Filmen in EC

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
geileboy
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Pony play
Contacteer:

Filmen in EC

Bericht door geileboy »

Het was vandaag mega druk!! En zeer zeker ook geil!! Alleen zo jammer dat er de halve avond met een camera gefilmd werd! Ik blijf liever anoniem, maar iedereen in de ruimte kwam er volgens mij wel een keer op, hoop dat ik buiten beeld ben gebleven toen ik de kamer in kwam! :( Dacht dat dit toch echt wel verboden was!

Verder was iedereen wel erg geil!! weet niet of de sfeer er beter op wordt wanneer het zo ontzettend druk is!!! Het kwam maar langzaam op gang, en op het eind is iedereen zo geil dat ze nog snel willen lozen!
Vinroo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Filmen in EC

Bericht door Vinroo »

Gefilmd werd???? En dat was niet aangegeven buiten? En er is niemand naar de balie gelopen?? :shock:
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Erik38
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Erik38 »

Het klopt dat een stel filmde, overigens een heel sympathiek en ook behoorlijk geil stel. Aan het einde van de avond gingen alle remmen los.

Maar goed het filmen.... ik heb de mannelijke helft bij het filmen van wat acties in de darkroom en in een gloryhole-cabine gevolgd en daarbij geconstateerd dat er geen moment medebezoekers herkenbaar in beeld zijn gekomen, bij het filmen lag de focus echt op de vrouw en kwamen alleen de direct aangrenzende delen van mannen die om haar heen stonden in beeld. Wel enigszins vergelijkbaar met hoe Frank van Ella het doet.

Anders was inderdaad het filmen van de douche-scene. Ik kan me voorstellen dat je je overdonderd voelde toen je daar binnenstapte. Het zou zeker beter zijn geweest als er op de deur naar de ruimte even een bordje was opgehangen met "pas op filmen". Ik heb me met een paar medebezoekers strategisch bij de ingang opgesteld, zodanig dat we en, echt niet in beeld konden komen en, de show goed konden volgen. We hadden er veel lol om.

Tuurlijk, filmen is niet toegestaan in de EC zonder toestemming, en ik zou er ook echt niet van gediend zijn als jan en alleman er met camera's gaat rondlopen, maar zoals dit stel de camera hanteerde, had ik er heel weinig tot geen moeite mee. Ik was blij dat ik mijn trein had gemist, dat ik daardoor nog even terugkeerde naar de EC en zo toch nog die spetterende, decent gefilmde, finale mee mocht maken. Hoop echt dat ze gauw weer een keer komen :D

Groet,

Erik
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Ok fijn dat iedereen onherkenbaar in beeld was....maar ben nu toch wel blij met het griepje van Vin. Wij wilden vandaag aan t eind van de middag ook langsgaan en ik was niet zo blij geweest met deze verrassing. Of was het aangekondigd en is het me ontgaan? Anyway,Mooi dat je genoten hebt! :D
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
geileboy
Geaardheid: homo
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door geileboy »

Het zal zeker wel een sympathiek en geil stel zijn! Maar toch vind ik het niet prettig als je zelfs nog geen mobiele telefoon aan mag hebben, een camera wel toegestaan wordt!

Zoals ik al zei zijn er mensen die liever anoniem willen blijven! Zo hoorde ik een andere jongen ook zeggen dat hij het niet zo fijn vond dat er gefilmd werd! Of het moet van tevoren kenbaar gemaakt worden wanneer je naar boven gaat, dan is het een ander verhaal! Ik hoop maar dat ik er niet opsta!

Ik wil geen spelbreker zijn, dus daarom niet gemeld bij de balie. Maar wil het wel ff op het forum vermelden dat dit niet weer gebeurd!
marckies1977
Geaardheid: bi
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door marckies1977 »

geileboy schreef:Het zal zeker wel een sympathiek en geil stel zijn! Maar toch vind ik het niet prettig als je zelfs nog geen mobiele telefoon aan mag hebben, een camera wel toegestaan wordt!

Zoals ik al zei zijn er mensen die liever anoniem willen blijven! Zo hoorde ik een andere jongen ook zeggen dat hij het niet zo fijn vond dat er gefilmd werd! Of het moet van tevoren kenbaar gemaakt worden wanneer je naar boven gaat, dan is het een ander verhaal! Ik hoop maar dat ik er niet opsta!

Ik wil geen spelbreker zijn, dus daarom niet gemeld bij de balie. Maar wil het wel ff op het forum vermelden dat dit niet weer gebeurd!
Ik had dit niet gepikt, mazzel dat ik al weg was......al had ik de camera van t rokersbalkon moeten smijten...ik word niet ongevraagd gefilmd en zeker niet in een sexbios....accepteer ook geen gekloot met mobiele foons zeker niet op naaktdagen en ik nude rondloop......
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

nou ik denk ook wel dat Vin er wat van had gevonden! En bovendien staat t gewoon in de huisregels van de EC...
Maar goed,als alle aanwezigen het blijkbaar prima vonden..who am I?
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Blij dat wij niet zijn geweest!!
Mens zijn voor een Mens
Erik38
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Erik38 »

Daar dachten velen in de EC gisteren anders over Siemstel :D

Het stel heeft gisteren, in ieder geval voor zover ik heb kunnen waarnemen, geen enkel moment de camera gericht op medebezoekers. Uit alles straalde dat het om de eigen actie ging en voor eigen gebruik was bestemd. Waarschijnlijk verklaart dat ook voor het belangrijkste deel waarom niemand het paar erop heeft aangesproken dan wel naar de balie is gelopen.

Maar de scene die vanuit de speelzaal werd gefilmd van de show in de douche had beslist met meer zorg behandeld moeten worden. Al had het stel maar iemand bij de deur geplaatst die had gewaarschuwd voor het filmen van de douchescene. Overigens werd dit nu spontaan door medebezoekers zelf gedaan, waardoor ons groepje geen moment in beeld heeft hoeven komen.

Het gebeuren toonde gelijkenis met het optreden indertijd van Ramona en Wendy bij de opening van de EC. Ook toen werd er een show in de douche vanuit de zaal gefilmd, en om eerlijk te zijn, ondanks dat dat toen tot op zekere hoogte bekend werd gemaakt, vond ik dat toen een stuk onplezieriger. Ook omdat je weet dat die films wel commercieel gebruikt gaan worden.

Het gebruik van mobiele telefoons, zo heb ik gisteren geconstateerd, lijkt ook niet conform de huisregels te gaan. In ieder geval niet als de huisregel is: mobiele telefoons UIT. Je ziet regelmatig mensen hun telefoon gebruiken, waarschijnlijk vooral om internet en sms te controleren. Ook daar heb ik op voorhand niet echt een groot probleem mee, maar ik zou het wel prettig vinden als er dan één aangewezen plek is waar dit moet gebeuren, bijv. in Arnhem op het rokersbalkon of bij/in de kluisjes. De plaatsen waar ik de meeste bezoekers gisteren al hun telefoon zag controleren...
Spuitje
Geaardheid: bi
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Spuitje »

Hoi,

En toch vind ik dit NIET kunnen!! Filmen in de EC is verboden voor zover ik weet....
Ik neem niet aan dat dit stel toestemming had van de EC ??
Als ze geen toestemming hadden dan vind ik het absoluut geen stijl van dit stel.
Ik zou dit dus wel gemeld hebben aan de balie. Ik zou ook niet ongevraagd gefilmd willen worden.
Ik was gelukkig al vroeg weg in de middag want het was mij veel te druk dus ik heb er niets van gezien.
Siemstel, jullie hebben inderdaad niets gemist.
De keren dat ik jullie nu getroffen heb, vond ik het in de EC vele malen leuker, gezelliger, spontaner en geiler dan de afgelopen vrijdagmiddag met (toen) 3 stelletjes en een giga menigte mannen.
Komt natuurlijk ook mede door de lekkere balletjes van roos haha....

Groetjes, Spuitje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten