Afgelopen maandagavond heb ik de naaktdag bezocht. Rond 19:30 uur stond ik tegelijk met het stel dat ik zoek de kleren in het kluisje te doen en was ik zoals altijd even de kat uit de boom aan het kijken.
In de hetero zaal zat een stel waarvan de vrouw bloedmooi was. Ze spraken Engels en waren er voor het eerst en vooral opzichzelf. Helemaal goed natuurlijk. Zag er lekker uit, maar jullie zoek ik niet

In de gloryholes in de darkroom ging een ander stel een hokje in. Ondanks dat ik niet kon zien hoe het er daar aan toe ging zoek ik jullie! Ik heb de vrouw heerlijk gevingerd door de gloryhole wat echt super voelde!
Zo nu en dan stak ik mijn stijve lul door het gat en dammnnn wat werd ik heerlijk afgetrokken. Lang geleden dat ik zo stond te genieten.
Ik heb omdat het door de gloryhole was niet kunnen zien of het de man of vrouw was die dat deed. Maar aangezien ik kort daarvoor je warme natte kutje aan het vingeren was denk ik de vrouw.
Ik kom dolgraag met jullie in contact. Dus als jullie dit lezen, stuur me gerust een pb!