JAY EN SHELLY IN DE DARKROOM

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

JAY EN SHELLY IN DE DARKROOM

Bericht door Benno2 »

Jaygomez heeft aangekondigd te zullen komen met Shelly. Hij laat weten er om half 5 te zijn, een voor mij onmogelijk tijdstip qua werk en op tijd thuis zijn voor het eten ;)
De dingen lopen echter wat anders dan verwacht en tegen half 5 ben ik op weg richting EC. Binnen lijkt de hele EC wel uitgestorven, zo leeg is het, maar ik weet wel beter...
Als ik mijn kleren uittrek, kom ik H tegen, die net uit de darkroom komt.
"Het is zeker al bezig?", vraag ik.
"Ja, bij de gloryholes", zegt hij, "maar er wordt alleen maar gepijpt".
"We zullen zien", lach ik.

In het achterste hokje staan Jay en zijn sletje Shelly. Als ik door een gloryhole kijk, zie ik hoe zij net haar lingeriesetje aan het uittrekken is. Aan haar gezicht hangen lange slijmdraden, wat er op wijst dat ze net een pik diep achter in haar keel heeft gehad. Ze gaat nu met haar kontje richting het gat naar het hokje ernaast staan en ik begrijp dat ze zo geneukt gaat worden. Hmmm, niet zo heel handig, maar best geil. Een kijken wie de lucky bastard in het andere hokje is. Aha, het is zowaar Hetedonder. Goed bezig man.
Het wil inderdaad niet echt goed lukken, dus draait Jay Shelly om naar de andere kant. En raad eens wie daar klaar staat met een stijve pik in de ene hand en een condoom in de andere?

Shelly is een mooi klein meisje met een lekker geil lijfje. Ze staat voorovergebogen en ik neuk haar hard. Met beide handen hou ik haar stevig vast zodat ze niet omvalt. Ze is namelijk ook nog eens Hetedonder aan het pijpen. Er zijn nog een paar andere mannen bij, zoals Michel en een paar die ik niet ken, maar er zijn niet veel neukers. Ik sta mijn plek af aan Hetedonder en neem het een poosje later weer over. Dan neemt Jay haar mee naar het midden van de ruimte, waar hij haar laat knielen en verschillende pikken laat pijpen. Een man komt klaar in haar mond en ze moet het zaad laten zien, voordat ze het doorslikt. Als ze zo op haar knieën de volgende man gaat pijpen, vind ik het een goed idee om achter haar te knielen en haar verder te neuken. Shelly steekt gewillig haar kontje omhoog.
"Je mag haar ook in haar kontje neuken", zegt Jay, "Ze heeft een butplug in. Haal die er maar uit".
Inderdaad heeft Shelly een butplug met een glimmende steen erop in haar kontje. Ik haal m eruit.
"Dat is echt iets voor jou", zeg ik tegen Hetedonder.
Die heeft er wel oren naar. Hij begint voorzichtig, maar voert het tempo dan op, als hij merkt dat ze het kan hebben.
"Wil je meer"?, vraagt hij aan Shelly.
"Ja, meer!", zucht ze.

Als Hetedonder een rustpauze neemt, maak ik van de gelegenheid gebruik om haar kutje nog eens goed te gebruiken waar het voor bedoeld is. Terwijl ik haar neuk vinger ik haar keiharde clitje.
Ik voel een orgasme naderen en omdat ik maar weinig tijd heb, hou ik het niet tegen. Jay heeft gezegd: "Klaarkomen in haar mond", maar het is veel te lekker in het strakke kutje van Shelly. Met een schreeuw spuit ik mijn zaad eruit.
Iets meer dan een half uur nadat ik binnenkwam sta ik al weer buiten. Als ik vertrek, komt net Aduh binnen. Het zal vast nog wel even doorgaan daar in de darkroom.
Thanx Jay en Shelly, het was top!
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
RobCee
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Jay en Shelly in de darkroom

Bericht door RobCee »

Wat een lekkere belevenis weer Benno.
Ik was ook onverwacht rond 6 in Amersfoort. Ik twijfelde nog om even lang te wippen in de EC. Maar dacht dat het rond die tijd al wel afgelopen zou zijn.... was ik nou maar naar binnen gegaan. :roll:
Aduh
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Aduh »

IK WAS PRECIES...

