Het was best spannend voor mij omdat Marco voor de eerste keer met me mee kwam. Marco en ik hebben ooit 1x koffie gedronken en hij kwam tot de conclusie dat ik voor hem toch iets te braaf was.

Na een korte rondleiding belanden we op de matras. Frans wou een squirtcursus en Marco wou dat ook wel proberen. Met zn 3-en kregen ze een beetje. Maar toen kwam de expert jack binnen. Ik wist niet dat hij kwam. Lekker leven in de brouwerij! Ik hoop dat de buren daar ook zo over denken maar daarover later meer.
Natuurlijk moest er nagekeken worden of ik nog regelmatig trainde met mijn butplug. En dat doe ik braaf. Ik daag wel eens iemand uit en dat heb ik geweten. Hoever kon ik pijpen of heeft dit geen pijpen meer? Op de knietjes handjes op de rug. Ik heb de mannen daar nog gevraagd of dat kokhalzen van mij nou wel geil is. Ik hoorde wel heel gretig en vaak ja. Hmm zouden de buren van een paar blokken verder daar ook zo over denken? Het was spannend en de handjes af en toe nodig maar....na diverse pogingen toch zelf bijna heel doorgeslikt.
Op de matras kreeg ik mijn beloning een heerlijke dp op jack en Marco nam de achterkant. Wat is dat toch een gek gevoel van binnen. En nee ik ben niet Corry. Jack trok en kneep flink in mijn tepels. Vandaag een zacht bh-tje aan. Maar deze brave Ellen is niet zo netjes dus...beetje insinueren met mijn hand richting zijn ballen. Dat gaat me vast meer straf opleveren. Maar ik mocht even heerlijk klaar komen. De tranen liepen over mijn wangen. Ik hoop altijd dat niemand dat ziet. Jack laat de mannen nog even zien hoe je mij veel laat squirten.
Even opfrissen voor laatste kwartiertje. Ik op de knietjes en jack mijn kutje neukend pijp ik Danny. Jack is erg krachtig en ik moest mijn tanden goed beschermen anders had Danny brave Ellen nog lang kunnen herinneren. Ik had zelf het idee dat hij het ongecontroleerde juist lekker vond. Mijn toetje bestond uit 3 lekkere mannen boven mijn hoofd. Ik zie hun pik kort voor mijn ogen en Frans spuit netjes mijn mond vol. Daarna jack waarbij mijn mond iets overloopt. Marco maakt van mijn gezicht een mooie picasso. Wat een mooi uitzicht.
En mochten jullie Frans zn actie missen in dit verhaal. Er werkte een spier niet mee en dat is knap lastig want het is topsport deze brave dame op haar ontdekkingstocht te begeleiden.
Einde ec, dikke kus van mij voor alle aanwezigen. Sorry laatkomers
Allemaal bedankt voor mijn seksmarathon topsport hebben jullie allemaal geleverd
X Ellen