De dingen lopen echter wat anders dan verwacht en tegen half 5 ben ik op weg richting EC. Binnen lijkt de hele EC wel uitgestorven, zo leeg is het, maar ik weet wel beter...
Als ik mijn kleren uittrek, kom ik H tegen, die net uit de darkroom komt.
"Het is zeker al bezig?", vraag ik.
"Ja, bij de gloryholes", zegt hij, "maar er wordt alleen maar gepijpt".
"We zullen zien", lach ik.
In het achterste hokje staan Jay en zijn sletje Shelly. Als ik door een gloryhole kijk, zie ik hoe zij net haar lingeriesetje aan het uittrekken is. Aan haar gezicht hangen lange slijmdraden, wat er op wijst dat ze net een pik diep achter in haar keel heeft gehad. Ze gaat nu met haar kontje richting het gat naar het hokje ernaast staan en ik begrijp dat ze zo geneukt gaat worden. Hmmm, niet zo heel handig, maar best geil. Een kijken wie de lucky bastard in het andere hokje is. Aha, het is zowaar Hetedonder. Goed bezig man.
Het wil inderdaad niet echt goed lukken, dus draait Jay Shelly om naar de andere kant. En raad eens wie daar klaar staat met een stijve pik in de ene hand en een condoom in de andere?
Shelly is een mooi klein meisje met een lekker geil lijfje. Ze staat voorovergebogen en ik neuk haar hard. Met beide handen hou ik haar stevig vast zodat ze niet omvalt. Ze is namelijk ook nog eens Hetedonder aan het pijpen. Er zijn nog een paar andere mannen bij, zoals Michel en een paar die ik niet ken, maar er zijn niet veel neukers. Ik sta mijn plek af aan Hetedonder en neem het een poosje later weer over. Dan neemt Jay haar mee naar het midden van de ruimte, waar hij haar laat knielen en verschillende pikken laat pijpen. Een man komt klaar in haar mond en ze moet het zaad laten zien, voordat ze het doorslikt. Als ze zo op haar knieën de volgende man gaat pijpen, vind ik het een goed idee om achter haar te knielen en haar verder te neuken. Shelly steekt gewillig haar kontje omhoog.
"Je mag haar ook in haar kontje neuken", zegt Jay, "Ze heeft een butplug in. Haal die er maar uit".
Inderdaad heeft Shelly een butplug met een glimmende steen erop in haar kontje. Ik haal m eruit.
"Dat is echt iets voor jou", zeg ik tegen Hetedonder.
Die heeft er wel oren naar. Hij begint voorzichtig, maar voert het tempo dan op, als hij merkt dat ze het kan hebben.
"Wil je meer"?, vraagt hij aan Shelly.
"Ja, meer!", zucht ze.
Als Hetedonder een rustpauze neemt, maak ik van de gelegenheid gebruik om haar kutje nog eens goed te gebruiken waar het voor bedoeld is. Terwijl ik haar neuk vinger ik haar keiharde clitje.
Ik voel een orgasme naderen en omdat ik maar weinig tijd heb, hou ik het niet tegen. Jay heeft gezegd: "Klaarkomen in haar mond", maar het is veel te lekker in het strakke kutje van Shelly. Met een schreeuw spuit ik mijn zaad eruit.
Iets meer dan een half uur nadat ik binnenkwam sta ik al weer buiten. Als ik vertrek, komt net Aduh binnen. Het zal vast nog wel even doorgaan daar in de darkroom.
Thanx Jay en Shelly, het was top!