...de eerste helft van de wedstrijd gemist. Benno herkende mij meteen en begroette mij met een vrolijke toon. Dat belooft heel wat, dacht ik. Benno was inmiddels zich weer aan het aankleden toen ik voor de kluisjes stond. Hij zei dat Jay met Shelly al lang bezig was, dus ik kleedde mij snel uit, borg ik mijn spullen in een kluisje op en liep richting de darkroom, nadat ik tegen Benno vaarwel had gezegd.

Ik hoorde een kokhalzende vrouw. Het was Shelly in de gloryholes en zij was een goed geschapen man tot haar keel aan het pijpen. Er waren niet zoveel mannen aanwezig, dus ik mocht van Jay na deze man mijn al steigerende pik door de gloryhole steken. Shelly begon mijn pik zonder enige aarzeling in haar mond te nemen. Diep werd mijn pik door haar gepijpt. Mijn pik werd bedekt door haar speeksel. Het voelt als een natuurlijke glijmiddel. Haar zachte volle lippen gleden heerlijk zacht over mijn stijve jonge heer. Jay spoorde haar aan om het steeds in haar keel te nemen en zij deed wat haar werd opgedragen. Het voelde heerlijk! Ik werd afgelost door een man die net binnen kwam. Dit gaf mij een beetje rust. Mijn hart moest hard werken om de bloed naar de juiste plaats te pompen. Puh… een welkome rust. Ik nam even pauze en een slokje water.

De darkroom was niet druk bezet, toen ik terug kwam. Shelly was nog bezig in de gloryholes. De man die zij pijpte, mocht van Jay haar neuken. Toen Shelly uit dat hokje kwam…., WOW! Wat een mooie jonge meid met een mooie en lief gezicht en oh…zo geil! Haar ranke lichaam met een heerlijke latina heupen! Echt een goddelijk vrouwelijk lijf heeft zij! Zij stak haar kontje richting de man en werd zij staand van achter genomen, kreunend van genot werd haar kutje gevuld. Zij moest daarna op haar knieen en de man in kwestie pijpen. Zij wou zaad in haar mondje hebben. Ik stelde mij strategisch op en zij deed…HAP…mijn pik in haar mondje. Weer werd ik gulzig gepijpt tot er slierten aan haar mondhoeken hingen. Jay vroeg of ik haar wilde neuken. ‘Nou en of’, zei ik! Ik schoof een condoom om mijn pik terwijl Shelly uitdagend haar lekkere zachte kontje richting mij stak. Ik zette haar tegen het wandrek zodat zij een stabiele houvast had en schoof mijn stijve pik in haar kutje. Hij gleed er meteen in. Wat een strak kutje heeft zij! Ik neukte haar hard en voerde steeds de tempo op. Ik spoorde haar aan om te zeggen wat er in haar kutje zit. ‘Lekkere harde pik’ zei ze kreunend. Mijn steeds steigerende pik gleed hard langs haar kutwand. Het voelde glad en strak aan, nat en warm en ik werd steeds geiler omdat Shelly van genot bleef kreunen. ‘Wil je in je mondje volgespoten worden? Wil je zaad in je mondje?’ zei ik. Zij zei volmondig, ‘Ja!’. Ik trok mijn pik uit haar heerlijke kutje, deed mijn condoom af terwijl Shelly omdraaide en op haar knieën ging en schoof zo WEER in haar heerlijke mondje. Haar zaadvragende ogen deden de rest! Ik spoot haar mond vol met mijn warme witte zaad en zij likte mijn pik daarna goed schoon. Geen enkele druppel werd verspild. Jay gaf haar de opdracht om de zaad eerst aan hem te tonen alvorens zij het doorslikte. Dat deed zij en daarna mocht zij het alles doorslikken! Pfff…wat een geil gezicht! Ik was daarna nog door mijn geiligheid bedwelmd en zweefde even na deze neuksessie. Het duurde even voordat mijn beide voeten weer de koude vloer van de EC aanraakten.

Jay hielp haar overeind en ze gingen beide richting de kluisjes. Wij, de aanwezige mannen mochten de laatste show aanschouwen, namelijk Shelly onder de douche. Ik kan het niet genoeg zeggen, maar wat heeft zij een waanzinnig lekker lijf. Haar vrouwelijke welvingen zijn bijna door niemand te evenaren. Althans, niet uit mijn eerdere ervaring.

Jay en Shelly, bedankt voor de spannende en geile middag. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Tot volgende keer…
Jase024
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Jase024 »

Wat een feest was dit zeg! Ik was helaas net te laat.
Bedankt voor de verslagjes.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten