen voor bepaalde tegenprestatie :roll: . Ook haar tijdelijke partner van die avond, E, leek dat wel spannend. Gelukkig had ik allang gezien dat onder andere B jun, M en andere M binnen waren dus mijn toezegging zou met ons wel goed komen. Nadat we de heerlijke meid met dat lekkere lijf in de de sling hadden gelegd kon het spel beginnen. Zoals de deal was mocht ik eerst en heb heerlijk genoten van haar en zij van mij. Gelukkig stonden mijn kennissen uit de cinema klaar en werd ze heel uitvoerig door B jun. genomen. Tot beiderzijds genot werd dit een heerlijke neukbeurt die zeker beter was dan de meeste films die ik heb gezien. Wat een actie en wat een klaar komen van Liefhebster. Natuurlijk zorgde E en ik ervoor dat ze niet alleen werd geneukt maar ook werd verwend op allerlei mogelijk manieren zodat ze nog meer kon genieten. Daarna werd ze ook nog genomen door mijn andere maatjes. Keer op keer was het klaar komen en ging ze van hoogtepunt naar hoogtepunt. Als afsluiting werd ze nog eens heerlijk op het matras in de lounge gepakt waarbij ze diep werd geneukt en ik haar klit bespeelde zodat ze nog even twee keer kon komen. Moe maar volledig voldaan zakte ze toen in mijn armen. Heerlijk gevoel moet ik zeggen en de 6 (jongere) kerels die haar hadden verwend zaten met een grote grijns te kijken. Liefhebster dank voor de heerlijke avond die zo raar voor me was begonnen. Wat ben je toch een heerlijke meid met een lekker lijf. Ook bedankt E en de anderen maatjes, hebben we weer een leuke avond gehad of niet :P
Ik wens iedereen veel plezier en avonturen, ps dat andere stel dat kwam kijken in de Dark room, als jullie ook een keer iets van deze strekking willen laat het maar weten.
Groet P.
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Geilstel848
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Dubbel gevoel

Bericht door Geilstel848 »

MMMMMmmmmmmmm, dat moet wel een hele geile gebeurtenis zijn geweest!
lekker ;)
arnhemse teaser
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

geile belevenis,..top verslag
bert_junior
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Was een erg goeie avond :)
lekker druk, maar niet TE druk, en ook niet heel opdringerig in mijn optiek. Liefhebster mag natuurlijk wel vaker komen ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Lieve
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Lieve »

Wat grappig! Deze beschrijving gaat over mij :-)! Wist niet dat het zooo bijzonder was :oops: . Heb toen gewoon heerlijk genoten. Zou wel weer eens zoiets willen: grote lullen, speciaal voor mij, leuke mannen die ervoor zorgen dat de 'rest' op afstand blijft waardoor ik heerlijk los kan... Als er een grote pikken avond georganiseerd word, hoor ik dat graag, ok? :lol: ;)

xxx Liefhebster :-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten