SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door Siemstel »

Thargor; Als je er tegen kan dat ik je zo gewillig op zal mogen kunnen vreten, hoop ik toch ook dat je er tegen kunt dat ik dan met mijn scherpe tandjes over jou prachtige paaltje naar beneden zal glijden en daar dan die streepjes achter zal laten van mijn tandjes als een soort van tatoeage in de lengte richting van jou statige totempaal.
Afbeelding
Waardoor ik dan sidderend met mijn tongetje annex mondje mij over jou vochtig glimmend lonkend kopje heen kan laten zakken tot diep ik mijn keeltje daar waar ik dan de kloppingen voel van die gespannen aderen daar binnen in jou genotsknots.
Afbeelding
Daarbij zal ik tevens mijn rechter handje doen gebruiken om mijn scherpe nageltjes diep boven in je rug te plaatsen om zo mijn friemel handje dan te laten zakken tot net bovenaan je billen, daar waar ik dan met mijn andere handje welke eerder zat vast geklauwd aan die knoeste ronde billen van jou en van welk handje ik dan met enkele vingertjes diep in dat bruine sterretje van jou zal persen zodat je daardoor die extra adrenaline stoot te verwerken zal krijgen waardoor je zo in trance zal geraken en niet meer zal weten waar je nu eigenlijk mee bezig was, en of je mij dan ook daadwerkelijk die shot heb kunnen geven daar waar je nu zo van fantaseert.
Anders zul je toch weer even verder moeten trekken Afbeelding

Dus die ode die je aan mij zou willen schrijven daar twijfel ik bij deze dan nog aan, en het zal me dan ook benieuwen of die er daadwerkelijk ook gaat komen.

Groetjes met een geil likje van Afbeelding xxx
Mens zijn voor een Mens
Bende
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Bende »

Mmmmm Roos.... Volgens mij kun jij dat bij Thargor doen terwijl je op je knieën zit... Dan kan ik stevig je billen en heupen vasthouden terwijl ik mijn stijve hard heen en weer beweeg tussen je heerlijke schaamlippen....
Mocht niemand zich bezighouden met je borsten dan wissel ik tussen borsten en billen!

Ik zal het rubber niet volstorten in deze positie maar wachten tot Thargor is gekomen en dan zijn positie willen innemen... Want zonder de tandjes en striementrekkende nagels maar met die anale penetratie van je heerlijke vingers denk ik dat ik ook hele mooie sterretjes zie als ik kom :shock:

Uiteraard nemen we daarna de tijd om jou ook heerlijk te verwennen, oraal, manueel, mss een DP....?

Nu nog wat ideeën over eenpassende outfit en mijn beeld is compleet.... Mijn voorkeur gaat uit naar een lekker corset/body met halve of kwart cup.... :o
Thargor
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Thargor »

Lieftallige, bevallige Roos....

Wat jij beschrijft lijkt mij wel een zeer erotische dans
Ik begeef me nu al in een heerlijke trance..
mijn hoop is dat ik ook nog mag beleven,
dat ik jou hetzelfde gevoel ooit zou kunnen geven...
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Stoere,geileThargor:

Dames ik weet als je ligt onder Geert.
Word je zeker goed en stevig gesmeerd.
Met zijn stijve tussen in
Heb je het zeker naar je zin.
Afbeelding

Thargor tevens een likje van Afbeelding Roos
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

BENDE;
De stijve van Thargor en de pielemoos van jou kan ik beide in een wip wel aan.
Afbeelding

Mijn eigen ventje houd zich dan wel bezig met mijn borsten en tepels, die altijd recht vooruit priemen.
Afbeelding

En dan heb ik nog twee handjes over waarmee...... Tja wat zal ik daarmee dan doen.
Ik zie dan drie mooie ruggen en enkele sterretjes fonkelen in het duistere licht, nu mogen jullie zoeken in de boeken hoe ik die het beste kan bedwingen.
Afbeelding

Of hebben jullie zoveel fantasie om zodoende zelf het spel te spelen waar een ieder over droomt.
Laat het ons dan horen.

De wonderlijke groetjes van Afbeelding xxx
Mens zijn voor een Mens
Bende
Contacteer:

Bericht door Bende »

Roos,
Ik lig wel eens te fantaseren,
Hoe jij met 'n stuk of 5 jongeheren, lekker ligt te jongleren,
jij houdt de ballen vast wel hoog,
En hopelijk hou je het niet droog!
Dan zie ik een heerlijke DP,
En met je handen help je er ook nog 2.
De laatste kan dan in je mond,
Zo is het cirkeltje weer rond!
Fysiek best lastig voor je in het echt,
Maar als fantasie is het toch niet slecht?
Als ik er aan denk dan staat 1 ding buiten kijf,
Er wordt iets hard en dik en stijf:-)
En om het spuiten nu niet af te leren,
Ga ik nu maar snel....... :-)
Jeee het lijkt 5 december wel,
Kus en hopelijk tot snel!!!
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

BENDE, en al die rest, wat zijn jullie lief.
En voor ons op deze topic enorm aktief.
Dat zullen wij jullie dan ook belonen.
Als jullie je in ware gedaante vertonen.
Jullie rijmen met veel talent.
Als een echte amicale vent.
Ik word hiervan al een beetje heet.
Daar van onderen aan mijn spleet.
Het wordt tijd dat we elkaar in EC weer treffen.
Dan kunnen jullie mij, daar allen lekker beffen.
En kan ik onder tussen heerlijk aan jullie stijve trekken.
Om dan aldaar jullie geiligheid verder te doen opwekken.
En wat er daarbij als toetje dan ook nog van komen gaat.
Daar kan nu nog wat over worden gefantaseerd en gepraat.

Groetjes Afbeelding Roos xxx
van Siemstel
Mens zijn voor een Mens
vaarman
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Nog geen tijd gehad om eerder te reageren. Ik ben een paar weken op vakantie geweest. Maar.... de dag vóórdat ik op vakantie ging nog wel naar de EC in Arnhem geweest om die lekkere Roos te ontmoeten. En wat was ze lekker... haar meegenomen balletjes maar ook haar 2 eigen ronde ballen waren heerlijk om in de mond te hebben. Na alle ophitsende berichten in dit topic stond ik dan ook werkelijk op knappen. Helaas heb ik wat eerder moeten afhaken aangezien ik me niet lekker begon te voelen a.g.v. de warmte (airco ging pas laat aan). Na een luchtje scheppen buiten heb ik besloten om naar huis te gaan. Wilde niet ziek worden gezien het feit ik de volgende dag al vroeg zou vertrekken voor mijn vakantie. Maar tot die tijd gebeurde het volgende....

Siem gaf mij de eer om Roos te ontdoen van haar corset. Ze voelde warm aan en met bevende vingers bevrijdde ik Roos sluiting voor sluiting van haar corset. Een mooi glad zacht en wulps lichaam werd onthuld. Roos vleide zich in het midden van de matras en werd omringt door vele mannen... Ik heb Roos heerlijk kunnen likken en mijn god wat was ze nat. Aan alles kon je zien dat ze genoot met volle teugen (en volle mond door de aanhouden stroom pikken die haar werd aangeboden). Ze rook heerlijk en ze smaakte naar meer. Heb mijn plaatsje afgestaan aan een andere heer die ook graag van dit lekkers wilde proeven. Ik zat op mijn knieen naast Roos, ze pijpte me stevig en ik kon maar niet van haar tieten afblijven. Langzaam begon het te borrelen in mijn balzak en ik waarschuwde Roos dat ik moest komen. Ik wilde graag op die heerlijke tieten klaarkomen en zo geschiedde.... ;-)

Ze trok een paar keer flink aan mijn pik en mijn ballen krompen inéén. Ik weet vanmezelf dat ik niet 'zuinig' ben als het op spuiten aan komt, maar van deze hoeveelheid zaad was zelfs ík onder de indruk! :-P Met kracht werd de eerste straal gelanceerd en plofte met een smak op haar linkerborst waar het zich traag een weg baande naar beneden. Meteen daarna weer een samentrekking van ballen en een tweede nog grotere straal volgde op haar rechterborst. Het bleef maar komen, waar haalde ik het vandaan??? Heerlijk om zo geweldig klaar te komen en die heerlijke tieten te zien glimmen van mijn geil. Het biggelde langzaam van haar borsten naar onder... hmmmm.... Ik was helemaal leeg en had tijd nodig om op krachten te komen. Roos was echter onvermoeibaar. Ze was alle kerels de baas.

Siem en Roos, jullie zijn een geweldig leuk stel en echte sfeermakers in de EC. Chappeau!!! Graag zie ik jullie weer bij de volgende jongerendag!

Vaarman!
Bende
Contacteer:

Bericht door Bende »

Bij Roos wordt het heerlijk nat maar bij mij heerlijk stijf als ik het allemaal lees!
Ik ga nu eerst een paar weken met vakantie maar daarna hoop ik toch ook Roos in het echt te ontmoeten....
Ben nu toch wel heel benieuwd hoe Siemstel er in het echt uitziet!!

En hoe haar kutje, mondje en kontje voelt!! Zal me er in gedachten nog wel een paar keer op aftrekken voordat ik het misschien in het echt meemaak hoe Roos me aftrekt, pijpt en hoe de mannen haar likken en al die lekkere stijve pikken haar gaatjes vullen en haar heerlijk onderspuiten... Mmmmmm Zal in de franse zon en zand mss wel een kloddertje sperma achterlaten waar ze Roos voor mogen bedanken :-)

haha!! tot snel!! Roos: Dikke Kus en een heerlijke lik aan je ongetwijfeld heerlijke natte spleet!!

:shock: :shock:
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Há die Bende..
Een hele fijne vakantie gewenst in Frankrijk in het 'natte' zand!
We ontmoeten elkaar waarschijnlijk dan bij de jongerendag in september en hopelijk is er dan een klik tussen ons, maar daar zit ik niet over in, ik heb alleen nog maar leuke mensen ontmoet in EC.
(en die natte spleet bewaar ik wel voor je) xxx ;)
Mens zijn voor een Mens
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten